• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Přední lemy blatníku
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Machys
Saturday 19 August 2006 - 14:27:33 Citovat
Host
Zdar, potřebuju poradit, jak sundat ty plastový lemy na předních blatnících. Trošku mi to pod nima začíná kvést. šrouby tam asi nejsou, jen nějaký plastový spony, co se zacvaknou. Mám pocit že už jsem jednu utrhl, za boha mi to nejde sundat....Stačí to vytrhnout?Nebo je na to nějakrj grif???Díky moc
Prazdroj
Saturday 19 August 2006 - 14:56:35 Citovat
Prazdroj

Uživatel #419
Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11
Příspěvků: 827
Prosimtě měly by se dát odjistit... A to tak že je tam takovej nejtek a uprostřed je taková tička tak si vem malej hřebíček na na tu tičku zatukej von zaleze dovnitř a vodjistí tu sponu a pak pujde sundaT... SNAD JSI TO POCHOPIL

Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer
K-P
Saturday 19 August 2006 - 16:36:29 Citovat
Host
Je to Corsa B?
Machys
Saturday 19 August 2006 - 20:30:10 Citovat
Host
K-P napsal ...

Je to Corsa B?

jj, corsa B
K-P
Sunday 20 August 2006 - 10:10:37 Citovat
Host
Já to dělal kdysi tak už nepamatuju přesné detaily. Pokud tam máš plastový podběh tak nejdřív musíš sundat kolo a pak demontovat ten podběh. Podběh z 90% odmontovaný lze potom odklopit. On zasahuje i pod přední nárazník tam jsem ho právě nechal přidělaný. Pozor je tam cca 5 nýtků jak píše Prazdroj a snad jeden šroubek, podběh je upevněn i nahoře kolem tlumiče. Potom se teprve dostaneš na lem. Ten plastový lem má zevnitř vylisovaná očka, cca 7 po obvodu, v očkách jsou kovové šrouby, které jdou skrz plech a ke kastli jsou uchyceny plastovou maticí.
Potom zbývá vytočit ty matky, je to ale obalený bordelem a pěkně zarezlé, já dával nové tak jsem povolil co šlo a potom jsem ten lem utrhl. To co zbylo jsem si kombinačkama podržel a vytočil. Neoriginální lem lze sehnat nový za cca 150,-, originál za cca 500,- - 700,- Kč. Neoriginální ale nejsou moc kvalitní když na ně zasvítí slunce tak se zvlní a odehnou se od auta a vznikne tam mezera. Originální jsou už se šroubkama. Pokud teda nebudeš dávat originál tak si zajeď do Opla a kup si pro jistotu náhradní šroubky, matky a nýtky jsou to korunové položky.
Machys
Thursday 31 August 2006 - 10:00:31 Citovat
Host
Ještě se chci zeptat na zástěrky...Koupil jsem Corsu B už bez zástěrek, možná se tam ani nedávali. Ale umyté auto mi vydrží tak 2 dni. Což je docela málo. Takže chci dát zástěrky aspoň na předek. Daj se tam jen nějak zacvaknout? Nebo jsou na šrouby, koukal jsem tam jen v rychlosti, ale nic co by je drželo sem nenašel...A taky jestli víte přibližnou cenu???Jo a stačí je dát jenom na předek?Nebo musí bejt na všech 4. Kvůli technickej a tak...
K-P
Thursday 31 August 2006 - 10:35:17 Citovat
Host
Jj, přesně tak, Corsa je hned špinavá. Já nejsem příznivcem nějakých náhražek tak jsem si koupil originál Opel, sada cca 1.000,-. Předek je vyřešen tak, že po obvodu je zástěrka zaháknutá do lemu a dál je nutné vyříznout do podběhu dva obdélníkové otvory na uchycení takových šroubů a podložek. Pokud jsi ho měl venku tak jsou na podběhu ty místa vyznačená.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1241 sec,0.0966 z toho dotazů.