• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Spotřeba MV6 v LPG?
Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12 13
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Monday 25 February 2013 - 16:44:41 Citovat
Host
Jsem ochoten Ti dát k přestavbě software a v případě problému (je to ale velmi nepravděpodobné že by s tím něco bylo) to můžem snadno opravit po telefonu.
Všechny přestavby, co jsem ofiko dělal se po vychytání much během prvních 300km (ty najedu já ) už nikdo neozval, nemusíš se bát.
FastArrow
Thursday 30 May 2013 - 00:08:01 Citovat
Host
Nemáte někdo Omegu 2003 2,6 AT na sekvenční LPG a kolik vám to žere?

Někdy se rozsvítí kontrolka obou lambd a na volnoběh se zvedne spotřeba z 1,1 na 1,2-1,3. Ve větších rychlostech se mi zdá, že to žere nějak moc. Kolik tak máte v 90ti spotřebu po rovince? Mám ji týden, ještě to zkoumám. Nevím jak poznám špatnou váhu, vyčistil jsem ji, nic moc tam nebylo. Mám diagnostiku, zkusím pohledat jaké tam mají být hodnoty. Změřil jsem to sice, ale samotné čísla mi nic moc neříkají.

Není tu někdo z okolí Havířova? S touto motorizací?
Jiřik
Thursday 30 May 2013 - 07:44:28 Citovat
Host
Co to je za systém?
Gumidek83
Thursday 30 May 2013 - 09:11:59 Citovat
Host
ja mam 3.0 V6 a na volnoběh mi to ukazuje spotřebu asi jak tobě ale když jede LPG tak se to motá kolem 2 až 2.1 L/h z klimou tu nikdy nevipínám. Ale na spotřebu si nestěžuju(do 2kč na 1km)
JardaB
Thursday 30 May 2013 - 11:16:25 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jde o to, jakou spotrebu mas na mysli - PP na LPG muze merit dost nesmysly, zalezi na serizeni LPG systemu. A nikdy se to nepodari uplne na chlup aby to ve vsech rezimech odpovidalo. Jinak na LPG s AT v 3.0 mam zkusenosti 16-18/9-11/10-12 (mesto, mimo, dalnice) vse cca v limitech.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
FastArrow
Thursday 30 May 2013 - 12:20:27 Citovat
Host
No dívám se do papírů na brožurce je napsáno BRS autogas centrum strakonice, ale na faktuře je firma z Klatov. Takže asi BRC. Je to rok a půl staré. 35 000kč.

To jsem se chtěl zeptat PP měří i LPG nebo jen jakoby beznín i když jedu na LPG? Já myslel, že sekvenční LPG se už nešteluje (mám asi 11 té auto na LPG, ale vždy podtlakové). Ale jak to tady čtu, tak se asi šteluje. Zjistil jsem, že do 4500 ot. to je takové lenivější a ve 4500 to začne mít pořádný zvuk a tah.

Je tam variabilní sání? Nebo je špatně seřízený LPG? Na Omeze předtím 2,5TD jsem s automatem zahrabal. Tady u toho i i když vypnu ESP, tak mám pocit, že by to mohlo být výkonější. Rozhodně to nemá tendeci zahrabat. (nejde o hrabání, jezdím s tím slušně, ale jen vyjadřuji nějak výkon - pro některé, kteří by chtěli móresovat ).

Já měl spotřebu 15 - kombinace město, okresky. Jako dálnice 9-10 to tady je utopie Jardo. Vím, že jsme kdysi řešili automat, když jsem měl TD (tehdá jsem hned dva musel vyměnit ). 3.0 má stejný automat jako 2,6 C?
FastArrow
Thursday 30 May 2013 - 12:21:24 Citovat
Host
Jiřik: ty jsi tu pořád jako host, odkud jsi? Jako klidně se přihlaš
Colommbo
Thursday 30 May 2013 - 13:24:23 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
FastArrow napsal ...

Rozhodně to nemá tendeci zahrabat. (nejde o hrabání, jezdím s tím slušně, ale jen vyjadřuji nějak výkon...

Mám ten samej motor v manuálu a bez LPG, ale zadní kola mi hrabou dokonce i na trojku... Teda jenom na sněhu... !!(a) Jinak benzínový oplí V6 mají mezi motorem a chladiči takovej velkej bazmek nazývající se předřadná objemová komora a je součástí sání motoru (vedou do ní ta dvě kolena od škrtící klapky.) A v té předřadné objemové komoře je podtlakem ovládaná klapka, jež při určitých otáčkách způsobí změnu délky sání - je to někde kolem otáček nejvyššího točivého momentu, takže pocitově to registruješ jako změnu zvuku a zátah...


W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Stepo
Thursday 30 May 2013 - 13:40:15 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
V manualu s MV6 na LPG mam kombinovanou 11,52l/100km.
Je to udaj za cca 3/4 roku provozu. Ve meste to jde klidne k 15, na dalnici kolem 9.

Co se sekvence tyce, tak ta se nastavi a pak uz jen maximalne cisti od bordelu v nekvalitnim LPG. Ovsem nez se to nastavi poradne, muze to delat ruzne veci ( Jirik by mohl vypravet ).
PP mne na volnobeh s klimou hlasi 1,6-1,7l, bez klimy o 0,2 nize.
FastArrow
Friday 31 May 2013 - 23:26:41 Citovat
Host
Colommbo napsal ...

Určitě to nejde, ale co by se stalo, kdyby to sání bylo nastavené pořád tak jako od 4000 ot?



FastArrow napsal ...

Rozhodně to nemá tendeci zahrabat. (nejde o hrabání, jezdím s tím slušně, ale jen vyjadřuji nějak výkon...

Mám ten samej motor v manuálu a bez LPG, ale zadní kola mi hrabou dokonce i na trojku... Teda jenom na sněhu... !!(a) Jinak benzínový oplí V6 mají mezi motorem a chladiči takovej velkej bazmek nazývající se předřadná objemová komora a je součástí sání motoru (vedou do ní ta dvě kolena od škrtící klapky.) A v té předřadné objemové komoře je podtlakem ovládaná klapka, jež při určitých otáčkách způsobí změnu délky sání - je to někde kolem otáček nejvyššího točivého momentu, takže pocitově to registruješ jako změnu zvuku a zátah...


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12 13  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1821 sec,0.1460 z toho dotazů.