• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: [anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Blacklight
Odeslal: Monday 30 August 2010 - 21:28:25
Dobrý den pánové,
postupně mi dosluhuje můj Peugeot 306 a koukám po nějakém pořádném autě.

Četl jsem dost příspěvků tady i na slovenském foru. Proto se chci zeptat na nějaké věci ohledně Omegy 3.0 MV6 a LPG.

To auto je prostě můj sen , poprvé když jsem uslyšel dravý zvuk 6-ti válce a zatlačil mě do kožených sedaček tak jsem věděl že to chci.
Bezpečné pohodlné auto které nemá problém jet rychleji.

Jenže otázka je jestli na to mám?
Zatím ještě studuji vysokou školu a do auta bych chtěl dát kolem 50-60 tis. S tím že bych počítal s cca 20-25 tis navíc na opravy.
( koukal jsem že omega se teď dá koupit opravdu za pár peněz. )

Pro mě by bylo jediné řešení LPG, najezdím asi 25000 km za rok a normální 3 litr bych neuživil.

Když čtu o problémech a závadách tak mě to docela odrazuje , na druhou stranu vidím inzeráty kde se dá koupit celé auto na ND za malé peníze. Jednoduché opravy zvládnu sám, elektroniku snad také ( mám elektrotechnickou školu) . A složitější opravy bych nechal dělat v servise pro který dělám internetové stránky. Takže tam by cena byla velice dobrá.

Jak jsem řekl - to auto je můj sen , ale zase nechci být bez peněz s nepojízdnou omegou před domem.

Proto se Vás ptám , mám do toho jít nebo ne?

Děkuji všem za názory.
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Wednesday 22 September 2010 - 11:15:11

Ještě něco- včera jsem najížděl novou mapu a přede mnou OmegaB v dieselu-
neskutečně líný auto, nad 160 mu to zrychlovalo jak nějaká 1.6, samej kouř a nic.
Benzín je nesrovnatelnej.
Jiřik
Odeslal: Wednesday 22 September 2010 - 11:11:01