• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jarda Cep
Wednesday 27 February 2013 - 17:03:56 Citovat
Host
Zdravim radci, chtel bych poprosit o radu a kontakt na nekoho v jiznich nebo zapadnich cechach kdo se venuje opravam LPG soustav. Vlastnim Corsu B, motor X10XE, r.v. 2000, 12v, mam v nem 6 let plyn vyrobce KME system AKME (do tedka bez problemu) , chodim na revize do strakonic pravidelne. Pred dvema dny mi auto nepreplo na plyn, jelikoz mam doma diagnostiku tak sem si vuz napichnul a hlasi to nizky tlak LPG, kdyz bylo vse v poradku tak byl tlak LPG 1,2 baru a tedka je 0,17 baru (priblizne). Kdyz pujdu do stakonic vymeni mi tam 10 veci za 10 tisic nez zjisti cim to je a ty veci uz si musim nechat.
Prave premyslim ze to muze byt bud vadne cidlo tlaku LPG a nebo totalne zaneseny filtr kapalne faze, nebo odesel reduktor.
Tedy zna nekdo nekoho v tech lokalitach na koho bych se mohl obratit.
Diky Jarda
Stepo
Thursday 28 February 2013 - 09:26:10 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Jsem ze severni moravy, takze ve tve lokalite bohuzel neznam nikoho.
Osobne bych zacal kontrolou solenoidu, jestli se oteviraji.
V podstate bych sel od nadrze k motoru po vsem, co je po ceste ( tedy pokud mas cas a naladu zjistit presne, co odeslo )
KopA
Thursday 28 February 2013 - 10:37:30 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Jarda Cep napsal ...

Zdravim radci, chtel bych poprosit o radu a kontakt na nekoho v jiznich nebo zapadnich cechach kdo se venuje opravam LPG soustav.

Máme tady Jirku Odkaz to máš 2 hodinky cestu to není tak strašný a asi se to vyplatí - zkus mu zavolat.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Jarda Cep
Thursday 28 February 2013 - 11:13:59 Citovat
Host
Diky napred to projdu sam, jestli to neni nejaka prkotina a pak kdyztak kontaktuju Jirku diky moc
_Tom_
Thursday 28 February 2013 - 21:43:37 Citovat
Uživatel #2436
Registrován: Monday 13 August 2012 - 15:34:15
Příspěvků: 18
V Karlových Varech doporučím p. Lončáka. Je to pár set metrů nad Kauflandem. Je to starší pán se spoustou zkušeností a není drahej.
Jiřik
Friday 01 March 2013 - 21:20:50 Citovat
Host
Ahoj, už jsem tu
Stepo Ti radí dobře, zkus jestli cvakají cívky, reduktory KME jsou docela bezporuchový. Spíš bych šel do mulťáku, jestli je průchozí, nevypadla, nebo nepřisává trubka v nádrži, není skříplé vedení atddddddddddddd
promiň, už to řeším po stoprvní.
Jarda Cep
Sunday 03 March 2013 - 16:41:52 Citovat
Host
Zdravim a moc dekuji za rady, problem vyresen svepomoci s pomoci Vas Vadna civka u ventilu u redukrotu 125Kc, a vzhledem k tomu ze meli skladem ve strakonicich revizni sadu k reduktoru + mosazny stred reduktoru asi za 900 tak jsem rovnou udelal i reduktor. reduktor nalital 140 tisic km a ten stred byl totalka soupe uvnitr toho stredu se ani poradne nemohlo hybat - to vyresilo ze mi tedka bez skubani prechazi z benzinu na plyn
Vymenil jsem i filtry kapalne i plyne faze cca 200Kc.
Tedy celkem neco pres 1200 KC a plyn nalita doufam dalsich 100t km
Jeste tedka premyslim jestli mam radeji hned zajit aby mi to projeli detektorem jestli nekde neco neuchazi, nevim jestli sem neudelal blbost ale ja to vzal steteckem a jarovou vodou a bez uniku.
Za to ocmuchani chteji snad 500Kc
Hledam nekde na internetu jak bych mel idealne plyn seridit, kdyby jste mel nekdo odkaz na nejake pekne stranky byl bych rad.
Zatim nevim kolik to zere, najel jsem 100km od opravy.
Diky vsem Jarda
Jiřik
Sunday 03 March 2013 - 19:29:14 Citovat
Host
Tak supr, tím štětečkem to stačí bohatě- naopak je to lepší, než sondou!
K tomu seřízení- teď bys měl určitě seřídit tlak reduktoru. Co máš za jednotku?
Jarda Cep
Tuesday 05 March 2013 - 09:07:26 Citovat
Host
Jirik: Tak jsem to znova napojil na diagnostiku a jednotka - vyctene zarizeni je AKME 1.3, pred vymenou veci v reduktoru byl tlak LPG kolem 1,2 baru, tedka po te vymene je tlak 1,5 - 1,6 baru. Zatim sem moc nekoukal, ale nezjistil jsem jak se tlak reguluje.
Stepo
Tuesday 05 March 2013 - 11:03:05 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Redukce tlaku se provadi vetsinou z boku reduktoru imbusovym sroubem ( stred vycnivajiciho konusu ), tusim je to 5mm ( nebo 4, ted nevim ).

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1717 sec,0.1342 z toho dotazů.