• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Automat žere i z kopce :)
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Colommbo
Wednesday 07 August 2013 - 12:06:02 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jen ještě doplním na vysvětlenou - pojedu-li tedy (s MT) třeba na zařazenou čtyřku, motor bude točit 2200ot/min a sundám nohu z plynu, motor začne brzdit, okamžitá spotřeba na PC naskočí 0,0 a auto bude zpomalovat. Otáčky motoru budou klesat a klesat postupně až téměř k volnoběžným, na PC bude stále 0,0 prakticky až do okamžiku, kdy už je nutné vyšlápnout spojku, aby motor nezačal cukat a nezdechl. Ale při sundání nohy z plynu pod 2000ot/min se to takhle nikdy nestane, zobrazená spotřeba bude vždy vyšší než volnoběžná natožpak 0,0...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
FastArrow
Wednesday 07 August 2013 - 12:06:55 Citovat
Host
tak jdu koupit nový AT !frr



Nevíš jestli se nějak kazdí nebo vadí, když z kopce zapnu sport a jakoby to používám na brždění motorem?

Vadi nebo nevadí?
FastArrow
Wednesday 07 August 2013 - 12:13:07 Citovat
Host
colombo když máš ten samý motor... neporadil bys? Odkaz
Colommbo
Wednesday 07 August 2013 - 12:47:15 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Vím o tom, už jsem na to koukal, ale poradit neumím... Nevím, jaké (správné) hodnoty má dávat váha vzduchu, otestovat ji lze snad diagnostikou, nicméně co vím, tak vadná váha se na diagnostice projevit nemusí, aspoň takovou mám i osobní zkušenost...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Wednesday 07 August 2013 - 21:33:51 Citovat
Host
No to se mrknu, ale když mám kvalt a dám nohu z plynu, skočí mi tam 0,0 vždy skoro hned, mám pocit, že i pod dva tisíce. Zjistím, do kolika, ale tipoval bych, že i při 1500 ot. Ten můj šestivál má totiž volnoběžný nějakých 600, možná je to nastavený jinak. Běžně na volnoběh při stání tak 1,3 l/h (s rozsvícenými světly) no a při jízdě to opravdu záleží na rychlosti.
Colommbo
Wednesday 07 August 2013 - 21:39:34 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Ano, může to být i pod 2000ot/min, tu hodnotu ber jen jako vyloženě orientační, Jiříku - prostě je určitá hranice otáček, od níž motor skutečně brzdí a PC pak ukazuje 0,0 a bude u každého motoru asi trochu jiná, schválně to zkus vypozorovat a odzkoušet...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
JardaB
Wednesday 07 August 2013 - 21:55:03 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jeste to zalezi na teplote a asi dalsich vecech, z delsich kopcu podradim na 3 nebo i 2 aby to motorem brzdilo ve vyssich otackach a pak to nic nezere. Na D je tusim hranice kolem 60km/h aspon u Bcka.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
FastArrow
Wednesday 07 August 2013 - 23:49:08 Citovat
Host
Ještě bych připomněl můj dotaz:

"Nevíš jestli se nějak kazdí nebo vadí, když z kopce zapnu sport a jakoby to používám na brždění motorem?

Vadi nebo nevadí? "

Otázka asi pro Jardu ale jestli víte někdo fundovanou odpověď, tak sem s ní
mates
Thursday 08 August 2013 - 11:58:19 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Na brždění z kopce jsou ty stupně 3-2-1. Já to tak dělal, když jsem byl naloženej a bylo dlouhý klesání, tak jsem posunul kalupklacek na 3 nebo na 2 a bylo... Od toho to tam je.

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
JardaB
Thursday 08 August 2013 - 14:37:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Proc by to melo necemu vadit? Proste to udrzuje motor ve vetsich otackach i bez plynu a pak se to rychleji sebere. Temhle starsim automatum jen tak neco nevadi, snesou neskutecne veci

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1322 sec,0.1027 z toho dotazů.