• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra C -tuning
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
VGT
Sunday 24 December 2006 - 01:10:42 Citovat
Host
Vodník napsal ...
Já tomu nerozumím, ale už jen to jméno - silová krabice - opravdu vzbuzuje důvěru.

Na jméno se vykašli - dnes módní jazyk má velice omezenou slovní zásobu (prostě je na nižším evolučním stupni a už se to nezlepší). Power box u benzinových motorů je dobrá věc - pokud ho tedy nedělá úplný hňup. U dieselů ho neznám, počítám, že princip bude obdobný (úprava signálů z čidel na motoru před vstupem do ECU). Nevím, co by se na něm dalo zkurvit (na rozdíl od chiptuningu - tam se vskutku dá napáchat škoda).
qpc
Sunday 24 December 2006 - 10:04:30 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Vodník napsal ...

nedávno tu byl odkaz na jednoho popisovatele, který dělá do vývoje a konstrukce motorů, a on popisoval případ, tuším VW (ale už si nejsem jist), jak poverboks vylágroval motor tak, že písty skončily na kapotě. VW reklamaci neuznal. Já tomu nerozumím, ale už jen to jméno - silová krabice - opravdu vzbuzuje důvěru. __;


Tak nevim,ten člověk musel bejt asi hnup,přece ten box měl vyndat než to šel reklamovat,zní to jako pohádka... __;

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Vodník
Sunday 24 December 2006 - 13:13:26 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
qpc: on to samozřejmě vyndal, ale servisáci tam našli nějaké stopy... ale nechme toho, asi jsem mimo... ten článek už asi těžko dohledám.
Topeko
Wednesday 27 December 2006 - 18:33:24 Citovat
Host
Děkuji všem za rady.Mezitím jsem se spojil (na vaše doporučení) s technikem od Bitpoweru,a ten zjistil,že rok výroby 2003 byl osazován jinými řídícími jednotkami PSG 16 na které dosud nebyl vyvinut program na přečipování.Tím pádem jsem skončil.
Ještě jednou díky
falto
Thursday 28 December 2006 - 13:12:00 Citovat
Host
2Vodnik, mozno myslis tento clanok:
( cely clanok je na Odkaz )

Povrbox neznámého pùvodu nainstaloval pan Honimír do legendárního sportovního kupé s motorem 1.4 benzín, které bylo odvozeno od jedné bachraté nákupní tasky. Víc ríci nemohu. Ani nevíme, zda povrboks postavil sám nebo zda ho nekde koupil, protože nám ho neukázal. Fungovalo to takhle. Honimír prerusil vedení ke vstrikovacím ventilùm a pripojil volný konec na vstup povrboksu a výstup z povrboksu zase k drátu na ventil. Je to jednoduchý, jsou tam jen dva dráty, z toho jeden je GND, takže to nasel snadno. Povrboks pak fungoval tak, že dostal vod ísíjú pokyn otevrít ventil na x milisekund, k tomu x pricetl y a impuls dlouhý x + y poslal na ventil. Ten zùstal otevrený déle a nateklo tam víc paliva. To vse ctyrikrát, protože ctyri válce. Celkove jsme to hodnotili jako slabomyslné, protože taková úprava se dá udelat jinak a daleko snáze, nehlede k její útrpné technické podstate.
Honimír zapomnel na jednu vec. Rídící jednotky vetsinou bývají konstruované s ohledem na podmínky, ve kterých pracují, napríklad jednotky hybridní konstrukce sestávají nikoli z plosòáku, ale z keramické desticky, ke které jsou hliníkovými nebo zlatými drátky volne uchyceny komponenty. Tím se eliminuje vliv vibrací a teplotní roztažnosti. Povrboks tuto fícuru nemel. A tak se po nejakém case rozbil, a to navíc v nevhodné chvíli. Cosi uvnitr povrboksu se zkratovalo – suspektne vlivem chladnutí- a povrboks posílal stále napetí na ventil. Vstrikovací ventil v sání zùstal otevrený, sací v hlave jako na potvoru taky a celý prostor nad pístem se zaplavil benzínem. Honimír prisel a otocil klíckem. Motor naskocil, jenže ouha, benzín není stlacitelný. Fyzika pro sestou trídu, ta kurva jedna, rozbila tunerovi motor, respektive prerazila ojnici.
Automobilka byla auf, tohle se nestává obden. Pri dramatickém jednání v nejakém autosalónu z tunera údajne cisela sebejistota. Povrboks predtím odstranil a cástecne zahladil stopy nasvedcující jeho prítomnosti. Dotáhl to až k výmene motoru, ale asi tretí den dorazil zástupce výrobce systému rízení motoru, nalezl stopy po povrboksu a bylo po garanci. Nový motor stál 4.500 EUR. Zkouseli také celý jev simulovat, ale nepovedlo se to za bežných okolností reprodukovat. Povrboks zùstal malou záhadou, kterou si spolu s fakturou na nový motor odnesl Honimír s sebou.

Richec
Tuesday 03 November 2009 - 17:20:28 Citovat
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98
Uživatel #1426
Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04
Příspěvků: 453
Pánové zkušení,byl jsem požádán kolegou z práce o vaše vyjádření se k této Odkaz věcičce. Vlastní Vectru C 2,2 DTI a má zájem o navýšení výkonu. Díky

VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98
in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou
Merida Crossway TSF100 do přírody
Martas
Tuesday 03 November 2009 - 17:24:08 Citovat
Host
Richec napsal ...

Pánové zkušení,byl jsem požádán kolegou z práce o vaše vyjádření se k této Odkaz věcičce. Vlastní Vectru C 2,2 DTI a má zájem o navýšení výkonu. Díky


Zeptej se Nunaka jak byl spokojen s chiptuningem ...
steve
Tuesday 03 November 2009 - 21:28:26 Citovat
Vectra GTS
Uživatel #1288
Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05
Příspěvků: 555
Tak v takovýhle tuning shopech bych to v žádném případě nekupoval,navíc není tam označení výrobce,tyhle krabičky se prodávají se zárukou pouze od PSI motorsport za trochu jiné ceny,v tomhle bude maximálně tak ,,očůrávač" váhy vzduchu.Nwemluvě za tyhle peníze máš drobet ,,profi" chiptuning se softem,za tohle 8táců je raketa

Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno
Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno
Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno

Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano
Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano
Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano
Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano
Opel Astra J OPC 2015
Opel Insignia A OPC 2014
Opel Astra G Bertone 2000
JOB
Tuesday 03 November 2009 - 21:34:15 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Já bych motor 2,2DTI nechal tak jak je a šetřil bych na čerpadlo

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Tom 81
Monday 15 March 2010 - 09:21:35 Citovat
Host
to Hombre: auto 2,0Dti možná načipované máš, ale asi máš vectru B, protože VeCe s 2,0Dti nejdou načipovat, co jsem alespon před 6měsíci řešil docela fest, taky mam tuto vectru 6/2003 2,0DTi 74kw, a co jsem zjistim tak jen powerbox na nejakych 87-88 kw a 270-285 krouták cca 120koní jde namontovat. Sice nektere firmy mi tvrdily, že do 1/2 roku, už to budou umět, ale zatím jsem na žádnou nenarazil, a pokud na netu nekde najdete tak tam vecinou ani nepisou na jakou vectru to je zda na B nebo C.


Kdybyste nekdo vedel o čipu tak bych taky do toho hned šel. Bylo by super ze 74kw mít +- 100kw. Jinak powerbox nemusí byt špatný, dokonce s atestem, kvalitní ....ale cena +-13-14 tis kaček. Dále jsem našel od jiné firmy v polsku, cena cca 6-8tis kč,ale tam bych se bál že se něco může posrat...vypadalo to že to je bez atestu, propálení pístu, kouřivost, prostě mín kvalitni, to si ale jen myslím, nemám zkušenost s polskou firmou.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1490 sec,0.1143 z toho dotazů.