• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
kontrola oleje v automatu a dalsi veci
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Thursday 05 January 2012 - 15:22:01 Citovat
Host
wisastar napsal ...

Par dotazu na automat. Omega C 2.6 V6 rok 2000.
2. Pri rychlosti napr 90 kmh kdyz vyradim neutral tak otacky vyleti k cca 5 tis a auto pribrzdi motorem a pak tam hned hopne neutral... jako by to tam souplo jednicku.


Jeste to parkrat udelej a uz nebudes muset resit ostatni problemy.
JardaB
Thursday 05 January 2012 - 15:52:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No nemelo by to takhle delat, ale zas na celkovou funkci to nema vliv. Asi uz neco tesni min, nez by melo nebo bude problem s rizenim tlaku oleje pripadne byvaji omackane kose a lamely se tam kousou... To bych neresil, neni duvod za jizdy davat neutral.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
ciba
Thursday 05 January 2012 - 19:36:14 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
navic nejde srovnavat tip tronick s automatem z omegy:D

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
JardaB
Thursday 05 January 2012 - 19:42:11 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jj, Omega ma automat pochazejici z konce 80.let, v podstate s minimalnimi konstrukcnimi zmenami. Aspon je to drzak a da se rapasovat v pohode beznym naradim A pri pusteni plynu by to neutral davat nemelo, mozna se to jen zda. A ten kopanec 2-3 vypada na opotrebovany (blbe serizeny) brzdici pas, jedina vec, co se serizuje dle opotrebeni, po sundani vany celkem jednoduse (navod je na netu i video) A doufam, ze se bavime o prevodovce AR35, GM oznaceni 4L30E

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
wisastar
Thursday 05 January 2012 - 20:05:01 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Jj, Omega ma automat pochazejici z konce 80.let, v podstate s minimalnimi konstrukcnimi zmenami. Aspon je to drzak a da se rapasovat v pohode beznym naradim A pri pusteni plynu by to neutral davat nemelo, mozna se to jen zda. A ten kopanec 2-3 vypada na opotrebovany (blbe serizeny) brzdici pas, jedina vec, co se serizuje dle opotrebeni, po sundani vany celkem jednoduse (navod je na netu i video) A doufam, ze se bavime o prevodovce AR35, GM oznaceni 4L30E


najdi mi prosimte to video... no ani nevim co tam je ale jsou snad skoro stejny ne? 25 a 35..
JardaB
Thursday 05 January 2012 - 20:36:48 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Odkaz
V podstate jde o to, aby ta tycka v pisku sla relativne lehce zamacknout tak 2-3mm (dosedne pas na kotouc). Tady to povoluje o 4 zavity od dorazu tusim. Jak jsem koupil tu posledni omegu, tak vubec nezabirala 1-2, stacilo dotahnout a chodi (dotahnul jsem asi moc, trosku to pri razeni 2-3 cukne, pri vymene oleje doladim)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
KopA
Friday 06 January 2012 - 20:54:26 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Hezký video.

Překlad toho co říká:

Utáhnout na 4,5NM a povolit přesně o 4 otáčky.

Když to bude moc utažený pás se spálí.
Pás je pro 1 a 2 uvolňuje se při 3 - když to bude moc utažený tak bude zůstávat viset při přeřazení ze 2 na 3. Keep that in mind! _;

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
koil
Thursday 05 April 2012 - 21:17:32 Citovat
Host
Zdravím.Chtěl jsem se zeptat těch co se vyznají v automatech od koho pochází automat v citroenu xantii-zajímá mě kdo ho vyrábí,co vydrží,jestli není poruchový až moc a jestli je dobře opravitelný.Chtěl bych ho pro ženu ale i z důvodů ježdění po polních cestách z důvodů zvýšení podvozku. Hlavně mě nekamenujte že tu tahám citroena-na jejich fórech mi nebyli schopni na tuto otázku odpovědět.Díky předem.
Colommbo
Thursday 05 April 2012 - 22:07:23 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Dík za projevenou důvěru, tady v OCR je spousta chytrejch kluků, nicméně si netroufám odhadnout, zda se tady dočkáš fundovaný odpovědi, když ti nebyli schopní říct ani kluci od citroenu...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
JardaB
Thursday 05 April 2012 - 22:25:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
O citronich prevodovkach nevim nic. Mel jsem 2 auta od zabozroutu a vim jen jedno - UZ NIKDY VICE Zlatej Ital kdyz uz...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1533 sec,0.1117 z toho dotazů.