• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Spatne razeni
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Host
Saturday 26 January 2013 - 11:08:43 Citovat
Host
Ostatní rychlosti jsou na tom o hodně lepe než zmíněný 1. a R. Občas když dojíždím k semaforu na červenou jde hůř 2. ale to se stane malokdy. Ta jednička mně vytáčí nejvíc když to tam nechce zapadnout musím bud trojku nebo čtverku zařadit a až pak tam lehce vklouzne jak má. Nejsem kde jaký myslytel ale osobně si myslím že je to už opotřebovaný synchron podle těhle příznaků..přece se stejně řadí ta jednička pokaždé při rozjezdu kromě teda rozjezdu z kopce
Martas
Saturday 26 January 2013 - 11:23:53 Citovat
Host
Host napsal ...

ale osobně si myslím že je to už opotřebovaný synchron podle těhle příznaků..přece se stejně řadí ta jednička pokaždé při rozjezdu kromě teda rozjezdu z kopce


A zrovna tak se projevuje spatna spojka, napred zacnou jit spatne radit ty dve nejpomalejsi rychlosti tedy 1 a R.
Host
Saturday 26 January 2013 - 12:57:37 Citovat
Host
kruciš.....ale jaktože když pedál zabírá uprostřed?
Colommbo
Saturday 26 January 2013 - 13:13:21 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Budeš-li mít chuť, zkus spojku odvzdušnit, není-li zakopaný pes tam...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Host
Saturday 26 January 2013 - 15:53:14 Citovat
Host
Chut již byla valec jsem už odvzdušnoval. No nedá se až bude větší chut asi se budu muset podívat na spojku a pak to bude kousek k té převodovce každopádně děkuju za reakce chlapi ale ještě nikdo nenapsal že se v tom boxu s kolečkaka někdo hrabal to budu teda přisuzovat tomu že převodovka je doře dimenzovaná a v 90% to dělá teda ta spojka
Colommbo
Friday 31 October 2014 - 19:18:57 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Starej Colommbo by potřeboval poradit, braši, Omča B FL 2.6 V6...
Začalo mi nějak haprovat OVLÁDÁNÍ SPOJKY. Včera odpoledne při jízdě a zcela běžném vyšlápnutí spojky při řazení se úplně zčistajasna a bez jakýchkoli předchozích varovných příznaků naráz stalo NĚCO, v důsledku čehož se ovládací síla na pedál spojky stala zhruba poloviční a jdou (logicky) hůř (za)řadit kvalty, nejhorší jsou, samosebou, jednička a zpátečka na místě... Při jízdě je potřeba po vyšlápnutí spojky před zařazením dalšího kvaltu nechat otáčky spadnout prakticky k volnoběžným, pak lze rychl. stupeň větší silou zařadit, nejlíp jdou čtyřka a pětka. Spojka tedy nevystavuje tolik, kolik by měla a bylo potřeba. Pedál jde v celé své dráze plynule a vrací se (vím, je tam pružina), spojka při normálním ježdění (úplně na krev jsem to nezkoušel) neklouže a samotný pedál je oproti brzdě tak o +- 2cm přizvednutý výš. Zatím jsem nic nerozebíral, jen kontroluju množství kapaliny, které je i po třech jízdách a cca 20km stále stejné, pod pedálem na podlaze je sucho, pod autem taky (dal jsem pro sichr pod auto papírový karton.) Nic od ovládání spojky jsem v ruce ještě nikdy neměl, nicméně tak nějak laicky mi přijde, jako by někde něco (pístek v hlavním válci...?), co těsnilo, zrazu těsnit přestalo a při sešlápnutí pedálu je část kapaliny stále stlačována, ale část protéká kolem nějakého těsnícího prvku nazpět a pořád sem-tam, sem-tam, přičemž kapalina sama ze systému neuniká - jako byste do pístu v injekční stříkačce udělali dírku... Možná se systém "jen" zavzdušnil, ale kudy a proč tak náhle? Do té doby se spojkou vůbec žádný problém. Máte někdo podobnou zkušenost či dobrou radu? Děkuju předem!
P.S. Hlavní spojkový válec je, předpokládám, schovaný pod torpedem...?

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
strelak
Tuesday 04 November 2014 - 09:44:04 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
Ahoj Colommbo,
když mi u mojí VB (335 000 km ) odešla na 250 000 km spojka, bylo to najednou z ničeho nic.
Šlápl jsem na spojku a nic, šla lehce, vracela se.
Bylo to ložisko, bylo to tam nějak spojený s hydraulikou či co, prostě výměna spojky.
Ty příznaky jsou podobné, mohlo by být načatý...

[ Upraveno Tuesday 04 November 2014 - 09:48:47 ]
Colommbo
Tuesday 04 November 2014 - 18:14:40 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Budeš mít pravdu, bohužel a děkuju. Dnes jsem auto odvezl (odjel s ním po ose) cca 70km do Práglu kámošovi-mekánikovi do dílny, řazení se trošku zhoršilo a poslední necelý kilometr už začala i trochu klouzat spojka. A verdikt dvou mekániků je stejný - bude se dávat celá nová spojka...


W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Colommbo
Saturday 08 November 2014 - 20:58:18 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Opraveno, vyměněno (lamela + talíř + komplet centrální vypínací ložisko), na přítlačáku byly zhruba z jedné třetiny obvodu jeho "lamely" na užších koncích ke středovému "otvoru" viditelně přihnuté, přítlačák tedy netlačil stejnoměrně. Teď spojka funguje krásně, o hodně se zlepšilo i řazení, což ale zčásti přičítám i demontáži a montáži řadících táhel. Já su tak šťastný...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1522 sec,0.1117 z toho dotazů.