• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: vyčistil jsem motor a vše podělal
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
miki
Odeslal: Thursday 25 March 2010 - 20:31:15
tak jsem podělal co se dalo, před výměnou oleje jsem vyčistil motor, dal nový olej 5w-40 a začal teci kolem gufer klikovky. Pry je tam velký tlak..... můžou byt ještě podpálene krožky?
x14xe 98
Poslední odpovědi
Jaa
Odeslal: Tuesday 01 October 2013 - 18:03:49

Používám stále 10w40, když otevřu zátku modrý kouř odtud nejde, ventily se začínaly přidírat, proto se ta hlava sundavala a celé se to čistilo. Teď jsem ještě mluvil s mechanikem a on si myslí, že se to nahoře pěkně utěsnilo kolem ventilů, ale olej jde přímo do válce přes netěsné stírací kroužky, což by prý znamenalo dalších 7tis.což už nejsem ochoten dát... Asi půjde z domu.
Jiřik
Odeslal: Tuesday 01 October 2013 - 13:29:29

1. jaký olej používáš?
2. když při běžícím motoru sundáš zátku kouří to tamtudy ven?
3. pokud ta vodítka "čistil" byla už asi přidřená, jinak by na kluzné ploše nemohl karbon zůstat.
Jaa
Odeslal: Monday 30 September 2013 - 17:44:30

Zdravím,
nevím, jestli je tohle i můj případ, ale prosím o radu. Mám astru motor Z16XE, najeto 200tis, rok 2001. Delší dobu velká spotřeba oleje, cukalo to, hodně karbonu. Mechanik o prázdninách sundal hlavu, kompl.vyčistil vodítka ventilů, nová gufera, prý tam bylo hodně karbonu, nová těsnění... Měsíc to jezdilo krásně a teď jsme se po 500km podíval na olej a byl jsme total.na suchu, teď si to vzalo cca.0,4 litru oleje na 100km! Kouří to jak trabant na každý křižovatce při rozjezdu no a samozřejmě to cuká i při zahřátým motoru-asi kvůli tomu oleji. Co teď? Díky za radu!
cheap real jordan
Odeslal: Monday 12 November 2012 - 14:35:43