• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
kontrola oleje v automatu a dalsi veci
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Host
Sunday 08 April 2012 - 21:10:39 Citovat
Host
Ahoj wisastar

Pochopil jsem Tě správně, že by jsi mi pomohl nebo že bych si mohl u Tebe objednat výměnu převodovky? Já bohužel nemám ani jámu ani hever a už ani kvalitní nářadí.
Co je dobrý zkontrolovat, když se koupí na šroťáku jiná převodovka? Myslím, že vyměnit ty distanční kroužky, gufera a olej s filtrem by asi neškodilo. Ale to jsou jen postřehy z diskuze. Nemám s převodovkama žádný zkušenosti. Jen předpokládám, že ty inzerovaný převodovky budou toho mít taky dost za sebou.
Jinak děkuju za nabídku, brzo - asi zítra Ti zavolám Miloš.
JardaB
Sunday 08 April 2012 - 21:48:47 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tyhle prevodovky vydrzi dost, jde o to, co ti to vlastne dela - ze tece olej je hezke, ale jde o to kudy.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Host
Sunday 08 April 2012 - 22:28:59 Citovat
Host
Kudy teče olej nevím. Nevidím pořádně pod auto. Ale tekl dost. Jel jsem po dálnici asi 150 a všiml jsem si za sebou kouřový clony, jak olej tekl na rozpálený výfuk. Takže jsem to u Boleslavy otočil a jel po okreskách normální rychlostí domů. To už neutíkal. Zřejmě se tím únikem při vyšší rychlosti hladina oleje dost snížila. Takže jen vím, že při vyšší rychlosti teče a při malé ne. Nevím jestli se z toho nechá usoudit kudy teče.
koil
Monday 09 April 2012 - 07:03:44 Citovat
Host
Je tu nějaký odkaz na životopis konkrétních typů aut hlavně od jakého výrobce nebo koncernu mají motory, převodovky, nápravy atd. Jinak jsem se koukal po té xantii i pažoutu 406 v automatu a žádná sláva-moc nabídek v inzerátech není.Asi koupím zase omegu ale už s automatem-je jich tu hodně i dílů do nich.Zajímalo by mě jestli je u sedanu dobrá koncepce 2.0 16v s automatem-moc se mi nechce jít do velkých objemů a podle z převodováni by to mělo točit 2750 ot. při 120km/h proti manuálu co vrtí 3250 ot.
JardaB
Monday 09 April 2012 - 07:50:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ty francouzsky automaty jsou povestny nespolehlivosti, do toho bych nesel.
A ta prevodovka v Omeze vykazuje nejake problemy? Jednou se mi stalo, ze po vetsim ohrati mi to vyfluslo olej odvetravaci hadickou (konci nahore za motorem) a zablilo to cely motor zeshora, nevim jestli nejaka voda v oleji nebo moc oleje, fungovalo to normalne dal...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
koil
Monday 09 April 2012 - 08:51:23 Citovat
Host
Už jsem rozhodlej pro omegu ale sedana-kombi mám a je mi na prd.Měl jsem sedana 2.0 16v manuál rok 1995 béčko na LPG a bylo to super ale zhnila kastle tak jsem ji střelil ale byla na pérování skoro pohodlná jak xantia kombi co jsem měl pučenou na projetí.Ted mám omegu kombi 2.0 16v manuál rok 2000 céčko a musím říct že je to děsné-ty použité materiály v interiéru-na nerovné cestě drnčí výplně v interiéru-to v sedanu nedělalo,aj naladění podvozku je tvrdší,ten pozink také žádná sláva :-/ Ze zdravotních důvodů půjdu do automatu.Jinak nemá někdo zkušenost s automatiskou spojkou viz. odkaz? Odkaz
Colommbo
Monday 09 April 2012 - 10:58:23 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
to Host: Pokud Omega (a obzvlášť V6) udělá za sebou kouřovou clonu, nevinil bych z toho automatickou převodovku, ale ventilový víka a jejich netěsnost, stalo se mi to už dvakrát... Z převodovky se olej nemá kudy dostat na výfukový svody a normální výfukový potrubí pod autem už podle mého není tolik rozpálený, aby to tak hulilo. Zkontroloval bych hlavně dostatek oleje v motoru, mně vždycky nárazově vylítalo asi litr a půl a musel jsem dolejt. Po přetěsnění vík jedním tuze a hodně a velmi šikovným kolegou tady z klubu (ještě jednúc děkuju! ) mám zatím po problémech. P.S. Což neznamená, že z tvýho automatu nemůže unikat olej a hlásit to chybu...

[ Upraveno Monday 09 April 2012 - 11:03:30 ]

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Wednesday 11 April 2012 - 13:40:47 Citovat
Host
Coile a Legende, to jsou super databáze parametrů aut!
Chválím
Colommbo
Thursday 12 April 2012 - 21:15:45 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
to Host: Tož jak dopadla kontrola oleje v motoru a ventilových vík, brachu...?

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Host
Monday 16 April 2012 - 09:04:00 Citovat
Host
Díky za typ. Trochu to pod jedním víkem je špinavý. Olej je po 12 000km od výměny na půlce rysky. Takže asi se zde masivní únik nekonal. Kolega sehnal jinou převodovku a tento týden mi ji snad vymění. Tak dám vědět, tak jsem dopad.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1440 sec,0.1037 z toho dotazů.