Home
Klub
Členové klubu
Kdo Jsme
Stanovy klubu
Poradna
Články
Galerie
Galerie srazy
Galerie video
Stahuj
Odkazy
Mapa Servisů
Kontakt
Sitemap
Fórum
Opel Club Renbau
::
Vlákna
:: Poradna Omega ::
OMEGA
::
Omega podvozek
:: Re: kosti mlacení
Vaše jméno:
Odpověď:
[quote1715942565=Legend] Nejlepší je před tím, než něco kupovat a měnit, tak všechno prověřit, v jakém je to stavu: Čepy řízení: sundat jedno přední kolo, sklepnout kulák řízení, na jednom konci a zkusit rukou jak jsou tuhé čepy, pokud vyvaklané a jdou lehce, tak vyměnit, správně mají jít mírně ztuha a měly by samy držet v poloze, do které se nastaví rukou a ne lítat sem a tam. Kosti: odšroubovat kost na jednom konci, lepší je to odpojit dole a zase zkusit rukou, v jakém jsou stavu kuláky, pokud volný třeba jen jeden, tak vyměnit kost. Spodní kuláky na ramenech: To je taky dobré zkontrolovat, protože pokud jsou špatné, taky dokážou dost mlátit a dokážou i mírně rozhodit geometrii, takže stačí odšroubovat horizontální šroub a matku z náboje a stlačit rameno dolů a vyzkoušet čep rukou. V případě, že bude špatný, není třeba měnit rameno, ale dá se odvrtat starý čep - 3 nýty a ke koupenému už jsou automaticky přibalené 3 pevnostní šrouby s matkama. Spojovací tyč řízení: tato bývá často zdrojem velkého mlácení, zpravidla, když už je všechno vyměněné a pořád něco mlátí dál. Na této tyči se nachází dva čepy, na každé straně auta jeden, takže zase nejlepší kuláky sklepnout a odzkoušet, jestli mají vůli. Takto se tedy všechno zkontroluje na obou stranách a mělo by být jasné, co vyměnit a co ještě ne. [/quote1715942565]
Velikost písma...
7px
8px
9px
10px
11px
12px
14px
15px
18px
20px
22px
24px
26px
28px
30px
36px
Přihlásit se
Jméno:
Heslo:
Pamatovat si mě
[
Registrace do klubu renbau
]
[
Zapoměl jsi heslo?
]
Hostů online:
200
Členů online:
0
Nejnovější člen:
Pepino
Chatbox
Wonderboys
17 May : 07:39
Přeji krásný sluneční den
Jerry
15 May : 18:44
Aho všici. Jen upozornění. Středa čtvrtek už je plno tak že pokud se rozhodnete přijet dřív než v pátek tak počítejte se spaním ve stanu nebo v autě.
Jaryn
02 May : 23:08
Díky Jiří. Tušil jsem to.
Colommbo
26 Apr : 10:47
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno
1. vlézt pod auto nebo jej zvednout,
2. změřit délku a průměr,
3. podle toho koupit a
4. nechat céóčkem přivařit...
Odkaz
Jaryn
25 Apr : 23:24
Jiří, Ty víš všechno. Jaký vlnovec (pletenec, pružný díl výfuku ...) patří do mojí Omegy? Začala znít jak Ford Mustang.
Wonderboys
23 Apr : 16:56
Colommbo
18 Apr : 19:01
A zrovna koukám, že výuční list má, či co to je...
Odkaz
Colommbo
17 Apr : 20:57
Nebo možná i Jerry - viděl jsem kdysi fotku ze Štoků, jak strká šroubovák do zásuvky... A jelikož to přežil, mohl by vědět co a jak.
Jaryn
17 Apr : 05:46
Ten asi bude mít jiné starosti.
Colommbo
16 Apr : 22:10
Jestli dorazí Kuba (Legend, podle komentáře se chystá), myslím, že by se mohl nechat přemluvit...
Zobrazit všechny příspěvky
(1999)
Poradna Opel
-
Kod Blaupunkt
-
Meriva - vynechává válec
-
2.5 DTI vysoký tlak vraceč..
-
Snímač venkovní teploty
-
Praskání pojistky
-
Vadná elektronika čerpadla..
-
x20xev netaha
-
palivové čerpadlo u Agily
-
Chybové kódy (vyvbolání ..
-
Pomoc Opel Astra G 2.016v x2..
-
Pžebíjení baterie
-
Zadní náprava Opel Vectra ..
-
Demontáž středového pane..
-
NEFUNGUJE KLAKSON
-
Nouzovy rezim
-
výměna baterie v klíčku
-
car2003 - corsa C
-
Záhadná pojistka
-
Čidlo vačky
-
1.6 16v Tigra A
-
sjíždění brzd
-
manuál na omegu a
-
klíma Vectra B
-
Zateka
-
Automat
OCR Srazy
Vygenerováno za:0.0788 sec,0.0404 z toho dotazů.