• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: jakou koupit omegu B ?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
newbie
Odeslal: Tuesday 27 January 2009 - 15:19:10
Ahoj, chtěl bych nakoupit omegu B v kombiku... Poslední rok jezdím s A caravan 2.0i a naprostá spokojenost... ovšem již není možný za rozumný peníze udržovat, je skrz na skrz prohnilý ale je v ní perfektní motor, jako novej.. Ale.. posledních 14 dní pročítám tohle forum a zatim jsem nenarazil na nějaký souhrn rad na co si dát při nákupu pozor, krom motoru 2.5 v6. Mám vyhlídnutou omegu B , motor 2.5 v6 (vím že se prý sere ale já se zase rád hrabu v autech) z 97, kombi, výbava CD. Měla by mýt :

imobilizér, ABS, automatická klimatizace, el. ovládání zrcátek, ESP, 2 x airbag, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio, palubní počítač, el. seřiditelná sedadla, venkovní teploměr

plus pár dalších věcí které jsem si schopen zkontrolovat sám. Bohužel s touhle jsem ještě nejezdil, takže se chci zeptat na co si mám dát při nákupu pozor (abs,airbag atd, nevím prostě které kontrolky mají svítit a které ne, nerad bych naletěl bazarníkům na jejich trik s odpojenými kontrolkami) , na co si dát pozor u klimi (ty dva ovladače, vlevo a vpravo mají být podsvícené? tady nesvítí) a motoru. Jinak auto má pár puchýřů na dveřích, lemech a prahu, s tím si poradím a nabízejí mi ho za 35kkč. Za každou radu jsem vděčný a předem dík.
Poslední odpovědi
freez
Odeslal: Wednesday 04 March 2009 - 09:19:28

Vlákno rozděleno !! Prosím na téma Samosvorný diferenciál již debatujte zde, děkuji.
Legend
Odeslal: Wednesday 04 March 2009 - 08:54:17

Už jsem rozebral hodně Omeg a co jsem zjistil, tak diferáky na OA a OB jsou naprosto odlišné, liší se uchycení. OA má diferák přišroubovaný 4 šrouby tak blbě shora že se kvůli tomu musí spustit nápravnice, ale OB má diferák pouse na 3 šroubech, z nichž 2 jsou v zadní části zboku jako u poloos a třetí zepředu směrem od kardanky. Takže by to šlo jedině v případě, že by C30SE měla modernější nápravu typu OB, nebo to přehodit i s nápravnicí, pokud má stené montážní rozteče atd.

Možná by nebylo špatné toto vlákno rozdělit na dvě - Jakou koupit omegu B a Samosvorný diferenciál
WISASTar
Odeslal: Tuesday 03 March 2009 - 21:14:50

DOufam ze prvni v poradniku sem porad ja uz sem se na toho trilitra ptal nekolikrat a na celyho ne jenom na kardanku, to by byl zlocin rozprodat to na dily!
JOB
Odeslal: Tuesday 03 March 2009 - 20:10:53

Brenky napsal ...

no, tak pokud by jsi nahodou premyslel ze se ji zbavis (OA) tak dej vedet...kdyztak bych mozna ten diferak vzal a zkusil ho zrepasovat.
je to narocne? da se to udelat "v garazi"? kolik to radove vyjde repasovat?


repase diferáku je asi dost oříšek. Dokážeš asi vyměnit ložiska , ale už né opotřebované soukolí a hlavně vymezit vůle není až taková sranda.
JOB
Odeslal: Tuesday 03 March 2009 - 20:08:08

Sleduju obrázky na EPC a OA i OB mají od pohledu odlišné skříně,pak je ještě jiná skříň pro 3,6 ale to je celkem pochopitelné.
Jinak podle stejného katalogu je i pro OB diferenciál s omezeným prokluzem.
Brenky
Odeslal: Tuesday 03 March 2009 - 20:07:56

no, tak pokud by jsi nahodou premyslel ze se ji zbavis (OA) tak dej vedet...kdyztak bych mozna ten diferak vzal a zkusil ho zrepasovat.
je to narocne? da se to udelat "v garazi"? kolik to radove vyjde repasovat?
vrgadaa
Odeslal: Tuesday 03 March 2009 - 19:35:10

no samosvorny diferak na OA vypada od pohledu uplne jinak nez obycejny,kdyby nebylo tak hnusne, tak ti to vyfotim (mam OA c20NE a OA C30SEJ-dualram). Proste neverim, ze by kvuli par objednavkovym kusum cele reseni diferaku u opla komplet prekopali v dobe, kdy nastoupil novy managment s heslem, ze je zapotrebi co nejvice setrit a skrtly dokonale radove 6valce a nahradily je V6 zmetky jen proto, aby je mohli davat do aut podelne (omega) a napric (vectra ci calibra) a znacne poklesla kvalita vseho (muj neovbjektivni nazor). OB je navic jen o trochu vyraznejsi facelift oproti acku (vetsi bezpecnost a kulatejsi karoserie). V te dobe bych rekl, ze opel vzdal ambice stat se necim lepsim (senator, calibra)a stal se nejlevnejsi nemeckou znackou. Myslet si muzete, co chcete, ale i pres tuto kritiku mam omegy rad (uz mam 4tou) a priste si zas nejakou v cene 10litru koupim, preci jen u aut s porizovackou pres milion, je to stale slusny pomer cena/vykon:-)
...
Koneckoncu, pokud ma nekdo OPEL TIS nebo neco podobneho, mohl by zjistit vyrobni cisla diferaku ci obrazky a jine podrobnosti a porovnat to u OA ci OB. Ne byl by to urcite ekonomicky nesmysl to kvuli par kusum uplne prekopat. Videl jsem i nekolik komplet prestaveb c30SE do beckove omegy.
...
Problem bude jinde. dualramy maji vsechny pres 300tkm. Ty diferaky dostavaji docela zabrat, takze sehnat dualram bude problem a slusnej diferak taky. Mne z nej sere olej, pri pokusu ho dolit v servisu strhli vnitrni vybrani spuntu nebo kontrolniho sroubu-jedine odvrtat, coz jsem odmitl a pri prudkych rozjezedech s protacejicimi koly to v nem mlati-predpokladam, jak se to tam ruzne zakousava do sebe. Nebo-li a si by to uz chtelo repasi-vzhledem k stavu zbytku auta neprichazi do uvahy.
JOB
Odeslal: Tuesday 03 March 2009 - 16:08:24

Nevím ,ale kompletní skříň diferáku je na OA jina než na OB a pochybuju že by šel přehodit pajšl.
Brenky
Odeslal: Tuesday 03 March 2009 - 15:58:46

takže sehnat OA 3.0 dualram a z ní vykuchat diferák a namontovat k sobě.
jdu pročíst inzeráty, snad na něco narazím....a mechanik se ze mě zblázní až mu to dovezu do garáže
ale pokud to je jen výměnným způsobem, tak to nebude problém.
Jo, takže co je třeba všechno sehnat z té OA? Jen diferák?
P.S. pokud by někdo měl v garáži nepotřebný diferák z dualramu, dejte vědět...odkoupím.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1254 sec,0.0874 z toho dotazů.