• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín.
Přejít na stranu  1 2 3 ... 49 [50] 51
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Wednesday 10 October 2012 - 07:12:55 Citovat
Host
asi ani neujel, 147kW je teoreticky vykon motoru-noveho ne po 460 000 kilometrech, hmotnost auta je zvysena zastavbou plynu, ale co hlavne jsou tam tri diferencialy a ty si z toho vykonu dost ukousnou, nevim jestli je to pravda, ale na forech se uvadi,ze az tretina vykonu se umori v mechanickych ztratach
...
ja jen chtel trochu pobourat babovicky, protoze zrychlovaci videa, ktera casto zacinaji, kdy auto uz nestoji, zpravidla z kopce, s merenim na tachometru kdy 200km/hod na tachometru odpovida dle normy i 178km/hod realne rychlosti, anebo stopovani zrychleni manzelkou jsou dost usmevne, to plati i pro ruzne programky na mobily, ktere maji merit zrychleni GPS a ktere majiinterni gpsku, ktera kdyz dobre, tak odecita polohu s frekvenci jednou za sekundu
...
ten clanek v odkazu je zajimavy, protoze zaver je ten, ze strasne zalezi na ridici a pak na hmotnosti.
...
jinak mne tu stovku auto da taky na dvojku, ale kriticky nebyva ani tak prerazeni ale rozjezd, i kdyz by mne zajimalo co tim mysli u tech motorek radit bez spojky. ze je vhodne se to naucit, protoze je to rychlejsi, vzdyt to odrovna prevodovku, nebo ne?
Jiřik
Wednesday 10 October 2012 - 07:36:50 Citovat
Host
U motorek to jde bez problémů, jen nesmí být motor moc v tahu ani naopak.Tam působí o řád menší síly ohledně hmotnosti, takže to jde- prostě to tam jen kopeš. Když se to nedělá pořád, kolečka to vydrží (ta japonská)
vrgadaa
Wednesday 10 October 2012 - 16:31:37 Citovat
Host
Odkaz
typicke video z kopce
Jiřik
Thursday 11 October 2012 - 14:32:52 Citovat
Host
Jo, to je vidět. Ta Vmax se ale zkouší obtížně, protože tak dlouhou rovinku aby pohledal...........prostě V max je rychlost, kterou jede auto p rovině maximálně kilák po akceleraci z místa a basta !buch
TOMdesign
Friday 12 October 2012 - 09:21:09 Citovat
Uživatel #1280
Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35
Příspěvků: 572
Jiřik napsal ...

Na dvojku mi to dělá 120, takže se nemusím zdržovat řazením na trojku, což je dost zdlouhavé ;
opravdu by mě Vragdo zajímalo, o kolik bys mi ujel na 400 metrech se svými 147turbokilowatty ta Astra fakt jede hezky.
Hele, co to je,Tomíku?
Odkaz


To víš, je čas na změnu...

Insignia ST OPC fl. /2017/

Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno

Signum 2,8 V6 turbo 184 kW


Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není
-
VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno


Jiřik
Friday 12 October 2012 - 18:51:24 Citovat
Host
Pokud výkonovou, tipuju Audi S6
Jiřik
Monday 15 October 2012 - 09:48:01 Citovat
Host
Odkaz
tohle už by mohlo jet líp
V8 předělám na sekvenční LPG s velkým toroidem (až 96 litrů) a nulovou ztrátou výkonu za 30 tisíc
Odkaz
Jiřik
Thursday 03 October 2013 - 14:24:03 Citovat
Host
Tak dlouhé používání mé Astry F novým majitelem se podepsalo na smrti motoru

Údaje:
C20XE 110kW na plyn, mnoho úprav zvyšujících výkon, spotřeba průměrně kolem osmi LPG, maximum 11, minimum 6,5.
najeto 260 tisíc km, stále ježděno v dost vysokých otáčkách
Jak k tomu došlo:
prostě už ten nápor krouťáku nevydržel hlníkový držák silentbloku motoru a zlomil se. Motor spadl patronou olejového filtru na nápravnici a prořízl se. Olej vytekl, motor se zadřel na ojnici čtvrtého válce, která se zlomila a prorazila blok pod olejovou měrkou.
Nezapomenu!! byla fakt zábavný autíčko
Colommbo
Thursday 03 October 2013 - 14:38:19 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Hlavně už mu nic neprodávej, je to vůl, který si takový auto dostat to pracek vůbec nezaslouží, to není o náporu krouťáku ale o celkovém přístupu k autu (motoru)... !frr

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Thursday 03 October 2013 - 19:09:56 Citovat
Host
Už ne, mám to zpátky na dvorku. Jiný známý si tam chce dát 20XE z Kadetta,
protože je škoda to sešrotovat, když je tam ta sekvence a TZ.
Nebo: Mám tady celou klikovku, ojnice i písty, ale opravovat blok nějakou našroubovanou zasilikonovanou záplatou by bylo dost nespolehlivé.
Ta díra má asi 20x15 mm. Nevím. Sranda je, že motor jde stále nastartovat __;

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 49 [50] 51  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1281 sec,0.0978 z toho dotazů.