• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín.
Přejít na stranu  1 2 3 ... 48 [49] 50 51
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgaada
Wednesday 28 March 2012 - 14:27:43 Citovat
Host
navod na montaz a serizeni koluje na netu v pedefku, myslel jsem puvodne, ze to tam hodim sam, pac zbytek LPG instalace z nasavaneho by se dal snad pouzit. Jinak k predchozimu dotazu, dnes je asi rozumnejsi sekvence nez laboraovani s plynovym karburatorem
Jiřik
Wednesday 28 March 2012 - 19:32:14 Citovat
Host
Jde o prachy, za dva litry mu sekvenci neudělám __;
Jiřik
Friday 05 October 2012 - 20:16:20 Citovat
Host
Tak dnes mi manželka změřila zrychlení 0-100:
Astra F C 20XE 110kW, sekvenční LPG, najeto 242tis.
Na jedničku jsem spojku nechal skoro bez prokluzu, po sepnutí spojky otáčky 1500/min, poté plný plyn, 6000 a pak dvojka až do tachometrových 105.
Výsledek: 7,8s
vrgadaa
Sunday 07 October 2012 - 17:09:35 Citovat
Host
Odkaz
loni 8,5sekundy 147kW, legacy 460 000km, ale uz se mi podarilo sehnat a namontovat rezonacni kostku sani, ktera tam chybelat, takze to urcite pujde stahnout aspon o sekundu:-)
qpc
Sunday 07 October 2012 - 19:30:47 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Takze pak za 7.4s jako ja s vectrou

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


vrgadaa
Monday 08 October 2012 - 14:44:51 Citovat
Host
To je tezky, jednak by to chtelo najit rovnou silnici-obrovsky problem a to zejmena vertikalne, protoze opravdu hodnoty z mirneho kopce nejsou vypovidajici. Dale je zapotrebi okamzite jet tam a zpet a udelat prumer, aby se vyloucil vliv vetru. Stopovani casu je dost o nicem, to uz ta GPSka je rozumnejsi, i kdyz je svym zpusobem prizniva k uzivateli, protoze eliminuje reakcni dobu sofera. Na druhe strane se tam da opravdu odecist okamzik, kdy auto regulerne stalo. Problem je GPSka ja to meril s 10 Hz zapisem (bohuzel jsem ji uz ztratil) Qsrarz 1000 EX. Dale to ma urcite prisna pravidlatypu jezdec+spolujezdec a nejaky obsah palivove nadrze snad pulka nadrze a kazde kilo je setsakra znat. Navic pokud to bude resit automobilka, aby se pochlubila, tak ji na aute zalezet nebude, takze system plnej knedlik a s protacejici se a palici spojkou bude asi cesta k maximalnimu zrychleni, protoze turbomotor v nizkych otackach opravdu netahne a kvuli nejake desetine si zkratit zivotnost spojky o desetitisice kilometru, tak to opravdu ne. Dale pneu nejlepe nejaky polosliky a jeste prehustit a tak no-prijemnou zabavu
vrgadaa
Monday 08 October 2012 - 18:19:49 Citovat
Host
a jeste jsem zapomnel, ze tacho promeruje zpravidla podle normy az podle rovnice:
Vna tachometru = 1,1Vskutecna + 5km/hod, takze kdyz je na tachometru 115km/hod, tak auto konecne dosahlo stovky:-) totez pri padesatce real vam ukaze tachometr skoro sedesatku 50*1,1+5=60km/hod na tachometru, toz prijemnou zabavu pri mereni zrychleni, nebo-li i zde je lepsi pouzit GPSku
vrgadaa
Monday 08 October 2012 - 18:52:52 Citovat
Host
Odkaz
...
dobrej clanek, merili motorky a jedno auto, meri se zrychleni pry s jednoprocentni chybou a pak az z toho integraci zbytek, vaha dela strasne moc, jinak automobilky si to meri zcela jak chteji, zpravidla s vybavou holobyt, takze s normalne vybavenym autem jsou vysledky nedosazitelne, da se na aute radit bez spojky, pry je to na motorkach cesta, jak vyrazne zrychlit
...
2-3 kila jsou ekvivalentem jednoho koně výkonu
vrgadaa
Monday 08 October 2012 - 19:24:27 Citovat
Host
jeste oprava, podle predpisu pro auta homologovana v EU
eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:120:0040:0048:SK:PDF
se tachometr rychlych aut s vmax vetsi nez 150km/hod kontroluje pri 40km/hod 80km/hod a 120km/hod s pulprocentnim merake a spletl jsem se o 1km/hod, takze plus 4km/hod a ne 5km/hod. Chyba musi byt
...
0≤ (V1– V2) ≤ 0,1 V2+ 4 km/h
...
cili muze ukazat presne anebo vic pri
40km/hod muze byt na tachometru 48km/hod
80km/hod je tacho az 92km/hod
120km/hod je az 136 km/hod
...
Takze kdyz jsem jel naposledy 200 km/hod, tak to bylo asi jen ubohych (200-4)/1,1:-(
Jiřik
Tuesday 09 October 2012 - 22:04:31 Citovat
Host
Na dvojku mi to dělá 120, takže se nemusím zdržovat řazením na trojku, což je dost zdlouhavé ;
opravdu by mě Vragdo zajímalo, o kolik bys mi ujel na 400 metrech se svými 147turbokilowatty ta Astra fakt jede hezky.
Hele, co to je,Tomíku?
Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 48 [49] 50 51  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1699 sec,0.1282 z toho dotazů.