Témata příspěvků | |
MIRDA | Zacala mi svitit kontrolka baterie (dobijeni).Zacal jsem s vyndanim alternatoru s podtlakovym kompresorem.Makacka byla dostat ven alternator ale co ted,jake uhliky ci kompletni regulator s uhliky.Jak rozdelat tento altik.Od Boshe je regulator venku ale tady jak vidim je uvnitr.Srouby jsou rezave a nedari se mi povolit ani srouby co drzi podtlakovy kompresor.Poradi mi nekdo jak se to spravne rozdela.Je opravdu potreba oddelat podtlakovy kompresor nebo se to da rozdelat i kdyz je prisroubovany? Mirda |
Poslední odpovědi | |
JOB | Dobrá práce _; |
MIRDA | Tak jsem nakonec alternator vydelal,odsrouboval podtlakovy kompresor.Byla to dost fuska.Srouby drzely jako cert.Rozsroubovany alternator jsem rozdelal.Regulator s uhliky ani deska s diodami nejdou jen tak lehce u tohoto alternatoru vymenit.Musi se odletovat vsechna vinuti alternatoru.Pak vytahnout a rozsroubovat jednotlive dily.Pak je videt na diody a uhliky.Ty jeste mely aretovaci dirku (otvor) ale tri diody byly rozdroleny.Do auto Horak v Brne jsem vzal cely rozebrany altik a tam mi nasli odpovidajici modul s diodami.Jini dodavatele soucastek na tento typ altiku nemaji nic.Nakonec tam pasoval od HITACHI za 1642,-kc s dani.Modul jsem vymenil vse vycistil a smontoval a dal zpet do auta a po nastartovani kontrolka zhasla a dobiji baterii 14,45V.Take se mi uklidnil i otackomer.Uz nahodne neskace.Mirda |