Témata příspěvků | |
miki | tak jsem podělal co se dalo, před výměnou oleje jsem vyčistil motor, dal nový olej 5w-40 a začal teci kolem gufer klikovky. Pry je tam velký tlak..... můžou byt ještě podpálene krožky? x14xe 98 |
Poslední odpovědi | |
Jaa | Používám stále 10w40, když otevřu zátku modrý kouř odtud nejde, ventily se začínaly přidírat, proto se ta hlava sundavala a celé se to čistilo. Teď jsem ještě mluvil s mechanikem a on si myslí, že se to nahoře pěkně utěsnilo kolem ventilů, ale olej jde přímo do válce přes netěsné stírací kroužky, což by prý znamenalo dalších 7tis.což už nejsem ochoten dát... Asi půjde z domu. |
Jiřik | 1. jaký olej používáš? 2. když při běžícím motoru sundáš zátku kouří to tamtudy ven? 3. pokud ta vodítka "čistil" byla už asi přidřená, jinak by na kluzné ploše nemohl karbon zůstat. |
Jaa | Zdravím, nevím, jestli je tohle i můj případ, ale prosím o radu. Mám astru motor Z16XE, najeto 200tis, rok 2001. Delší dobu velká spotřeba oleje, cukalo to, hodně karbonu. Mechanik o prázdninách sundal hlavu, kompl.vyčistil vodítka ventilů, nová gufera, prý tam bylo hodně karbonu, nová těsnění... Měsíc to jezdilo krásně a teď jsme se po 500km podíval na olej a byl jsme total.na suchu, teď si to vzalo cca.0,4 litru oleje na 100km! Kouří to jak trabant na každý křižovatce při rozjezdu no a samozřejmě to cuká i při zahřátým motoru-asi kvůli tomu oleji. Co teď? Díky za radu! |
cheap real jordan | I really <a href="http://www.airjordansshoesale.com/">authentic jordans for sale</a>liked your post. Want more. <a href="http://www.hotjordans.org/" title="cheap real jordan">cheap real jordan</a> |
Odkaz | Looking forward to reading more. <a href="http://www.hotjordans.org/">cheap jordan</a>Great blog article.Much thanks again. Want more. <a href="http://www.hotjordans.org/" title="www.hotjordans.org">www.hotjordans.org</a> |
Jiřik | Možná kvůli bezpečnosti, když by voda vytekla, mohlo by to blafnout. Šlo by to dát někam na přívodní teplovodní trubku, ale zas účinnost bude slabší. Sekvence nabízejí "předehřev" vstřikovačů spočívající v přivádění nějakého slabšího proudu do cívek, ale to je spíš na rozhýbaní pístků, než na nějaké ohřívání plynu. Trochu by mohly taky pomoct filtry plynné fáze s větším průtokem (částečně kapal. LPG přes to líp projde) no a oddělené "singly" vstřiky (delší cesta a tudíž čas na odpaření) |
vrgadaa | nad tim jsem taky dumal, proc reduktor nema krome vodniho okruhu pro start jeste elektrickou spiralu, nez se ohreje voda |
Jiřik | Zajímavý by bylo vytápět těmi tepelnými svíčkami teplovodní okruh do reduktoru LPG, aby se dalo celoročně startovat rovnou na plyn |
vrgadaa | zrat to urcite bude, protoze v zime ma odpadni teplo co delat, aby se motor ohral. Diky vetsi ucinnosti naftaku s tmi maji sazometi vetsi problem nez benzin. Takze pouzitelne elektricke topidlo by maelo mit urcite vykon v kilowatech. Si to predstav promrzly blok motoru na peknych -10 a vice, zadna tepelna izolace okolo a ted to ohrej. Vyrabeji se ruzne topne spiralky treba do mrazovych zatek, ci topne bazmeky do vodniho okruhu, pripadne i s cerpadylkem, ale bud to ma smesny prikon a nebo neuveritelnou cenu. Levnejsi je nechat to tak a spalit vic paliva. Dokonalejsi systemy jsou samozrejme krmeny palivem auta, ale ceny jsou pro mne mimo chapani. Ale pokud penize nejsou problem, tak staci zagooglit na tema nezavisle topeni, webasto atd. atd. |