Témata příspěvků | |
Lumpik | Ahojky vsem, mam prosbu za sveho kamarada. Ma Astru G 1.6 16V, motor X16XEL, r.v. 1999 a odesla mu ridici jednotka. Sehnal jinou ze starsiho auta co melo najeto 83tisic, on ma jinak najeto cca 240t. Bohuzel po vymene auto nenastartuje, blika kontrolka motoru. Pripojil auto na diagnostiku (neco jako OpelTech, ale USB a cetla i live data), ale imobilizer chtel nejaky kod. Navic po chvili zkouseni vseho mozneho diagnostika zacala cvakat a byla napul v pytli. Data to nacetlo, ale jiz neslo prepnout na dalsi veci, muselo se vypnout zapalovani, vytahnouz diagnostika ze zastrcky i z USB a opet vse zapojit. Opet nacist jednu vec a takto porad dokola. Predtim s tim nebyl zadny problem, ale jak v ty diagnostice zacalo cvakat, tak je v pr....i. Poradite prosim co s autem a co s diagnostikou ? Dekuji |
Poslední odpovědi | |
Legend | Martin: o jako generaci Astry se jedná? Umístění jednotky se dost liší podle toho |
Martin | Ahoj lidi,mám takový problém.Otec ztratil klíče s imob. a auto tedy na kopii klíčku nestartuje.Sehnaly jsme imobilzér i s klíčkem ale jelikož k němu nemáme kód tzn pass card ,tak musíme vyměnit i řídící jednotku.ALE KDE TA MRŠKA JE?? Prohledali jsme snad všechno a nikde nic ... Máte nějakou radu?? Díky moc. |
Legend | Přesně jak Marťas, tedy pokud jsi kupoval jednotku, měl jsi k ní dostat ještě čtecí kroužek okolo spínačky a čip do klíčku, v takovém případě stačí toto vše namontovat a auto pojede na první pokus bez diagnostiky. Pokud máš pouze řídící jednotku a nemáš k ní ani kód, tak už se dá jednotka nahrát do auta jenom pomocí speciálního diagnostického kabelu a softwaru, ti můžu dát kontakt na člověka, který to v Praze umí, ale taky to dost stojí, mě přehrával řídící jednotku na Vectře C za 2tis, ale šlo to úplně bez kódu. |
Martas | K ridici jednotce musi prehodit i ctecku a chip imobilizeru (blikajici kontrolka signalizuje prave imobilizer). Co s diagnostikou ti opravdu nikdo neporadi uz jen proto, ze tezko nekdo z tveho popisu zjisti co to je zac. |