• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika :: Re: Záhadná pojistka
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Kutulin
Odeslal: Tuesday 14 August 2007 - 11:40:37
Prosím vás, mùže mi nìkdo poradit co je to na fotografii v te male krabicce pred vzduch. filtrem v motoru za velkou nozovou pojistku 30A, k cemu slouzi? Jsou tam dve a mne se jedná o tu pojistku jak na ni ukazuji prstem tedy uplne napravo. Ta levá je asi na vrtuli u chladice a je v poradku. Ovšem ta napravo mi neustále praska a pri tom mi v aute vse funguje, teda zdá se. Dík za reakce Kutulin. (
Je to VB 2.2 dti climatronik 2001.



Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Saturday 18 February 2023 - 23:35:08

Zdravim mohl by mi nekdo poradit prosim, mam opel vektru 2.2.nafta automat. Kdyz otocim klicem nerosviti se mi kontrolky a ani palubni pocitac. Koukal sem vzadu na leve strane u svetla na rele avypadaji dobre. Ma to nakpu hlavni pojistku nebo ne. Diky
Anonymní
Odeslal: Saturday 29 March 2014 - 18:04:38

Môže niekto osvetliť, či má ventilátor klímy aj druhú rýchlosť a pri akom tlaku sa zapína?Pre vebe x18xe.Vďaka.
iopkek
Odeslal: Friday 17 August 2007 - 06:01:48

[quote]
Ventilátor klimatizace je ten přední a ten se roztočí vždy, když se klimatizace zapne. Navíc se spustí ventilátor topení na 1. rychlost bez ohledu na to, zda je přepínač ventilátoru topení zapnut, či není. Pokud se přední ventilátor neroztočí, pak je třeba prověřit pojistky, kabeláž a také samotný ventilátor

ANI JÁ BYCH TO NENAPSAL LÉPE : Odkaz
_; __;
qpc
Odeslal: Thursday 16 August 2007 - 18:03:45

Ventilátor klimatizace je ten přední a ten se roztočí vždy, když se klimatizace zapne. Navíc se spustí ventilátor topení na 1. rychlost bez ohledu na to, zda je přepínač ventilátoru topení zapnut, či není. Pokud se přední ventilátor neroztočí, pak je třeba prověřit pojistky, kabeláž a také samotný ventilátor

VGT:
Systémů zapojení klimatizací ve Vectrách je více druhů, zmíněný popis nelze přesně použít na všechna auta.
Takže jen obecně a velmi zhruba: v systému klimatizací jsou tři presostaty (tlakové spínače).
První hlídá pokles tlaku chladiva (pod cca 2 Bary)- když médium "uteče", presostat nedovolí spustit kompresor.
Druhý hlídá vzestup tlaku (např. když se ucpe expanzní ventil), poté odpojí kompresor (nad cca 25 Barů)
Třetí spouští ventilátor chladiče klimatizace, když tlak chladiva stoupne přes určitý tlak (nad cca 15 Barů).
Třetí presostat nemusí být osazen - poté se v takovémto autě ventilátor klimy rozbíhá hned po zapnutí kompresoru. Co kdo máte ve svém autě nelze takhle na dálku posoudit.


Kutulin
Odeslal: Thursday 16 August 2007 - 17:58:39

Dekuji Ti moc. Hmmm, tak to mi asi nejde vrtule u klimy.Sundam mrizku a zjistim zda slape a nevite kdy ma ta vrtule bezet? Vzdy kdyz bezi klima nebo to spina pres cidlo jen nekdy?
Anonymní
Odeslal: Wednesday 15 August 2007 - 20:35:51

Škatulka obdobně osazená (2 relé, 2 pojistky) je u jiných motorů před baterií a pojistka vlevo je ventilátor chladiče, vpravo ventilátor klimatizace.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0919 sec,0.0316 z toho dotazů.