Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rez |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | V pondělí řeknu! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Yper: oki, dík. | ||
| |||
Palic |
| ||
Host | jo Yper vi o cem mluvi je to na jeho auticku videt....... ukazoval mi mista ktery opravoval a nebylo nic poznat...... ja jsem se na svoji berusku taky vrhnul a mam ji ted strakatou...... nejvice byla chycena kapota vepredu.... pak klasika dvere v rohach a na spodnim lemu dveri, a pak na levy zadni strane lem a nejvice spodni kryci lista pod dverma (takova ta guma)........ vse obrouseno na cisty kov flexou se smirglovym kotoucem a nektery mista jsem musel vzit dratakem ve vrtacce...... na to jsem placnul antikorozni zakladofku (syntetika - kupoval jsem ji cca pred dvema lety a aplikoval na dost veci na me skodofce, i na rez a do ted nic nevylezlo....... asi nahoda).....jeste me ceka kytaz dveri a pak to pujde do laku...... (Yper se tesi... ) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo jo, včera jsem to viděl - nabrousil se dost a jsou to místa, které kvetou u všech stejně! Má to teď strajatý jako žirafu. Ta základová barva stojí v OBi 135 Kč, je to jen 0,25 l, syntetika, která se nesmí ředit -max. obsah ředidla do 5% objemu barvy. Jemnuje se RUST OLEUM. Dělají ji ve třech provedeních: A) "Primer +" - na čisté nové kovy, rychleschnoucí "Primer" - na očištěné kovy a odrezené C) Penetrátor - na zkorodované kovy. Já používám právě ten poslední typ. Sice déle schne, ale kvalita je opravdu vynikající! Ředidlo používat skutečně jen to, které je tam předepsáno. Pokud by se použilo totož nitro, tak na povrchu rychle uschne, udělá se krusta a ta zabrání odpaření pod ní, takže pak je spodní nátěr seškrábnutelný nehtem - vlastní zkušenost. Nechce ji to ani vysušovat na přímém slunci - to samé. Může se sice dávat na rez, ale to nikomu nedoporučuji! Já to vždy multidremelem s korundovým kotoučkem očistím. Na jednom místě na utě ji mám už dva roky bez vrchního laku a nerezne. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
CastrolTXT |
| ||
Host | To Yper:Tak to je super,přesně ten penetrátor od Rust Oleum jsem použl,takže snad to vydrží | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Hlavně to nech pořádně zaschnout - alespoň týden! Pak to nijak nepřebrušuj, ale jen syntetikou lehce odmasti, nech vyprachat a pak přes to buď stěrkový tmel nebo rovnou stříkací filer - dvousložkový. Až zaschne, tak pod vodou to ven do roviny smirkem 1000 a postupně až 2000.Pokud se dostaneš na barvu, okamžitě přestaň a znovu natři nebo stříkni filerem, dokud při broušení nebudeš mít úplně hladký jednobarevný povrch. I když uděláš rozstřiky, tak si hlavu s tím nelam - po týdnu kraje přejedeš 2000 smirkem pod vodou a pak rozleštíš brusnou pastou. Pokud budeš mít úplně stejnou barvu, tak se to pak skutečně nedá ani poznat. Jó kdybyste viděli, jaká kouzla s lakem dělají lakýrové - spadlá můra do laku na střeše je netrápí. Mají na vše smirk a přípravky. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | jo bordel v laku sem tam mam taky ale to se ztrati | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ahoj, někde jsem tuto barvu viděl pod označením "Alkyton" Je to ta samá ? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | K té garáži to nesouhlasim!!!!Já mám Ve A negarázovanou 10 let starou a nerezne vubec (akorát rožek prahu ktery jsem v zimě odřel)Ono když dáte autko od soli a jiného bordelu v zimě do teplé garáže (prostě nad 0 C) tak to rezne a hodně!!!Přiklad mam 2 strejdy ze škodovkama jeden má plechovou garáž na zahrádce a škoda 105 z 88 roku uplně super a druhém co má garáž v baráku a topí ji tak už 3 kupoval novů!!!!!!! | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Anonymní: no já nevím, ale když se sůl dostane do dutin, tak obecně je její vlastnost taková, že natahuje do sebe vodu - je hygroskopická a voda je základem k tomu, že auto rezne. 2 Vaclav GT: já ti s tou plastovou lištou nevím - problém je ten, že tahle lišta je složená ze dvou částí - podkladová kovová lišta, na které je samolepísí pásek a dva plastové trny, jterými při nalepování do dveří zajišťuješ rovinu. Na tomhle kovu je pak onen plast, ale ten drží jen na krajích na tom kovu. Mně se celkem dobře osvědčila samolepící páska z Baumaxu (oboustranná) - stojí cca 110,-Kč a je jí asi 5m a i na venkovní použití. Důležité ale je to přilepovat v suchu, teple a na dobře očištěném povrchu. Páska je černá a dokonce na jejím logu je nakreslené auto. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |