Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
a opět katalyzátor :-) |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | JardaB napsal ... ??? poradi u V6 je: 1-6-2-4-3-5 Jojo...a u nafty 1-5-3-6-2-4 Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | JardaB: dívám se, že ten co jsi psal není vhodný na LPG a CNG což mám já. 2,6SE 2003. Takže bych asi musel vzít kovový? Ten koštuje okolo 4000/ks. (za babku _; ) Co se stane, když bych ten kat jenom vymlátil a byl by prázdný? Kromě emisí samozřejmě... Zkoušel to někdo? Co na to spotřeba a diag.? BTW co by se stalo, kdybych tam dal ten keramický? [ Upraveno Friday 23 August 2013 - 12:04:23 ] | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Ano zkoušeli jsme to (včetně legiho)a auto tě sežere a dělá to hroznej randál.Nevím proč přesně ale V6 od opla jsou po vyndání katu neskutečně žravé.Zkoušeno na Omegách a několika Vectrách. [ Upraveno Friday 23 August 2013 - 16:18:11 ] Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | tak ja ty katy tam mám tech 1300 a je to vše v poho,je zby teční tam dávat tak drhe a ty trubky jsou stejne musíš jsi je z takovym průměrem obědnat | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Taky si myslím, že by měly ty menší stačit. Dokonce i když zmenšíš průměr třeba o 2 mm, je to totiž pro 130kW bohatě předimenzované výfuk. potrubí. Měly by stačit keramické, je to už docela daleko od hlav, ale je jasné že LPG katy zničí mnohem dřív. Lesáku to s těmi katy je pro mne zajímavá informace. Já jsem dva kovové ve svodech odstanil a jeden společný velký jsem nechal. Zvuk to má úplně beze změn, mírně vyšší spotřebu ale přisuzuji "zabíhání" motoru (nově dělané hlavy, kroužky, nová LPG mapa atd...) Nevím, jestli to sem mám psát, ale přemýšlím o úpravě časování po tomto zmenšení protitlaku ve výfukovém traktu zkusmo zpožděním výfukových vaček o zub, čímž navíc mírně prodloužím pracovní zdvih. Nejdřív zjistím časovací diagramy některých motorů a porovnám. Mechanicky se to takto nemůže poškodit. Ideální by ovšem byla stavitelná kola. Možná to bude nejkonstruktivnější řešení. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Když jsme vyndali katy na legiho omeze mělo to hnusný kovový zvuk totéž na mé vectře (já měl jeden legi dva)plus jsem to dělal několika lidem na vectrách (všechno V6 nebo MV6,všem se o dost zvýšila spotřeba ale jen jedna vectra byla na LPG.Všem jsem dával katy zpátky. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Kamarád měl na áčkové Omeze taky vykuchaný kat (jeden, 2.0i 85kW a zase zpátky zavařeno, aby to vypadalo...) a při přidání plynu to rezonovalo, jako by mu výfuk procházel kovovým kbelíkem, hnus fialovej! !buch Nicméně na spotřebu si nestěžoval, takže její nárůst je asi opravdu jen záležitost véšestek... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | No na mé Astře 20XE to taky přidalo decibely. Tam ale byl výkon znatelně vyšší. Na Vectře kat jeden zůstal, jak jsem již psal ten velký společný. Šly pryč jen ty dva kovové ve svodech. Zajímalo by mě, jestli to má vliv na vyplachování, ale zřejmě ano, rezonance té prázdné roury je určitě jiná, i když to hlučnější není ani o chloupek. Vůbec ty svody jsou u 32SE divné, zadní řada válců má celkovou délku kratší. Asi to nikdo neřešil. U Omegy je to mnohem lépe udělané, zas ale nemá proměnnou délku sacích kanálů a hliníková ramena !!(a) | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | ty jsi vytáhl ten kat v tom kolenu? před a za lamdou? Co na to ŘJ? Nebo tam je jen jedna lamda? Jde mi o to, jestli musím řešit i ten kat v kolenu mezi lamdama nebo ten velký kat za poslední lamdou.. 2,6SE | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud jsou ty katy ve svodech dobré, asi bych je tam nechal. Jo, lambdy jsou i pod katama, ale já jsem zavařil otvory po těch dolních lambdách a dal jednu až za ten společný kat. Signál a ukostření jsem rozdvojil, vyhřívání jsem napojil jen jedno. Na to nezapojené vyhřívání jsem dal odpor. Stejně to ale hlásí chybu vyhřívání obou lambd. Signál to ale dává správný. Ten společný kat bývá v pořádku, tam už jsou spaliny chladnější. Já měl načatý právě jeden z těch katů ve svodech, ten velký je jako nový. Je to šílený, jedeš Eurem IV, vyfukuješ div ne jarní vánek a pak dojedeš čiplé TDi, které není pro dým z výfuku ani vidět. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |