Témata příspěvků | |
Delfíňák | Ahoj, před necelým rokem jsem si koupil Vectru C, po faceliftu, r.v. 2005. Dával jsem si dohromady fakta a zkušenosti s tímto vozem, posléze jsem zakoupil CDTi 110kW, "Xenon"edition. Má slušnou výbavu (vyhřívané sedačky, bixenony s AFL, parkovací senzory,atd - jsem spokojen, ALE........ Při koupi v D jsem k autu dostal záruku po dobu 1 roku. Jedná se o záruku, při nichž Vám opravy z větší části platí pojišťovna. Samozřejmě se to nevztahuje na veškeré díly (třeba běžné opotřebení destišek,tlumičů, atd.). Že je rozsah pojistné smlouvy jiný v D a u nás nechám stranou. Takže s autem mám najeto cca 30.000km (zakoupeno 49.900), měnil jsem EGR ventil, spojkové ložisko a dvouhmotový setrvačník. Pojišťovna většinu uhradila (většinu myslím procentuelní část nákladů na opravu). Mimo záruční opravu jsem měnil zadní brzdové destičky a motůrek recirkulace. Proč to vše píšu? Zajímá mě Váš názor na ponechání či prodej auta. Faktem je, že díly, které jsou jakoby slabinou tohoto (a v dnešní době, nejen OPELů) auta jsou vlastně nové. Anebo mám prostě "pondělní" auto, v tom případě by se z něho mohl "těšit" zase někdo jiny. Je potřeba vzít v úvahu vyhozené peníze - rozdíl mezi nákupní cenou v D a prodejní zde je propastný:-( Mimo to s "novou" Vectrou si klidně mohu dát repete (výměna EGR, dvouhmoťák) Co Vy na to?? |
Poslední odpovědi | |
Delfíňák | Díky chlapi, též se přikláním k tomu si ho nechat. Za prvé je to levnější řešení, za druhé i jakási jistota, že některé opravy nebudu absolvovat znovu. S autem jsem jinak spokojený, po "B" vectře je to opravdu skok kupředu - pohodlim, velikostí a pro mě i designem. Vzhledem k předpokládanýmu nájezdu - neznám lepší auto v této cenové kategorii Auto bylo již V Anglii, Rakousku, Německu, Maďarsku a Slovensku - radost s ním cestovat. K najetým KM: taky mě to zarazilo, nicméně mechanici mi potvrdili, že to není nemožné - je to hodně o péči a stylu jízdy bývalého majitele. Je to koupené u autorizovaného dealera OPEL, auto mělo vyplněnou servisku, byly přiloženy i protokoly z posledních dvou prohlídek (tzn. dva roky zpátky). Vím, že jistotu nemá člověk nikdy, ale myslím, že jsem riziko zredukoval na minimum. Vyjádření mého automechanika na místě po provedené prohlídce zněla - stav nového auta. |
Lhex | každý auto je loterie! U novýho auta jde o nervy při reklamacích a nemůžeš na to šáhnout sám. U starýho auta je to lepší, že je to akorát o penezích a času. !!(a) I "pondělní" auto se dá správnou péčí "vypiplat" a i ten nejlepší výrobek se dá zkazit. Napíšu něco, co ekonomové kvuli udržitelnými rozvoji neradi - nechal bych si to! Jinak tvoje otázka nechat prodat je podobná jako vsadit ve Fortuně nebo Chanci |
Martas | Ty dily co popisujes rozhodne neni obvykle menit v tebou udavanych kilometrech. Nicmene na tvoji otazku si musis odpovedet sam. |
Freerider | No nevím, co chceš slyšet. Pokud jsou kritický díly vyměněný a auto jinak nezlobí, nechal bych si to a vykašlal se na nějaký prodej. Dneska na tom proděláš kalhoty a pokud se to auto nesere nějak zvlášť, neřešil bych to, pokud bych byl jinak spokojen. Aby nenastal nějaký problém mimo záruku, musel bys koupit nový auto, a byl by chvíli klid. |