• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Cu trubky LPG-výměna
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Wednesday 09 March 2011 - 11:32:12 Citovat
Host
Milí plynaři, mám dotaz
rozhodl jsem se vyměnit trubku mezi nádrží a reduktorem z prům. 6 na průměr 8mm (při vyšších otáčkách to nějak úplně nestíhá, řešil jsem už tlak, zdvih pístků i průměr trysek)
materiál mám doma, jen pro ujištění: trubka se nasadí do kolínka a utěsní těsnicí čepičkou při dotažení převlečné matice, nebo to mám ještě nějak posychrovat?
Na závit u příruby k multiventilu namotat teflonovou pásku?
Jen prosím poraď, doplň, chci aby to samozřejmě perfektně těsnilo.
Díky
JardaB
Wednesday 09 March 2011 - 11:48:24 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Na trubky se používají tzv. prstýnky - takový mosazný soudeček se navlékne na trubku, utažením matky se deformuje a utěsní spoj. To máš u ventilu a reduktoru nějaké přechodky nebo jak tam silnější rouru dostaneš? Teflon se IMHO nikde nepoužívá, všechno je kov na kov nebo O-kroužky...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Wednesday 09 March 2011 - 12:16:33 Citovat
Host
Jasně, ty prstýnky, soudečky mám- jen jsem to nazval čepičky.Jakym momentem to mám tak dotáhnout, abych nezdeformoval světlost té trubky?
Na mag. ventil u reduktoru našroubuju kolínko 90stup., které je na druhé straně pro trubku 8mm. To samé u multiventilu. Právě ten závit bych asi trochu omotal teflon. páskou, ne?Co by tam jinak těsnilo?
Díky
JardaB
Wednesday 09 March 2011 - 12:22:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To asi jo, akorat bych to omotal spis dost
To utazeni docela dost, ono totrubku nejak nezdeformue ani kdyz to das na krev. A predtim namazat olejem, jinak to nesedne a orvou se cela.

[ Upraveno Wednesday 09 March 2011 - 12:24:13 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Wednesday 09 March 2011 - 12:27:57 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Přesně tak žádnou pásku, jenom kov na kov, těsní to fakt dobře. První to utáhni takovou rozumnou silou, ne moc a vyzkoušej těsnost, pokud by to náhodou ještě syčelo, tak dotáhni víc, ale není potřeba nějaký velký moment.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
lesak
Wednesday 09 March 2011 - 18:37:44 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Ty prstýnky se správně jmenují čočky.A s tím mazáním olejem bych byl opatrný nevým přesně proč ale všude píšou že se do okruhu plynu nesmí dostat mastnota.Zdeformování se neboj je to přesně na to dělaný a správně se to má po každé demontáži ta čočka uříznout a dát nová ale nedělá se to.Mezi těma kolínkama bych dal určitě teflon co by to jinak těsnilo.Jinde se těsnění nedává.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
JardaB
Wednesday 09 March 2011 - 19:00:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Olej nicemu IMHO neuskodi, beztak je v LPG bordelu dost. LPG je agresivni dost o sobe, bezne jsem obcas promaznul vstrikovace WDckem a pohoda.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Thursday 10 March 2011 - 07:34:53 Citovat
Host
Díky moc! takže "čočky-soudky-prstýnky" lehce namáznu převoďákem a na závit namotám trochu teflonu .supr.
Jiřik
Thursday 10 March 2011 - 11:50:12 Citovat
Host
Ještě něco- jak vypustím z toroid. nádrže nejsnadněji všechen zbývající plyn, potřebuju odšroubovat multiventil (jinak tu přechodku nevyšroubuju, je tam málo místa) díky
JardaB
Thursday 10 March 2011 - 11:55:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Blbe To chtelo nejdriv vyjezdit - kolik ho tam je?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2085 sec,0.1663 z toho dotazů.