Témata příspěvků | |
opelka | prosím o radu,mam 1.4 tigřici 98 rok je to tak pul roku co se me občas rozsviti kontrolka na palubce(je to čtvereček s bleskem)když vyřadím a na neutrál přidam plyn tak zhasne.nasla jsem,ze je to mozna ventil cirkulace vyfukovych plynu ktery se zanasi karbonem,pousti mnoho plynu a dusi motor-ma to pry signalizovat kontrolka.nemate s tim nekdo zkusenost co s tim?muj opravar me rekl,ze kdyz je to oranzova kontrolka nemam to resit ale ja to resit chci!jinak jezdi v poho.poradte prosiiiim |
Poslední odpovědi | |
McJOHN | Motor vyndavat nemusíš. Stačí demontovat horní kryt motoru. EGR ventil je na výfukovém potrubí egr-popis_montaze.pdf |
Steve61 | Zdravím Mal by som dotaz ako dostanem k EGR na synovej Tigre 1,4 16V 1998 zo spodku auta alebo je potrebné niečo demontovať či vybrať motor. Ďakujem Štefan |
Martas | opelka napsal ... diky,Martas.Alespon vim i jak to vypada a kde to mam hledat.Sama to asi nedam ale alespon mam prehled.Diky moc Iva Nemas zac, od toho jsme tady, pripadne kdyby byl problem se ozvi na Email |
opelka | diky,Martas.Alespon vim i jak to vypada a kde to mam hledat.Sama to asi nedam ale alespon mam prehled.Diky moc Iva |
Martas | To ze kontrolka nesviti porad na vycteni zavad nema vliv, jakakoliv zavada se ulozi "do pameti" odkud lze vycist maximalne se u nekterych motoru po 20ti uspesnych startech tato vymaze. Pokud zavadu zpusobuje EGR tak u motoru X14XE vypada a je umisten viz. nasledujici obrazek Pokud jde o jeho demontaz tak staci vycvaknout konektor a dale je prisroubovan dvema srouby s hlavou TORX (vnitrni hvezdicka) a jedinym problemem bude asi pristup k nemu protoze je umisten pod sanim u prepazky a pozor na vypadnuti tenke podlozky ktera je umistena pod nim. Co se vycisteni tyce je potreba z nej osdstranit veskery nanos karbonu (vykoupat v necem na bazi petroleje a pote mechanicky ocistit. Za idealniho stavu musi byt jehla cista az na kov a predevsim musi do tela EGRu zajizdet a i vracet se zcela volne. Montaz je v opacnem poradi. Vice o problematice EGRu a i jeho pripadnem zaslepeni lze vycist treba zde Odkaz . |
opelka | Dobra,omlouvám se VGT!Takže tedy mam 1.4 16V,typ motoru je X14XE,66kw.Nic jineho jsem v technicaku nevycetla. |
Oskar | tak uz jsme nejak pokrocili??? |
freez | opelka napsal ... milej vgt,jsem svadlena neee automechanik,tak promin,ze se v aute nevyznam.ale klidne pokracuj v tom,ze jsem blba.jinak bych vam vsem chtela podekovat,alespon mam nejaky typ co tygovi je.Dam si to opravit nejspis do Studnic,tam je celkem rozumny opravar,ten minulej je ze Zdirce.Takze diky,ze me alespon nekdo pomohl.Hodne uspechu v novem roce.pa Tady bych se trochu zastal VGT, on určitě nemyslel že ty jsi blbá, to nee chyba byla na stran kluk kteří tím jak sem psali nějak motory mohli tebe jako neznalou motorů ovlivnit natolik, že by ten typ motoru mohl být opravdu jinej, proto chtěl VGT aby ses raději sama podívala do velkého TP co je tam napsaný za motor. Jde o to že v letech 98 mohl být v té Tygře motor 1,4 různé konstrukce a je mezi nima značný rozdíl. Pokud jseš si naprosto jistá, že je tam motor X14XE 1,4 16V pak se dá poradit více. Nebylo by to totiž prvně kdy někdo po pár příspěvcích teprve zjistil co m vlastně v autě za motor. |
opelka | ahoj Jerry,děkuji za nabidku.Zkusím si nechat opravit to co me tady kluci radili.A kdyz to nezabere,tak se Ti určitě přes tyhle stránky ozvu znova.Jinak když jsi žil ve Vojtěchově,znas holky Adamkovi?Tak zatim nashle Iva |