• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Imobilizer+klicek
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Wednesday 29 November 2006 - 08:09:00 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Wisastar: To je právě tím, že odemykáš přes spolujezdce. V levém zámku dvří jsou totiž 2mikrospínače (ovládají mechanickou závoru a centrál) a v pravých jenom 1 (pouze na centrál). Druhé tlačítko na dálce je právě na aktivaci mechanické závory - tzv. dvojité zamykání, po kterém nejde auto otevřít ani zevnitř. Tlačítko s utíkajícím človíčkem je samozřejmě na ovládání alarmu, to s tím nesouvisí - akorát se s tím dají nějak deaktivovat pohybové čidla, když je třeba v autě pes. Jako první si oprav řidičův zámek a pak se uvidi, jestli to už bude startovat. A tu dálku máš zabudovanou v klíčku, nebo zvlášť? Infra dálky byly nějak do roku 1995/96, pak byly rádiové dálky zvlášť a do klíčku se dělaly až od konce roku 97, taky rádiové (s frekvencemi 433/433.92MHz).

[ Upraveno Wednesday 29 November 2006 - 08:16:07 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
hraci1
Wednesday 29 November 2006 - 16:15:36 Citovat
Host
Ono je také problém omega modelový rok 94 totiž nemá v klíčku chip imobilizeru (ty jsou až od 95 výš) a tak dálkové ovládání je součástí klíče nebi ine dle výbavy do výr. čísla kastle R1999999 a ta dálka blokuje starty.
Takže pokud zamkneš konkrétně tohle auto dálkou a odemkneš dveře od řidiče/spolujezdce tak ti v tlačítkách na panelu bliká tlačítko s panáčkem s červenou barvou strčíš klíč do zapalování a nic nestartuje
dokud neodemkneš dálkou. ale pouze do výr čísla kastle R1999999
od S1000001 a výš je to s chipem a imobilizerem
Legend
Wednesday 29 November 2006 - 17:48:42 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
hraci1: s tak moc pravěkou béčkovou omegou jsem se ještě nesetkal. Předchozí, co jsem měl, byla vyrobená 10/1994 a měla infra externí dálku, která skoro nikdy nefungovala. A opravdu už měla VIN WOL000022S...., takže se model 1995 dělal už od října 94 a potvrzuje to to, cos napsal.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
WISAStar
Tuesday 05 December 2006 - 11:35:50 Citovat
Host
No do pytle to mam teda pech s tou modelovou radou.... kde zjistim konkretni mesic? v tech je pouze rok 94. Jde to teda nejak obejit a namontovat tam dokoupenou sadu dalky? to infra je opravdu strasny. Jo a s tim alarmem, to ma kazda kdyz je tam to tlacitko?? ja sem teda zadny pohybovy cidla nenasel a kdyz se zamknu v aute dalkou tak nic nehouka....
Legend
Tuesday 05 December 2006 - 12:02:55 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Pokaždé, když je v autě tlačítko s běžícím človíčkem, tak má alarm. Pohybové čidla jsou v prostředních sloupkách u stropu. Dokoupenou dálku by se dalo namontovat, napojí se to normálně na centrál (řídící jednotka centrálku je v pravém sloupku dole pod palubkou, je na ní nápis "KIEKERT", podle toho se pozná. Stávající imobilizér bych deaktivoval tak, že bych zajel do opelu na diagnostiku a nechal bych v řídící jednotce motoru zákázat imobilizér.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Xcelsion
Tuesday 05 December 2006 - 12:25:13 Citovat
Host
Legend, ja mam u OB Car 2,0i 16V takove placate klice bez tlacitek. Daji se otevrit, ale vevnitr nic neni. Vtipne. ?lola Mozna tam mohlo byt alternativne osvetleni.
Dal je u toho zvlast ovladac, dalka, takovy kulaty trojuhelnik, vypada jak indiansky ksicht. Ma dve tlacitka a dve led, zlutou a cervenou. Pravym odemknu skoro vzdy, levym nezamknu skoro nikdy.
Myslis, ze to auto ma immobilizer, a je ta dalka original nebo nejaky bastl ? Podle me je to snad z ruska
Zespodu jsou setrene napisy, neco jako CEPT 120-9...a 123?? 133.92 MHz
Muze mit na pripadnou funkci immobilizeru vliv, ze nekdo vytahl origo radio?
Da se bez orig radia zprovoznit display, aspon venkovni teplota ?
Na levem prednim sloupku u ridice je pod strechou nejake divne cidlo, mozna prijimac od toho indiana.

POZN:
Omega ma chudši prislusenstvi, mechanicka dvouzonova klima a rucni okna.
Xcelsion
Tuesday 05 December 2006 - 12:28:38 Citovat
Host
Tak mi to nedalo a otevrel jsem ten klicek znovu, a ejhle, je tam schovany takovy maly cerny valecek, mrska. To je ten cip, jak pises? a on nepotrebuje napajeni? Vtipne... ?lola r ?lola
Martas
Tuesday 05 December 2006 - 12:34:08 Citovat
Host
Xcelsion napsal ...

Tak mi to nedalo a otevrel jsem ten klicek znovu, a ejhle, je tam schovany takovy maly cerny valecek, mrska. To je ten cip, jak pises? a on nepotrebuje napajeni? Vtipne... ?lola r ?lola


Napajeni to zadny nepotrebuje, jen pro ilustraci prikladem obrazek immobiliseru (chipu) z VeBe 2002.



WISASTar
Tuesday 05 December 2006 - 18:02:50 Citovat
Host
Taky mam na levym sloupku nejake cidlo.. myslel sem ze je to mikrofon ale ten nemyva sitku z dratku (jako sejtko na caj) vypada to spis na ultrazvukovy cidlo na pohyb ale nevypada to originalne udelany. jo a kde by teda mela byt sirena? a jak poznam ze alarm je funkcni? aktivovany? smerovky neblikaj... A jeste mam stejny klicek ale bez klicku jenom tlacitko.. vypada uplne stejne ale je to jenom to plastovy... a dal obyc klicek kterej je mi nanic protze nema imobilizer v sobe....
Legend
Tuesday 05 December 2006 - 18:19:25 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Xcelsion: tu dálku, kterou máš, montovali až od roku cca 95/96, to už není infra. Pracuje s frekvencemi 433 a 433,92 (s alarmem a bez se frekvence lišily). Když otevřeš klíč, má v něm být čip immobilizéru o velikosti asi 3-8mm. pokud tam není, auto nemá imobilizér. Autorádio nikdy nemůže mít vliv na imobilizér. ten obrázek od Marťase - to je klíč, který také měly Omegy od modelového roku 1998, měl vestavěné dálkové ovládání centrálu a taky se vyráběly 2 frekvence - s alarmem a bez.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1260 sec,0.0959 z toho dotazů.