• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: Omega s motorem 2.5 benzín
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
"N"
Odeslal: Saturday 11 October 2008 - 14:10:22
Napište mi prosím svoje skušenosti s tímto motorem rád bych si tu tuto motorizaci pořídil.Díky za každý názor
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Monday 31 December 2012 - 15:19:46

jardabuc zavinac seznam tecka cz. Napis
Saviero
Odeslal: Monday 31 December 2012 - 11:01:10

Potřeboval bych kontakt na JardaB, ale jako nečlen se na jeho profil nedostanu... Můžete mi někdo poslat na Email Ď.
Colommbo
Odeslal: Monday 31 December 2012 - 09:44:03

"Jinak...4- válce jsou polomotory, 6-válce něco mezi....a pořádnej dospělej motor je V8 _;" Tož za tohle máš u mě na srazu paňáka, Mates... !_;
Saviero
Odeslal: Monday 31 December 2012 - 08:54:31

JardaB napsal ...

Ale jsou, kazda rada ma vlastni svody, vlastni lambdu a vlastni kat. Skutecne fungujou nezavisle, kdyz jsem ladil LPG, byly rozdilne casy vstriku u jednotlivych rad i desitky %... Nicmene tyto problemy ani u jedne me V6 nepozoruju, lambdy chodi skvele. Motor skutecne chce svoji peci, idealni je to dat po koupi poradne dokupy a pak uz jen jezdi a jezdi.... Zapalovaci kabely ani moduly mi problemy taky nedelaji.


Ahoj, nejsem přímo Opelista. Momentálně mám Dodge V8, ale mám podobný problém. Po prestavbe na LPG auto zacalo zlobit. A na poslední kontrole se zjistilo, že polovina válců ma rozdílné časy vstřiků. Na benzín to jsou rozdíly cca o 0,3 na LPG až o 0,5ms. Můžeš mi prosím napsat, jak se Ti to projevovalo a jaké bylo řešení? Já mám podezření na jednu lambdu... Budu rád když se ozveš Email nebo 731400362. Díky
Saviero
Odeslal: Monday 31 December 2012 - 08:49:10

JardaB napsal ...

Ale jsou, kazda rada ma vlastni svody, vlastni lambdu a vlastni kat. Skutecne fungujou nezavisle, kdyz jsem ladil LPG, byly rozdilne casy vstriku u jednotlivych rad i desitky %... Nicmene tyto problemy ani u jedne me V6 nepozoruju, lambdy chodi skvele. Motor skutecne chce svoji peci, idealni je to dat po koupi poradne dokupy a pak uz jen jezdi a jezdi.... Zapalovaci kabely ani moduly mi problemy taky nedelaji.


aaa
mates
Odeslal: Monday 13 October 2008 - 08:57:10

Proč jo či ne motory V6...toť otázka Na tohle téma tu už bylo popsáno spoustu stránek. Já měl V6 ve VecA, tam to bylo bez problémů...teď ho mám v OmeBe...a tady to taky ujde (nepočítám, že se mi potkal kvůli odbyté výměně rozvodů). Tekla mi na něm voda z pod víka mezi válci - přetěsněno a od té doby je klid....pak odešlo čidlo klepání - vyměněno, je klid. Jo a ještě tekly ventilový víka - přetěsněno, je klid.
Ale znám taky lidi (jeden známej s VecA V6), kterýmu ten chladič mezi válci prorezl (ale opšt to přisuzuji lidskému faktoru - páč ho někdo vytáhl, když mu teklo to víko a nechal ho na vzduchu, no a on prorezl) a smíchal se mu olej s vodou, a to dokonale. Ale kamoš to opravil a ještě chvíli jsme s tím jezdili (ta tahala...jak ta tahala... ) než odešl diferák.
Viděl bych to takhle: kdo se bojí, nesmí do hospody...takže kup V6, pořádně ji zprav (rozvody, čidla kliky a vačky, pokud by teklo to víko tak přetěsnit, a když to bude rozdělaný tak třícestný ventil topení) a užívej si zvuku šestiválce. Možná bych se poohlídl po 3,2 V6, páč nemá egr, kabely a jiné vépičky a vémrdky.
Jinak...4-válce jsou polomotory, 6-válce něco mezi....a pořádnej dospělej motor je V8 _; (škoda že těch Omeg s tím bylo jen pár ^au )
vrgadaa
Odeslal: Monday 13 October 2008 - 06:58:16

je tam fajn cena:-)
Aktuální cena 355Kč ... Čas do konce 3 dní
...
ale kdyz dualram, tak radeji trilitr 150kW, navic ty choboty u obou dualramu maji velky objem a kdyz se pri prestavbe na LPG zaplni plynem a trisknou, tak je to strasna rana. Dal bych prednost 4valci 2,4i 92kW (levnejsi ruceni) nebo sestivalcum bez tech sacich chobotu 115kW a 130kW. Vsechny ty to stroje maji rozvodovy retez ale bohuzel dnes uz budou pravdepodbne hodne olitane unavene a fkorozi o absenci airbagu, predpinacu pasu ci vyztuhach nemluve, ale za ty prachy:-)
Insan!ty
Odeslal: Sunday 12 October 2008 - 21:25:28

Když 6V Omegu v benzínu, tak tuhle
Odkaz
JardaB
Odeslal: Sunday 12 October 2008 - 12:33:13

Poridit si tohle auto bez automatu je moc kruty kompromis, mam obe verze a AT k tomu proste patri. Ta bez me uz desne stve

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0514 sec,0.0098 z toho dotazů.