Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
tempomat Sintra |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Hujer |
| ||
Host | Mám dotaz zda jde do naftové Sintry s motorem X22DTH přidělat tempomat pouhou výměnou ovládací páčky. Při procházení poradny jsem o tomto typu motoru nenašel jedinou zmínku. | ||
| |||
Meneator |
| ||
Host | Obavam se ze pouhou vymenou packy to nepujde. Mel jsem to rozebrany a priprava tam na to neni. Mozna ale taky zalezi na vybave (a tim padem na tom, jak sou pripraveny kabelovy svazky). | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Kdyby to byla předfaceliftová Vectra, tak zcela jistě to budeš mít bez problémů. S nástupem faceliftů okolo roku 2000 a následně u jiných modelových řad se začalo v GM-Opel šetřit s kabeláží. Nicméně sejmi plastové obložení volantu - hlavně tu horní část (bude to asi stejné jako u Vectry a to je tady v poradně několikrát popsáno) a najdi tam malý podlouhlý, tuším čtyřpinový, konektor. Pokud tam bude, tak máš z větší části vyhráno. Z důvodu šetření kabeláží si pak ale ještě ověř spínače pod pedály - pod spojkovým bude jednoduchý spínač a pod brzdovým pedálem pak několikapinový - ten jednak má dva dráty na brzdová světla a jeden či dva dráty pro tempomat - už si přesně nepamatuju - měly by tam být snad 3 dráty minimálně. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Tak pod volantem nic navíc není ale u spojkového pedálu je spínač a brzdového je tam spínač, který má v přední části dva dráty a na konci tohoto spínače vede opět několi drátů, kde bych měl hledat ten ovládací mechanismus co tahá za plyn? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Hujer napsal ... Tak pod volantem nic navíc není ale u spojkového pedálu je spínač a brzdového je tam spínač, který má v přední části dva dráty a na konci tohoto spínače vede opět několi drátů, kde bych měl hledat ten ovládací mechanismus co tahá za plyn? Ten mechanizmus tam ani nehledej, rozhodne nepatri k priprave a kde je u Sintry namontovan ti musi rict nekdo ze Sintraru (u VeBe je na levem prednim podbehu pod ABS, u Omegy je vepredu na motoru. Co se pripravy tyce Sintru neznam ale co ti tu kdo radil plati pro VeBe a Omegu, Sintra to muze mit resene zcela odlisne (prece jen to neni tak zcela uplne Opel). | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Hujer napsal ... Tak pod volantem nic navíc není ale u spojkového pedálu je spínač a brzdového je tam spínač, který má v přední části dva dráty a na konci tohoto spínače vede opět několi drátů, kde bych měl hledat ten ovládací mechanismus co tahá za plyn? Za jakej plyn bys chtěl tahat ? Nemáš náhodou elektronický ovládání plynu ? Jestli máš na spojkovém pedálu spínač i s kabelama tak asi nějaký předpříprava bude,zkus pořádně prohledat okolí volantu. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Nevsim sem si ze se jedna o naftu, tam zadnou jednotku co taha za plyn nehledej, je rizen elektronicky. Nicmene packa smerovych svetel je identicka s VeBe takze jak popisuje Yper, musis mit "pod volantem" pomerne maly 4 polovy konektor ktery vypada takto | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Ano, ten konektor je tak, jak vyobrazeno od Marťase. U Vectry byly dutinky navíc ještě zaslepeny plastovou záslepkou. No, rozepsal jsem se a chtěl napsat něco chytrého ohledně různých typů přepínacích páček a že Sintra může mít ty konektory od tempomatu vyvedeny už na základním přípojném konektoru, aniž by je musela mít zvlášť a tutíž že by se tam pak ten volný malý konektor nemusel vyskytovat, ale pohledem do katalogu "autokelly" jsem zjistil, že levé ovladače-přepínací páčky jsou totožné jak u Béčkových Vecter, tak i u některých typů Aster a i u Sinter ( je tam totiž volba - výskyt produktu a pak se objeví, kam se tento ovladač všude dával ). Takže tudy cesta nevede. Musíš hledat a pokud je tam nenajdeš, tak ještě nemusí být všem dnům konec - možná by se podle schéma elektroinstalace dá najít, kam by se dráty daly připojit. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Ještě ale musím doplnit, že to co jsem napsal předtím se týká obyčejné páčky ovladače světel a blinkrů. Pokud jsem se podíval na páčku s tempomatem, tak ta se bohužel vyskytuje JEN u Vecter s různou motorizací. Jako kdyby se pro Sintru vůpbec tempomat nezaváděl. Není tahle páčka uvedena ani v katalogu Elit - nebo jsem ji vůbec u Sintry nenašel. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Podle EPC je ta packa identicka jak pro VeBe tak pro Sintru (a dalsi Opely). | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |