• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
[hlasování] Opel ZAFIRA 1.8 nebo 2.2 direct
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Wednesday 18 August 2010 - 21:00:12 Citovat
Host
2.2 by byl pro mě jasnej favorit. Sice se lidi bojej toho přímého vstřiku, ale to bylo před pár lety s 16v to samé....:) Ten test už nevím přesně, kde jsem četl, myslím, že to bylo ve Vectře v nějakém časopise. Já osobně mám taky 2.2 v merku, až dojezdím svou AF C20XE tak bych chtěl přehodit LPG Stag 300 právě do podobného motoru , samozřejmě ale s vstřkem do potrubí (Z22SE). Principielně má velkej čtyřválec výhody i proti šestiválcům- drtivej nástup krouťáku, nižší specifická spotřeba, nižší hmotnost, má hliníkovej blok, řetěz.
A výhoda proti všem ostatním motorům Opel: vyvažovací hřídele.
Kdyby dělal někdo v malejch autech čtyřválce 2.4 a víc, výkon tak 130kW dejte mi vědět.
daffson
Thursday 19 August 2010 - 11:37:27 Citovat
Host
Jiřik napsal ...

2.2 by byl pro mě jasnej favorit. Sice se lidi bojej toho přímého vstřiku, ale to bylo před pár lety s 16v to samé....:) Ten test už nevím přesně, kde jsem četl, myslím, že to bylo ve Vectře v nějakém časopise. Já osobně mám taky 2.2 v merku, až dojezdím svou AF C20XE tak bych chtěl přehodit LPG Stag 300 právě do podobného motoru , samozřejmě ale s vstřkem do potrubí (Z22SE). Principielně má velkej čtyřválec výhody i proti šestiválcům- drtivej nástup krouťáku, nižší specifická spotřeba, nižší hmotnost, má hliníkovej blok, řetěz.
A výhoda proti všem ostatním motorům Opel: vyvažovací hřídele.
Kdyby dělal někdo v malejch autech čtyřválce 2.4 a víc, výkon tak 130kW dejte mi vědět.


Ona má ta 2.2 řetěz místo řemenu? Nooo to je taky dobrý - to jsem ani nevěděl.

A vyvyžovací hřídele? To je prosímtě co?

Děkuji předem.
Jiřik
Thursday 19 August 2010 - 13:46:08 Citovat
Host
To jsou dva hřídele dole v bloku, který rotujou obráceně než klikovka a pohlcujou parazitní momenty, které čtyřválec při chodu vytváří ( vibrace) Výsledek- šestiválcová kultura chodu, poznáš hlavně při volnoběhu a akceleraci z něj, ale i na vibracích při vysokých otáčkách.
csala
Thursday 19 August 2010 - 14:53:18 Citovat
Host
Nieco o vibraciach motora a nie len o nich je tu Odkaz
Jiřik
Sunday 22 August 2010 - 20:33:57 Citovat
Host
Csalo, díky, teď už jen R6 od BMW!

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1790 sec,0.1313 z toho dotazů.