Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.5 V6 na 3.2 V6 |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
WISAStar |
| ||
Host | Byl by problem prehodit 2.5 za 3.2 z omegy? stacil by blok s hlavamy a elektronika? nebo se hodne lisi 3.2 od 3.0 ?? dik za napady. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Co vim, tak to ma jine katalyzatory (lambda za), elektronicky plyn (cili jiny pedal + prislusenstvi) a asi i dalsi. Dalsi problem bude asi formalni, to uz by na STK nebo evidencce mohlo byt napadne... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
walto |
| ||
Host | Dobra tema, WISAStar!!!!!!!!!!!!!!! Sam budem zvedavy, ake reakcie sa tu objavia. Neviem vsak, ci ten relativne maly narast vykonu a krutaku stoji za to. Zabavka by to vsak mohla byt dobra. Nebudme vsak trochari, co takto zamena 2,5 V6 za 5,7 V8? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja teda nevidim duvod k takto brutalnim prestavbam, to je takovy problem prodat stavajici a koupit auto lepe vyhovujici? Treba mit chvili obe a prehazet vymazlene dily? Ja to tak teda delam. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | walto napsal ... Dobra tema, WISAStar!!!!!!!!!!!!!!! Sam budem zvedavy, ake reakcie sa tu objavia. Neviem vsak, ci ten relativne maly narast vykonu a krutaku stoji za to. Zabavka by to vsak mohla byt dobra. Nebudme vsak trochari, co takto zamena 2,5 V6 za 5,7 V8? No,to je sice hezkej motor,ale budeš ho vymontovávat z Corvette? Jinak vzhledem k jeho rozměru,svodum a hmotnosti jistě neni v té Omeze nic klasického,ani elektrika,ani podvozek,ani výztuhy.Fotky někde mam. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Wisastar: je to problém, protože 2.5 ještě nemá elektronický plyn a má jiné konektory od ECU, takže se musí upravit kabeláž, vyměnit jednotka motoru a imobilizér, dále se liší katalyzátory, sání, je tam toho dost jiného. Přehodit 2.6 za 3.2 je v pohodě, to už stačí opravdu jen blok motoru s hlavama, ale 2.5 je nejlepší přehodit za 3.0, to by taky stačil jen blok holý motor. btw ty máš možnost někde koupit motor 3.2? Jeden by se mi hodil, 2.6 jede nic moc. [ Upraveno Monday 28 July 2008 - 21:43:57 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | priklanim se k nazoru, ze nejlepsi reseni je to koupit hotovy, nez slozite laborovat-i kdyz nekdo to muze mit jako konicka | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | po vcerejsich pruzkumech sem zjistil ze je lepsi tam soupnout 3.0 mv6ku ktera ma jenom jinej blok a hlavy. tech 5 kw stejne neni poznat. a ECU. No jinak prodat 2.5 calibru a koupit 3.0 se mi asi nepovede kdyz se nedelali. V nemecku jich je sice hromada predelanejch ale to uz si to radsi udelam sam. Napada nekoho jeste neco krome holyho motoru a ECU ?? Krome STK. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nestačilo by v ECU třeba jen přehrát sofware? Zapojení vývodů je naprosto shodné, 3.0 určitě pojede s jednotkou z 2.5, jen nevím jestli na plný výkon. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Legend napsal ... Nestačilo by v ECU třeba jen přehrát sofware? Zapojení vývodů je naprosto shodné, 3.0 určitě pojede s jednotkou z 2.5, jen nevím jestli na plný výkon. No melo by to stacit. On mi slapal i starej trilitr 12 V na jednotku z dvoulitrovyho osmiventila. je tam vse shodne a vstriky sou paralelne 2 a 2 takze na trilitra to byli tri a tri. ale nejel sem s tim jenom sem to navrknul a po chvilce chcip protoze sem to nechctel znicit. Ta jednotka by mozna slapala protoze udaje o mnozstvi paliva udava vaha, lambda atd. Nevim no ale jednotek mam doma plno takze bych tam dal z trilitra. Jenom sem jeste premejslel nad prevodovkou. rad bych manual ale myslim ze 2.5 kalibry byli jenom autamaty ne? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |