• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: [anketa] Omega 3.0 + LPG - mám na to?
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Blacklight
Odeslal: Monday 30 August 2010 - 21:28:25
Dobrý den pánové,
postupně mi dosluhuje můj Peugeot 306 a koukám po nějakém pořádném autě.

Četl jsem dost příspěvků tady i na slovenském foru. Proto se chci zeptat na nějaké věci ohledně Omegy 3.0 MV6 a LPG.

To auto je prostě můj sen , poprvé když jsem uslyšel dravý zvuk 6-ti válce a zatlačil mě do kožených sedaček tak jsem věděl že to chci.
Bezpečné pohodlné auto které nemá problém jet rychleji.

Jenže otázka je jestli na to mám?
Zatím ještě studuji vysokou školu a do auta bych chtěl dát kolem 50-60 tis. S tím že bych počítal s cca 20-25 tis navíc na opravy.
( koukal jsem že omega se teď dá koupit opravdu za pár peněz. )

Pro mě by bylo jediné řešení LPG, najezdím asi 25000 km za rok a normální 3 litr bych neuživil.

Když čtu o problémech a závadách tak mě to docela odrazuje , na druhou stranu vidím inzeráty kde se dá koupit celé auto na ND za malé peníze. Jednoduché opravy zvládnu sám, elektroniku snad také ( mám elektrotechnickou školu) . A složitější opravy bych nechal dělat v servise pro který dělám internetové stránky. Takže tam by cena byla velice dobrá.

Jak jsem řekl - to auto je můj sen , ale zase nechci být bez peněz s nepojízdnou omegou před domem.

Proto se Vás ptám , mám do toho jít nebo ne?

Děkuji všem za názory.
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Wednesday 22 September 2010 - 11:15:11

Ještě něco- včera jsem najížděl novou mapu a přede mnou OmegaB v dieselu-
neskutečně líný auto, nad 160 mu to zrychlovalo jak nějaká 1.6, samej kouř a nic.
Benzín je nesrovnatelnej.
Jiřik
Odeslal: Wednesday 22 September 2010 - 11:11:01

Jardo, máš pravdu, s nasávaným jsou na em.problémy a zákonitě být musí- vždyť to funguje víceméně jako karburátor. Věřím, že se to na místě seřídit dá, aby se to jažtakž vešlo do limitu, ale pak to musíš vyladit znovu, aby se s tím vůbec dalo jezdit. Jinak je to ale nejschůdnější možnost, jak začiít jezdit na LPG. Ta sekvence je opravdu dost drahá. Jak jsem již psal, kamarád má Saaba 9-3 2.0 16V 96kW v úplně primitivním nasávaným LPG a překvapilo mě, že to docela pěkně jede. Vůbec to nestřílí ( má tam pro jistotu klapku, sání je část. plast). Spotřeba kolem 12l, což na hmotnost 1350kg vůbec není špatný.
JardaB
Odeslal: Tuesday 21 September 2010 - 11:42:08

No u Euro 1 je to v pohode, ale dat nerizeny nasavany o auta, co se testuje na Euro 3 asi nema pri poctivem mereni sanci. Staci, co si vzdycky uziju s tou sekvenci (je fakt, ze asi i katalyzatory uz nejsou co byvaly) ale benzin se pod limit CO celkem bez potizi dostane, s plynem musim pres pocitac chvili laborovat - staci mensi nesymetrie vstriku, nejaky valec nezapali chudou smes a je to na dalsi minutu, nez se to srovna.
vrgadaa
Odeslal: Tuesday 21 September 2010 - 09:07:43

2JardaB
s emisema jsem u nasavaneho LPG nikdy problem nemel,jezdim tam, kde mi uz montovali 3 auta a podle mne to udelali tak, aby to fungovalo jak ma a kdyby ne, je v jejich zajmu se tvarit, ze to funguje, pokud chteji, abych tam prijel i s dalsimi vozy, fakt je, ze to byla auta Euro1 s litinovym sanim. Co se tyka sekvence matne si pamatuji, ze jsi s tim taky uzil, nezz se to doladilo
...
2Jirik
Na nasavany lze teoreticky jet okamzite, ale zamrzly reduktor v zime cloveka pouci, ze to neni dobry napad. A co kdyby jste se dali dohromady JardaB prodava MV6 se sekvenci (uz od jara)
...
A co kdyby js
Jiřik
Odeslal: Monday 20 September 2010 - 21:46:33

Člověče do 2 km to by pro mě bylo k ničemu, když jedu 6km. Já považuju za vadu, když to přepíná dál, než za vratama od garáže (tam, kde kousla doga Ráže) teď jsem kvůli tomu naladil reduktor z 1,20 na 1,09 kvůli tomu, aby se studený propan dříve zplynoval. Kupodivu to funguje, přepína při 30 stupních ale hlásí mi to chybu "looped injection"- když tomu dávám - vstřikovače jsou otevřeny naplno i když od 75% mi to přepíná na benzin. Ideální bude asi tak kolem 1,12-1,13, ale každý šáhnutí na tlak reduktoru znamená opětovnou kalibraci a najíždění nové mapy.(Stag 300+) Jinak to přepnutí na benzín při plnym plynu kolem 5500 otáček je pořád docela kopanec. Nic naplat, benzín má prostě výhřevnost, nehledě na ROZ.
JardaB
Odeslal: Monday 20 September 2010 - 21:13:06

Sekvence funguje, kdyz je dobre udelana - uz ani nepamatuju, kdy jsem na to sahnul a jezdi a jezdi... Kazdopadne neregulovany nema sanci na emisich a regulovany asi okrajove jo, ale to sani plny smesi, to neni dobry pocit. Ja proste nastartuju, jedu a ani uz nevim, kdy se mi to prepina na plyn (ale tak do 2km v tomhle pocasi).
vrgadaa
Odeslal: Monday 20 September 2010 - 19:03:17

mel jsem 3krat nasavany a jednou sekvenci-takze ja hlasuji pro nasavany, asi optimalni reseni je nasavany rizenou bohatosti smesi od lambda sondy, tam uz velky rozdil od sekvence nebude. Ale na druhou stranu nerizeny nasavany lze nstartovat i bez benzinu (treba kdyz klekne palivova pumpa) Pravda je ovsem, za kazde auto mi obcas trisklo a u te 2,6ky je to opravdu kino-sani se mi rozpadne po vybuchu na 6 samoastatnych casti. Naposledy jsem to skladal rozhavene hodinovym popojizdenim po Praze v zacpe po te co do mne zezadu zduchlo auto a ja jsem po kontrole skod (nastesti zadne) zapomnel rozhavene auto prepnou pri startu na benzin. A skladat to v prostrednim pruhu s rozklepanyma rukama byl opravdu zazitek:-). Ale i tak si myslim,. ze za usetrenych 30 litru tyto dorbne lapalie stoji:-)
Jiřik
Odeslal: Monday 20 September 2010 - 07:55:21

Včera jsem projel kámošova Saaba 9-3 s motorem 2.0 16V 96kW - podržte se:
nasávaný LPG bez řídicí jednotky, sprostě vyvedený do sání a jelo to docela dobře!
vrgadaa
Odeslal: Sunday 19 September 2010 - 08:52:00

2Jirik:
kazdopadne je to poctivy kus zeleza, takze asi budes spokojen, ten mezichladic oleje nekteri zaslepili a vyvedli klasicky ven, pak jeste kolovaly historky o protoceni remenice na klice, ale takoveho nikoho neznam. Dost spatne se na tom motoru doladuje LPG, ale videl jsem i nasavanou variantu, takze vsechno lze. 16ventilovy 2litr jsem nikdy nemel, ale pripadalo mi, ze tech 110kW a primerena hmotnost je optimalni motorizaci do calibry. Mam ale zkusenosti s 8ventilovym 2litrem s rizenym LPG ve stare omeze a s tim jsem naprosto spokojen pro hrkani po meste dokonala motorizace.
...
Ja mam jine pozadavky, chci za par korun prakticky bezudrzbovy motor a to splnuji bohuzel jen stare strepy s minimem elektroniky, rozvody hnane retezem apod. C26NE plne obsazena a nalozena knihama a jinym herberkem i s mizernymi 110kW i bez prepnuti klapky dualramu (na LPG neprepina) i po 20 letech 230 tacho vytahne-jsem spokojen (jsem ted v Nemecku, pro stouraly)

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0587 sec,0.0230 z toho dotazů.