• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Mates
Sunday 04 September 2005 - 23:35:00 Citovat
Host
Zdravim,
na adrese Odkaz som nasiel ze nachipuju motor
v CORSE C 1.2 16v na 92k a 126Nm co su pomerne vyrazne narastove hodnoty. Kedze je to dost zaujma ve a uvazujem ci ist alebo neist do toho, chcel by som sa spytat ci ma niekto skusenosti s takouto upravou (alebo podobnou), Zaujmal by ma vplyv na zivotnost motora, spotrebu,
spolahlivost a prehrievanie (uz teraz sa niekedy motor dokaze poriadne
zahriat aj pri kludnej jazde v horucavach alebo v pomalych kolonach)
ako aj ci nie je vhodne kombinovat chiptuning s vymenou saciaho
filtra (resp. potrubia) pripadne inymi mechanickymi zasahmi do motora. Za kazdu informaciu dakujem. MATES
Jirka
Monday 05 September 2005 - 00:10:34 Citovat
Host
Taky bych se chtěl zeptat na něco ohledně Chiptuningu.
1, Jak je možné že mezi jednotlivëjma nabídkama je až 10.000,- rozdíl?
2, Ví někdo o nějaké ozkoušené firmě na severu čech ?3,Dá se očipovat X25TD ?
Jason
Monday 05 September 2005 - 00:43:18 Citovat
Host
Ten nafťák jde přečipovat celkem se slušným výkonem,kolem 30% nárustu výkonu, ale tu Corsu bych nedělal tam je možnost kolem 5-7% a pokud ti nějaký vychcánci budou tvrdit,, že ti tam nacpou 15 kobyl navíc, tak jim nevěř....:-)))), je to blbost.
riwal
Monday 05 September 2005 - 07:29:56 Citovat
Host
Souhlas s Jasonem, u beňa to je málo muziky za dost peněz a motor odděláš, smysl to má jen u turbokamen.
Yper
Monday 05 September 2005 - 07:43:49 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Každý motor, který má ŘJ jde čipnout - čipování má ale 3 základní úrovně!
Soft, medium, hard a někdy i super hard.
Úroveň "soft" bývá v mezích únosnosti motoru a pokud se výrazně nezmění styl jízdy, pak motor má stejnou i životnost jako předtím.
Úroveň "medium" už na životnost může mít vliv, ale jde zase jen o to, jak se kdo k takovému motoru staví a chová.
Úroveň "hard" či "super hard", tak ta se na motoru podepisuje vždy! Tohle se vyplatí u nových aut, kdy si ho necháte jen tak max.3-4 roky nebo po dobu leasingu a pak jej střelíte naivkovi, který skočí na načipovaný motor.
Čím je auto starší, tak tahle úroveň mu může "zajistit" také jen jeden rok života od vaší koupě.
Dobře se čipují nafťáky, protože díky masívnosti motoru toho víc snesou.
Čím menší objem motoru, tím je každý zásah do něj riskantnější - max. úprava "soft".
Cenové rozdíly mezi jednotlivými úpravami jsou samozřejmě někdy až 5-10 tis.Kč.
Jde o to, proč chci čip?!
V zásadě jsou dva druhy zákazníků: janci a konzervativci.
Janek bude načipovaný motor honit od okamžiku startu až do vypnutí klíčku a zatažení ruční brzdy - takový motor jde brzo do kytek!
Konzervativci si nechají čipnout motor buď kvůli
dostatečné rezervě pro případ předjíždění nebo také pro menší spotřebu - protože pokud nezmění styl jízdy, pak stejného výkonu jako předtím dosáhnou s menším plynem. To také není bůhví jak úplně košer, protože se to podepisuje na jeho životnosti - malé otáčky a klika dostává záhul.
V případě té Corsy bych nejprve zkusil odlehčit setrvák - pokud to jeho konstrukce dovolí a také bych zkusil odlehčit všechny řenemice, které jsou poháněny klíňákem nebo plochým řemenem - vyměnil bych je za duralové. Možností jak se vyblbnout na motoru je dost a i bez čipu, který bych volil jako až druhou část.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Anonymní
Monday 05 September 2005 - 23:47:41 Citovat
Host
Diky pekne za reakcie. A ako to je s tymi vzduchovymi filtrami a sanim? umoznuje motoru lepsie dychat- tym padom lepsie zvladne aj ten chiptunig? alebo to nema vobec vplyv? Kamarat dal na punto 1.2 8v novy filter a sacie potrubie a hovori ze to je dost citit, ale ze spotrebu vie vyhnat aj na 10l a naopak aj na 5 (pri setrnej jazde). V kazdom pripade si to s tym chipom rozmyslim. Mates
Lib
Tuesday 06 September 2005 - 06:35:59 Citovat
Host
sani jen v kombinaci s vyfukem, protoze kdyz se ma dobre dychat, musi se nejen dobre nadechovat ale i vydechovat. A i tak to "dost" citit nepujde, to je jen placebo Sani a vyfuk jsou jen podpurny upravy
[ Upraveno Út zář 06 2005, 06:36 ]
Jason
Tuesday 06 September 2005 - 10:49:07 Citovat
Host
Řekl bych že přidáním kitu sání a laďěný výfuk se mi malinko zvýšil krouťák od spodu, jinak krom zvuku se nic nezměnilo.
Yper
Tuesday 06 September 2005 - 14:54:23 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
S celkem uspokojivým výsledkem se sportovní filtr používá u aut s turbem, protože v nízkých otáčkách (od volnoběhu výš) je to turbo překážkou na cestě vzduchu, protože ještě dostatečně netočí a když se k tomu přidá i odpor normálního filtru tak to tolik netáhne jako při sportovním. Tohle se ale u novějších turb vyřešilo odstraněním přepouštěcí klapky a místo toho se tam namontovaly tzv. lopatky s proměnnou geometrií - ve skutečnosti se statorové lopatky pře turbínovým kolem naklápějí podle otáček a postavení plynu tak, aby usměrňovaly plyny do ideálního záběru na turbínu, takže turbo jde hoóódně rychle nahoru.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1949 sec,0.1547 z toho dotazů.