• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér :: Re: Jak navařit zadní lem?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jožka
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 14:23:36
Dobrý den, mám základy svařování s CO2, chtěl bych se poradit
jak lem navařit? Dělal to již někdo, nabodovat ho nebo velikej svár přes celý lem a pak vybrousit?Co potom? Kit? Nějaký postup by byl? Děkuji
Poslední odpovědi
Hujer
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 20:29:16

Přesně jak píše Ondra. Základovka na plech, protože má antikorozní účinek, teprve potom kyt. Kyt by nikdy neměl přijít na holý plech.
JOB
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 20:25:42

Jožko základ je to proto že se tím začíná.
JardoB já říkám že na tupo je to náročný na přesnost a hlavně opravdu se to musí jen bodovat.To pertlování je jednoduší.
Ondra B.
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 20:16:18

Neee napřed základovku, pak kyt, přebrousit a pak zase základovku!!!
Jožka
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 20:11:55

[quote]
Potom už je to klasika obrousit co překáží, pořádně napatlat základovkou,překytovat,přebrousit,pak případně zopakovat dokud to nemá požadovaný tvar.Zakončit tzv plničem a nakonec lak.Co se týče míst která nejsou vidět tak podběh taky základovka,pak nějakej ochranej nástřik těch je na trhu plno a nezapomenout na dutiny vystříkat voskem.
[/quote1274292600

Po obroušení svárů se to přeci první zakytuje a pak dá základ nebo ne?
JardaB
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 19:54:56

Natupo jsem to zkousel jednou u Formana a nedoporucuju - staci mezera treba pul mm a jak se na to sahne svareckou, tak se svar pri chladnuti smrskne a zkrouti se to. Nakonec to vypadalo jak nazrana uzovka, musel jsem nektere svary znova rozbrousit a opravit a nakonec kilo kitu na kazdou stranu...
JOB
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 19:28:56

Buď se to dělá jak píšou kluci,tedy uříznout,spec. kleštěma opertlovat a nabodovat.Nebo jak píše Prazdroj to prostě na prasáka podsunout a dokytovat.Já osobně si myslím že je lepší uříznout novej kus přesně ,tak aby plech šel na tupo k sobě a nabodovat.Pak se nemůže stát že začne opravené místo reznout v místě kde se překrývají plechy.Je to náročné na přesné řezání.
Jinak v žádném případě nevařit .Pouze bodovat a to ještě střídat místo aby stačil plech vychladnout.Jinak se to kroutí jak sviňa.

Potom už je to klasika obrousit co překáží, pořádně napatlat základovkou,překytovat,přebrousit,pak případně zopakovat dokud to nemá požadovaný tvar.Zakončit tzv plničem a nakonec lak.Co se týče míst která nejsou vidět tak podběh taky základovka,pak nějakej ochranej nástřik těch je na trhu plno a nezapomenout na dutiny vystříkat voskem.
Prazdroj
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 18:07:53

Jo jeto v pohodě starej lem vyřízni flexou pak dej dospod novej a naboduj pak to kyt všechno zková...
JardaB
Odeslal: Wednesday 19 May 2010 - 15:52:21

Neni to jednoduche, na nejaky dlouhy svar rovnou zapomen - pekelne se to teplem deformuje... Nekdo snad poradi, mely by na to byt specialni nuzky nebo kleste, kteryma se udela takove osazeni a do toho se novy lem vsadi a zavari (nebo radeji sboduje)

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0781 sec,0.0324 z toho dotazů.