Brouček napsal ... Lib napsal ... Co jsem vydedukoval z vebe - "cyklovacem" je obycejny hloupy relatko se trema vstupama - zem, ovladani sterace, vstupni signal. A jelikoz sterace cykluji podle rychlosti vozidla, tak bude logika nekde mimo. Takze obycejna vymena relatka proste imho nepujde Měl jsem na mysli výměnu časového relátka-multitimeru,který má vývodů(kontaktů) 6. Má stejné funkce, jen tam je ten rozdíl v moľnosti cyklování.Samozřejmně obyč. relátko by vůbec nepomohlo.Jak mohou stěracě cyklovat podle rychlosti vozidla?Mám vectru krátce a tak se učím.Co jsem měl moľnost vyzkouąet, tak cyklovač mně funguje tak , jakou nechám časovou prodlevu mezi první a druhým pohybem páčky na stěrače do polohy cyklovače. Porovnal jsem zapojení cyklovače na VA a Kadettu v knihách JAK NA TO, a řekl bych ľe je totoľné.
ale elktronika VEA a VEBE je uplne odlisna. |