• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: vypadok vykonu
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Vlado
Odeslal: Tuesday 11 August 2009 - 21:21:37
mam VeBe X20DTH.
niekedy v otackach do cca 1800 mi zasvieti kontolka motora a motor strati tah.
po rozbehnuti motora nad spominanych cca 1800 kontrolka zhasne a vsetko bezi tak ako ma a aj niekolko dni je vsetko ok a po case sa to stane znova...
diagnostika ukazuje na nieco s podtlakom.
vymenil som podtlakove hadicky aj z gumenymi spojkami okrem hadicky ktora vedie pod kabinovy filter.
egr, klapky aj ventil na turbe boli skontrolovane a su v poriadku..

napada ma este ci to moze sposobovat podtlakovy ventil ktory ovlada kurenie aj ked kurenie funguje bezchybne?
uz neviem

Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Saturday 08 June 2019 - 11:07:26

JA MAM PODOBNY PROBLEM PRI ROZBIEHANI NEMA TAH AZ PRI 3000 OZIJE TO ISTE AJ KED DAM 2 CI 3 STUPEN SOM ZUFALY NEMOZEM OBIEHAT
Anonymní
Odeslal: Wednesday 03 January 2018 - 18:08:13

Zdravim mám problém z mojím autom jedna sa o Opel Vectra 2.0dti .pri nízkych otáčkach auto zhasne .a rozsvieti sa kontrolka motora
Anonymní
Odeslal: Monday 05 October 2009 - 12:54:50

Vlado napsal ...

Anonymní napsal ...

Vlado napsal ...

takze chyba bola podla vsetkeho vo vadnom snimaci tlaku sacieho potrubia..
po vymene zatial vsetko ok




ten snímač tlaku sacího potrubí myslíš podtlakový ventil který je u turba?


pri turbe je podtlakovy ventil.. to je nieco ine..
ja myslim snimac (senzor) tlaku na vrchnej strane sania priamo na motore.





takže myslíš ten jakoby zepředu motoru mírně vpravo při pohled když stojím před autem? ten co je ke klapkam? jsem z toho zmatenej stále tak nějak nevím co myslíš.. mě to totiž dělá obdobné věci jako tobě, tak bych rád někde vypujčil a odzkoušel zda je to tvůrce problému tento snímač...
Vlado
Odeslal: Friday 02 October 2009 - 16:27:18

Anonymní napsal ...

Vlado napsal ...

takze chyba bola podla vsetkeho vo vadnom snimaci tlaku sacieho potrubia..
po vymene zatial vsetko ok




ten snímač tlaku sacího potrubí myslíš podtlakový ventil který je u turba?


pri turbe je podtlakovy ventil.. to je nieco ine..
ja myslim snimac (senzor) tlaku na vrchnej strane sania priamo na motore.

mikiso
Odeslal: Friday 02 October 2009 - 08:00:03

Jsou to el.mag. ventily/selenoidy/ jeden stoji 4890kč v servisu opel,vim že jdou vyčistit ale nevim jak na to.
mikiso
Odeslal: Thursday 17 September 2009 - 12:42:12

jsou propojeny takovymi tenkymi hadičkama jeden a druhy jsou pod sebou, je vedle baterie a třeti je u chladiče-jsou s plastu,
Anonymní
Odeslal: Thursday 17 September 2009 - 10:04:12

Vlado napsal ...

takze chyba bola podla vsetkeho vo vadnom snimaci tlaku sacieho potrubia..
po vymene zatial vsetko ok




ten snímač tlaku sacího potrubí myslíš podtlakový ventil který je u turba?
mikiso
Odeslal: Thursday 17 September 2009 - 08:50:19

Chlapi ten sam problem mam i ja,vyčišteny egr ventil a pořad mi sviti kontrolka motoru ted shanim čidla mezi egr ventilem a turbem jsou tři a nevim kolik stoji mam vectru C gts 2003.
Vlado
Odeslal: Monday 07 September 2009 - 15:45:10

takze chyba bola podla vsetkeho vo vadnom snimaci tlaku sacieho potrubia..
po vymene zatial vsetko ok

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0428 sec,0.0144 z toho dotazů.