• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
chip,nebo vyšší tlak v pal.syst?
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Monday 16 January 2012 - 19:04:35 Citovat
Host
Blbost ?:!:
Jakub
Monday 16 January 2012 - 20:41:57 Citovat
Host
Chtěl jsem se tu zeptat ještě na jednu věc. To že se upravují a dolaďují koncovky výfuků je známá věc. Ale upravovali jste někdy i prostřední díl(tlumič).
ciba
Monday 16 January 2012 - 21:26:51 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
jakub: proc si neco nenajdes na internetu? hlavne se upravuje cely vyfuk a koncak az na konec..

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
Host
Monday 16 January 2012 - 21:52:47 Citovat
Host
Jiřik napsal ...

Blbost ?:!:



co je blbost
Jiřik
Tuesday 17 January 2012 - 14:14:55 Citovat
Host
To, že nějaký ventilátor přidá "násobky" vzduchu ?:!:
Martas
Tuesday 17 January 2012 - 14:58:51 Citovat
Host
Jiřik napsal ...

To, že nějaký ventilátor přidá "násobky" vzduchu ?:!:


Tim "ventilatorem" bylo samozrejme mysleno turbo/kompresor ze prida nasobky vzduchu proto to bylo v uvozovkach.

[ Upraveno Tuesday 17 January 2012 - 15:02:04 ]
Jiřik
Tuesday 17 January 2012 - 15:11:12 Citovat
Host
Pak je vše jak má být !!(a) promiň
Martas
Tuesday 17 January 2012 - 15:17:27 Citovat
Host
Jiřik napsal ...

Pak je vše jak má být !!(a) promiň


On i ten zminovany ventilator (ne ten co tu uvadi QPC ale nejakej ten Powerněco nebudu to hledat, stalo to pokud se pamatuju nejakych 7000) pro motory do obsahu 1,8 a do nejakych 5000 otacek ten vzduch v potrebnem mnozstvi doda a urcite to neco malo na vykonu motoru udela ale je to hodne amatersky zpusob, nicmene treba u nejaky 1,4 to znat byt muze a mozna to budou lepe investovane penize nez chip do benzinoveho motoru.

[ Upraveno Tuesday 17 January 2012 - 15:18:32 ]
KopA
Tuesday 17 January 2012 - 19:39:47 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Podle mě blbost - MAP hodí chybu (vysoký tlak) a shodí motor do nouzáku.
Z atmosféry prostě přeplňovanej motor bez úpravy ECU (a dodání nějakých těch serepetiček) udělat nelze.

hmm... možná to čidlo vyměnit za nějaký který by nakecalo ECU správný hodnoty ale jaké správné použít to je otázka za milión.

[ Upraveno Tuesday 17 January 2012 - 19:54:01 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Jiřik
Wednesday 18 January 2012 - 07:46:38 Citovat
Host
Už jsem převzal zde většinový názor: při dnešních cenách ojetých dvoulitrů ladit 1.4 ?:!:
a za druhé- co udělá ventilátor v otáčkách nad 5 tisíc? - bude nejspíš překážet.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1485 sec,0.1180 z toho dotazů.