• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
DIFERENCIAL
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Kuba1985
Wednesday 12 August 2009 - 15:01:37 Citovat
Host
čísla jsou čísla ,ale já jezdil na MV6 s diferákem z 2.5 td a bylo to naprosto stejný,poměr otáčky-rychlost.
Hujer
Wednesday 12 August 2009 - 16:56:31 Citovat
Host
Jestli jsi měnil jen diferenciál, pak jsi mohl klidně jezdit úplně stejně, protože diferenciál jen koriguje otáčky obou kol, ale převod má 1/1.
Pokud jsi měnil i soukolí stálého převodu, k porovnání nestačí. Je třeba porovnat převod mezi motorem a zadní poloosou a do toho má ještě co říci převodovka.
JOB
Wednesday 12 August 2009 - 18:45:32 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Hujer napsal ...

Jestli jsi měnil jen diferenciál, pak jsi mohl klidně jezdit úplně stejně, protože diferenciál jen koriguje otáčky obou kol, ale převod má 1/1.
Pokud jsi měnil i soukolí stálého převodu, k porovnání nestačí. Je třeba porovnat převod mezi motorem a zadní poloosou a do toho má ještě co říci převodovka.


To jsi vedle jak ta jedle. Už jsi viděl diferák 1: 1 ? určitě né na autě.Na předchozí stránce máš napsané právě poměry soukolí,takže třeba u X25TD potřebuješ otočit 3,45 krát kardanem aby se ti otočilo kolo jednou dokola.U X20XEV otočíš kardanem 3,9 krát na jednu otáčku kola.


Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Hujer
Wednesday 12 August 2009 - 22:30:52 Citovat
Host
diferák a soukolí není totéž
JOB
Thursday 13 August 2009 - 07:35:03 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Hujer napsal ...

diferák a soukolí není totéž

Jenže tady se bavíme odzačátku o převodovém soukolí v "diferáku". Pochybuju že by někdo přehazoval pajšl.Prostě jde o to jestli se dá přehodit celá skříň diferáku.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Hujer
Thursday 13 August 2009 - 12:09:10 Citovat
Host
To JOB: Nechtěl jsem s tebou polemizovat, vím přesně o čem je řeč _;
reagoval jsem na tvrzení Kuby1985, že při použití jiného diferenciálu nedošlo k žádné změně v poměru otáčky/rychlost.

Jinak nějak nechápu, jak jsi uvedl, že pancéřová auta a sanitky mají těžší převod. U té sanitky snad, ale pancéřové auto vzhledem k vyšší hmotnosti by mělo mít převod snad naopak lehčí?
Martas
Thursday 13 August 2009 - 14:19:42 Citovat
Host
Hujer napsal ...

Jinak nějak nechápu, jak jsi uvedl, že pancéřová auta a sanitky mají těžší převod. U té sanitky snad, ale pancéřové auto vzhledem k vyšší hmotnosti by mělo mít převod snad naopak lehčí?


To vycetl z katalogu, pancerova auta jsou vzdy uvadena zvlast a asi nema cenu resit jestli maji prevod lehci nebo naopak _;
JOB
Thursday 13 August 2009 - 21:14:29 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Hujer napsal ...

To JOB: Nechtěl jsem s tebou polemizovat, vím přesně o čem je řeč _;
reagoval jsem na tvrzení Kuby1985, že při použití jiného diferenciálu nedošlo k žádné změně v poměru otáčky/rychlost.

Jinak nějak nechápu, jak jsi uvedl, že pancéřová auta a sanitky mají těžší převod. U té sanitky snad, ale pancéřové auto vzhledem k vyšší hmotnosti by mělo mít převod snad naopak lehčí?

Nezjišťoval jsem jestli mají převod lehčí nebo těžší,patrně tam bude rozdíl i v převodovce.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

OC 2.5TD
Tuesday 23 March 2010 - 15:00:47 Citovat
Host
Zdravím pánové,
potřeboval bych názor - radu. Mám OC 2.5TD sedan, najeto cca 400 000 km. Ozývá se hučení od zadní nápravy, nejdřív se to objevovalo kolem 50 km/h, zhruba za 4.000 km to dělá od 50 km/h skoro pořád. Je jedno jaká je zařazená rychlost, dělá i to na neutrál. Není to pravidelné hučení, není slyšet při zátahu, spíš při konstantní rychlosti nebo při zpomalování.

Osobně vsázím na diferák, olej jsem kontroloval průběžně, maximálně jsem doléval zhruba 2 deci. Nikde nic neteče, vše se zdá být OK. Pak mě napadají ložiska, ale ty by asi byly slyšet pořád a ne jen při stále rychlosti... je to slyšet jak na zimních, tak letních pneu.

Máte někdo zkušenosti ? Popř. za kolik se dá sehnat na vrakárně ? Dííííík
wisastar
Tuesday 23 March 2010 - 18:32:52 Citovat
Host
Kdyby nekdo shanel ten diferak na 2.5 td tak mam. jinak 2.5 td a benzinaky maj jinej. napr automaty jsou stejny.

jo jeste se radsi zeptam omega 2.5 td automat, na jednicku 60-70 a dvojka 110-120? ot neco nad 4 tis. jenom jestli jsou ty skrine fakt stejny

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1410 sec,0.1098 z toho dotazů.