• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika :: Re: Nezhasíná kontrolka žhavení
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Navstevnik
Odeslal: Monday 23 February 2009 - 21:28:22
Zdravim Vas pratele,

tak jsem si splnil svuj sen, OPEL CORSA 1.5TD 1994.

Puvodne jsem ho koupil se zavadou alternatoru. Vybijel se akumulator (proudem pres 0.5A), nesvitila kontrolka dobijení. Alternator jsem opravil (prorazená dioda-novy mustek a regulator) a namontoval zpet. Pro jistotu jsem zkontroloval rele dobijeni, které bylo take spalene. Alternator tedy dobiji, ale vyskytla se dalsi zavada.

Vim ze problem dobijeni a zhaveni tu je mnohokrat diskutovan, ale muj problem jsem nenasel.
Po otoceni klickem kontrolka zhavení nezhasne (zhasne az tak po 10 min). Jestlize odpojim konektor od vyhrivani palivoveho filtru a zapnu zapalovani, po 5 vterinach cvakne relatko a kontrolka zhasne. Po nastartovani se opìt rozsviti a svicky zacnou zhavit. Trva to asi 10 minut, nez zhaveni vypne. Je-li motor zahraty, zhaveni se nespusti. Mimochodem zhavice jsem koupil nove, relatko se zda take v poradku.

Vite-li nekdo, cim to muze byt, budu Vsem moc vdecny za radu.
Poslední odpovědi
Navstevnik
Odeslal: Monday 02 March 2009 - 08:29:13

Ano, mas naprostou pravdu.

Jelikoz nebyl moc dobry pristup k elektrice kolem palubovky, zacal jsem ji postupne odstrojovat. A co jsem nenasel? Schovane tlacitko. Kdyz ho stlacim, sepne rele a svicky zhavi. Pustim, zhaveni vypne. Nastartuju, nic nesviti. Staci na nej jen tuknout a vse funguje jak ma.

Sel jsem po kabelech a zjistil jsem, ze je zapojeno paralelne k S114.

Takze to vypada, ze se starim posunula teplota, pri ktere spina. Koupim novy a uvidime.

Akorat me zarazi, se si nekdo da praci s tahanim novych kabelu, misto vymeny tak jednoduche a pristupne soucastky.

Takze zatim diky a dam vedet, jak to dopadne.
Csala
Odeslal: Sunday 01 March 2009 - 12:01:33

To, ze to znova zacne zhavit po nastartovani, je normalne. Ale v tvojom pripade je nenormalna dlzka zhavenia po nastartovani az 5 minut. Mne to na Crome po nastartovani este zhavilo 2 minuty, ale to bolo maximum pri extremne tuhej zime - 20°C. Ja typujem, ze v tvojom pripade niektory z tych teplotnych snimacov zmenil charakteristiku, a preto to dozhavuje tak dlho.
Navstevnik
Odeslal: Saturday 28 February 2009 - 23:32:16

Ano ano. S114 se zdá v pohode.

Normalne nazhavi, zhasne kontrolka a na svickach vypne napeti.

Do ridici jednotky po startu prijde nejaky signal, ktery opet zahaji zhaveni. A vypne az po zhruba 4-5 minutach.

Takovy signal muze prijit od S114, relatka kontrolky dobijeni a teplotniho spinace vyhrivani palivoveho filtru.

S114 je v pohodě, U12,1 taky. (oboje promereno)
Csala
Odeslal: Saturday 28 February 2009 - 20:55:44

Ahoj.
Diky za schemu.
Teplotny snimac S114 si kontroloval?


Navstevnik
Odeslal: Friday 27 February 2009 - 15:56:37

Takze po vymontovani palivoveho filtru jsem se zhrozil a polil me studeny pot.

Vsude spina a rez. Divim se, ze to slo vubec nastartovat. Topne teleso pro ohrev nefunkcni. Shanel jsem ho jako nahradni dil, nikde jsem neuspel, vsichni me odkazovali jen na orig. dil, ktery se prodava okolo 4000,- kc. Jsou to dve desticky vzdalene od sebe zhruba 1mm a vzdalenost je vymezena 4 krouzky (neco jako podlozka). Jeden krouzek nebyl na svem miste, takze se mi podarilo ho vratit zpet. Po smontovani je odpor asi 10ohmu. Teplotni vypinac se zda funkcni (pri nizke teplote odpor klesne k nule, ohratim vyskoci k nekonecnu). Vse namontovano zpet a zhaveni uz vypina i s pripojenym vyhrivanim filtru.

Ovsem po nastartovani zhaveni opet sepne a kontrolka sviti.

Chybu asi bude treba hledat kolem spinaci skrinky a starteru. Zitra budu pokracovat, pak dam vedet.
Navstevnik
Odeslal: Wednesday 25 February 2009 - 18:54:39

Prave to schema studuju. Bude to urcite delat to predehrivani nafty. Mozna se na to zitra dostanu, tak dam vedet, jak to dopadlo.

Kazdopadne schema poslu. Vic hlav vic vi.

Zatim diky.
Csala
Odeslal: Wednesday 25 February 2009 - 07:34:05

Ak mas schemu, skus mi ju poslat na moj email csala@pobox.sk
To zhavenie mas zapojene nejak nestandartne __;
Navstevnik
Odeslal: Tuesday 24 February 2009 - 21:30:41

To relatko co mam ja je kostka se 4 piny. O jeho spinani a o kontrolku zhaveni se stara ridici jednotka zhaveni.

Jinak jsem dnes koupil novy palivovy filtr, takze se podivam na to predehrivani.

Jeste me napadla jedna vec. Nevim jestli to neni hloupost, ale nemuze to delat spinaci skrinka??? Jakmile nastartuju a klicek se vrati, kontrolka zhaveni se rozsviti. A podle schematu je ridici jednotka zhaveni ovladana mimo jine i z vyvodu spinaci skrinky s oznacenim 50.
Csala
Odeslal: Tuesday 24 February 2009 - 18:15:44

To tvoje rele zhavenia vypada nejak takto?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0712 sec,0.0395 z toho dotazů.