• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Automat žere i z kopce :)
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Thursday 08 August 2013 - 23:06:04 Citovat
Host
Chabý důvod po něm toužit .......
Proč Opel nevyráběl taky robotizovaný manuál? A pořádně nadupaný sehnatelný šestiválce? Ach jo ^au
JardaB
Friday 09 August 2013 - 18:41:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No treba u Alfy ten selspeed je taky darek, to je raketa jak se to posere a ze to netrva dlouho To uz radsi ten HDM... A 3.0V6 se 155kW neni zas tak uplne marny pomer vykonu k objemu, Amici umi o dost horsi Chybi tam proste spis turbo.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Saturday 10 August 2013 - 09:04:59 Citovat
Host
No u Selespeedu může odejít aktuátor, nebo synchrony v převodovce. Ale nic co by nějak výrazně vybočovalo ať frekvencí závad, nebo finančně proti GM.
Amíci umějí i mnohem nadupanější šestiválce, ale všechno to degradují automaty.
------------------------------------------
Zkoušel jsem od jakých minimálních otáček motor brzdí a je to zhruba od 1800.
Níž už opravdu maličko přidává, aby se nedostal do režimu "cukání"
peter
Tuesday 03 December 2013 - 21:35:54 Citovat
Host
zdrvim neviete my poradit s akeho auta by my pasovala aut.prevodovka na opel omega 2,5td.a ci by nepasovala s ople 3,0i aut.prevodovkadakujem
Anonymní
Sunday 26 October 2014 - 11:16:27 Citovat
Host
no, ja osobne kdyz jedu z kopce davam N(eutral) pod kopcem kopnu D a jedu v klidu dal to same v kolone pri cekani atd.
Colommbo
Sunday 26 October 2014 - 12:22:22 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Moc se to (s ohledem na samu podstatu AT) ale nedoporučuje...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jaryn
Thursday 30 October 2014 - 13:20:13 Citovat
Uživatel #655
Registrován: Friday 24 March 2006 - 02:23:38
Příspěvků: 162
Proč dávat neutrál? Při jízdě z kopce jde motor do přeběhu a řídící jednotka zavírá přívod paliva. Při zařazeném neutrálu se toto neděje.

Co neubrzdíš to neukecáš.
Opel Omega Caravan B(C) 2.2 16V automat
Anonymní
Wednesday 05 November 2014 - 14:32:10 Citovat
Host
Protoze to 80 procent ridicu nevi a mysli si ze usetri
Martas
Wednesday 05 November 2014 - 17:54:05 Citovat
Host
A protoze v Autosalonu nebo kde to v TV bylo (nasledne i na netu) se snazili dokazat ze to neni pravda.
JardaB
Wednesday 05 November 2014 - 19:14:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Zas to ale pri brzdeni motorem tak daleko/rychle nejede... Zalezi na okolnostech, me treba pri dojizdeni na cervenou k semaforu po rovine nebo z mirneho kopce vychazi lip neutral.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1368 sec,0.1076 z toho dotazů.