• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
imobilizér
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
pepex2.5TD
Monday 03 October 2011 - 05:54:07 Citovat
Host
Zdravím všechny, teď jsemsi f práci zařídil volno, protože opět nemůžu nastartovat.Svítí mi na palubce ten "utíkací pán"
Přestala chodit dálka, teď už to ani v autě před startem neodpípnu.
Přemýšlým o deaktivaci toho svítícího utíkáčka.
poslal by mi někdo radu kde jsou ty zdvojený kabele, popřípadě jinej způsob jak bezproblémů odjet do práce?
Email
Díky.
Host
Thursday 05 April 2012 - 21:14:35 Citovat
Host
Legend napsal ...

Záleží jaký máš typ imobilizéru.
Modely asi do 10/1994 měly imobilizér ovládaný infra dálkou a pokud se auto odemklo jenom klíčem, tak nešlo nastartovat. V palubní desce je tlačítko se symbolem utíkajícího človíčka a to se rozsvítí, pokud dojde k odemknutí auta klíčem a signalizuje nemožnost nastartování.
Modely zhruba do konce roku 1995 měly infra dálku, která sloužila jen k odemknutí auta a v klíčku byl čip imobilizéru, tzv. transpondér, který bezdrátově komunikuje s řídící jednotkou motoru a při použití klíče bez čipu nebo s jiným čipem nejde nastartovat. Tlačítko s človíčkem měly jen modely s alarmem a tlačítko slouží k deaktivaci pohybovyých čidel v B-sloupcích, třeba když v autě zůstane pes, aby to nehoukalo.
Novější modely měly mikrovlnnou dálku a stejný typ imobilizéru.
Nejstarší typ imobilizéru lze deaktivovat svépomocí (to radši nebudu zveřejňovat kvůli možnému zneužití, mohu poslat e-mailem), novější typy musí na diagnostiku a funkce imobilizéru se zakáže v jednotkce motoru. Podle popisu myslím, že máš ten nejstarší typ do 10/94, je to tak?

zdrazam
Sunday 20 May 2012 - 18:52:23 Citovat
Host
Ahoj kluci, mam problem asi s imobilizerem, jak jsem se docetl mam 2,5 V6 benzin r.v: 96 a pri startovani mi blika porucha motoru, toci ale nejde palivo a cerpadlo je ok. Da se nejak odpojit immobilizer? kdyztak na email Email

Diky moc
JardaB
Sunday 20 May 2012 - 19:53:40 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nasel bych RJ+cteci krouzek+1 klic k tomuhle motoru, kdyz tak napis soukrome a dohodnem se. Email

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
odpojeni imobilizeru
Monday 21 May 2012 - 09:56:27 Citovat
Host
Cao, ještě jsem se dočetl, že by měl jít imobilizer odpojit neboli propojit na tvrdo.
řj imobilizeru by měla být někde za airbagem spolujezce, ale žádnou jsem tam nenašel. Brouzdal jsem po fórech a zjistil, že imobilizérů bylo několik a podle toho co jsem zjistil jsem došel k závěru, že tuto jednotku imobilizéru měly asi jen auta do roku 94. Můžete mi to někdo potvrdit? Měl jsem na rozbrání jednu MV6 z roku 92 a tam ta jednotka byla, ale už přesně nevím ve kterých místech.
Legend
Monday 21 May 2012 - 11:18:16 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Je to tak, jen modelový rok 1994 má jednotku imobilizéru za airbagem a dá se vyřadit, u novějším modelů jedině vyměnit řídící jednotku motoru včetně kroužku okolo zapalování a čipu v klíči. Nebo sehnat řídící jednotku z auta z roku 1994 a připojit ji do stávajícího auta, potom pojede bez imobilizéru.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
selma
Monday 10 September 2012 - 08:02:27 Citovat
Host
Host napsal ...

Legend napsal ...

Záleží jaký máš typ imobilizéru.
Modely asi do 10/1994 měly imobilizér ovládaný infra dálkou a pokud se auto odemklo jenom klíčem, tak nešlo nastartovat. V palubní desce je tlačítko se symbolem utíkajícího človíčka a to se rozsvítí, pokud dojde k odemknutí auta klíčem a signalizuje nemožnost nastartování.
Modely zhruba do konce roku 1995 měly infra dálku, která sloužila jen k odemknutí auta a v klíčku byl čip imobilizéru, tzv. transpondér, který bezdrátově komunikuje s řídící jednotkou motoru a při použití klíče bez čipu nebo s jiným čipem nejde nastartovat. Tlačítko s človíčkem měly jen modely s alarmem a tlačítko slouží k deaktivaci pohybovyých čidel v B-sloupcích, třeba když v autě zůstane pes, aby to nehoukalo.
Novější modely měly mikrovlnnou dálku a stejný typ imobilizéru.
Nejstarší typ imobilizéru lze deaktivovat svépomocí (to radši nebudu zveřejňovat kvůli možnému zneužití, mohu poslat e-mailem), novější typy musí na diagnostiku a funkce imobilizéru se zakáže v jednotkce motoru. Podle popisu myslím, že máš ten nejstarší typ do 10/94, je to tak?



selma
Monday 10 September 2012 - 08:09:32 Citovat
Host
mám problém s imo na Opel Omega 2.5 V6 r.v.10/94.Mám nefunkční dálku,protože to předchozí majitel vykuchal.Můžete někdo poradit jak odstranit ten imobilizér.Rozsvítil se ten utíkající panáček a nejde nastartovat.Prosím o radu na Email
Tomm
Monday 15 October 2012 - 21:08:08 Citovat
Host
Ahoj LEGEND nebo někdo má úplně stejný problém z imob jako převážná většina pisatelů v tomto vlákně. Můžu taky poprosit o návod jak se ho zbavit ? Díky. email: Email
Eiffelek
Wednesday 17 April 2013 - 19:16:37 Citovat
Host
Dobrý den, taky prosím o radu.Mam omegu b karavan r.v. 94 , taky mi nejde nastartovat a svítí utíkající panáček na panelu, rad bych se imobilizéru zbavil.Mail je Emailěkuji za odpověd

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2000 sec,0.1320 z toho dotazů.