Témata příspěvků | |
Remus | Jaky je vas nazor na chiptuning a myslite ze by mohl mit vliv na životnost automatu a nebo jeho chovani zvazuji ze bych si nechal chipnout moji Omegu C 2.5td automat |
Poslední odpovědi | |
fastarrow | Díky za názory. Ještě dotaz, když bych načipoval ŘJ u automatu, tak musí se něco upravit vůči automatu? Předpokládám, že ne, ale pro jistotu se ptám. No a co říkáte na tento chip? Zkoušel to někdo? Viz Odkaz |
wisastar | Martas napsal ... pepek napsal ... U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD). Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ... ve finale je to to samy ne? akorat ze ten co mel min tak by mel mit mensi opotrebeni nez ten co to mel ciply od zacatku.... hlavy praskaly spis na 2.4 td a to je uplne jiny motor |
Martas | pepek napsal ... U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD). Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz On je docela rozdil mit chiplej novej motor z vyroby a na ty samy hodnoty upravit tentyz motor kterej ma nalitano nekolik set tisic kilometru ... |
pepek | Jak je to s automatem nevím, sám jsem v manuálu (OC). Pokud je ale úprava provedena "s rozumem" a s přihlédnutím k "nalítaným km", tak si myslím, že by zde zásadní problém být neměl. U 2,5 OB (TD) i OC (DTi) jde o motor, co byl v BMW 525TDs a 525d. Ty měly pokud se nepletu standartně 105, resp. 120kw (280, resp. 350Nm). Pokud se tedy (bez dalších úprav) dostaneš na tyto hodnoty nebo něco kolem nich, tak si nemyslím(10%), že by si nějak snižoval živitnost tohoto motoru. Dostaneš se totiž na seriovou úroveň od BMW - E39 (+/-). Že by pak ty měly nějakou sníženou životnost jsem nezaznamenal (pominu-li hlavy u TD). Pro inspiraci mrkni třebas sem: Odkaz |
fastarrow | proč myslíš? |
wisastar | mam chip na 110 kw a je to znat. i spotreba podle pc mensi. ale s automatem jsou to vyhozeny penize |
fastarrow | a co říkáš na toto? Odkaz |
pepex 2.5td | takaták. mám stejný názor..On by to ten motor vydržel ale dlouhodobým používáním takto upraveného motoru by ten motor brzo zaklepal..Ono už teď je to letadlo na 1700 kg to jede dobře. |
qpc | u motoru 2.5 TD bych byl rád,když bude dlouhodobě jezdit bez problémů,chiptuning bych u tohohle typu asi neřešil |