Témata příspěvků | |
pavel381 | dobrý den mám prosbu , synovi hučelo na opel omega A palivové čerpadlo/ je mimo nádrž/ myslel jsme že čerpadlo je vadné , koupil jsme nové a asi po 2 kilometrech začalo to nové hučet znovu čerpadlo je přišroubované v objímce přímo šroubem na karoserii ..je ale mezi čerpadlem a objímkou guma asi 5mm a přesto se to přenáší do karoserie prosím poraďte co s tím jak to odhlučnit ??? nebo je někde jinde problém ?? |
Poslední odpovědi | |
pavel381 | wisastar napsal ... klasika u autokelly... ja tam jezdil pro kotouce a desticky vzdycky dvakrat.... no a to si říkají značková prodejna |
wisastar | klasika u autokelly... ja tam jezdil pro kotouce a desticky vzdycky dvakrat.... |
pavel381 | tak jak jsme slíbil hučení čerpadla je vyřešeno a auto jede nakonec to bylo to dvakrát reklamované čerpadlo sehnal jsme druhé starší a je po problému podle koncových čísel jsem nakonec potřeboval čerpadlo které dává 130l/h a ne to co mě prodali v auto kelly kde bylo 110l/h ...jsme zvědav jak to vyreklamuji..všem děkuji za rady |
pavel381 | věci které jsme měnily z jiného auta bylo to samé auto ten samý obsah motoru a typ jinak čerpadlo bylo zakoupeno úplně nové a jak jsem psal na začátku nádrž na benzín je úplně nová ale dneska jsem sehnal starší jiné čerpadlo které je funkční tak jak přestane sněžit odzkouším a dám vědět jaký to mělo výsledek |
KopA | To je fakt záhada a hele to auto z kterýho jste měnili ty věci bylo úplně stejný? Já jen jestli jste vyměnili všechno a na tom autě ta pumpa nehlučela tak už zbývá jen nádrž. Teda pokud je čerpadlo vně nádrže kontrolovali jste jestli není nějak přicpaný vedení z nádrže do čerpadla ? (myslím třeba i jestli není binec v nádrži a není třeba průchodná jenom půlka příruby) |
pavel381 | talk jsme neměřil nemám čím ale regulátor je vyměněný sice není nový ale náhradní byl vzat z auta co jezdilo do poslední chvíle KopA napsal ... Jen mě tak napadlo po těch všech výměnách zkoušel jsi měřit tlak na vstřikovací liště? Já jen jestli není špatnej regulátor (nevím jestli jsi ho taky měnil a i tak může být zrovna teď špatnej) a neudržuje v liště náhodou větší tlak to by se pak to čerpadlo dřelo a dělalo randál. |
pavel381 | regulátor tlaku je měněný a trubky pod autem taky je vyměněná celá palivová soustava každá trubka každá hadička i vratka filtr mám v palivovém prostoru a je taky vyměněný Martas napsal ... Tak podle toho co tu pises si nevymenil jenom regulator tlaku paliva (viz. Kopa) a trubky pod autem. Ale i tak ? 1. Filtr si menil pod autem a nebo v motorovem prostoru (v motoru normalne neni ale spousta lidi si ho tam dava "pro jistotu") 2. Zkousel jsi pruchodnost trubek a to zejmena vratky z motoru do nadrze |
Martas | Tak podle toho co tu pises si nevymenil jenom regulator tlaku paliva (viz. Kopa) a trubky pod autem. Ale i tak ? 1. Filtr si menil pod autem a nebo v motorovem prostoru (v motoru normalne neni ale spousta lidi si ho tam dava "pro jistotu") 2. Zkousel jsi pruchodnost trubek a to zejmena vratky z motoru do nadrze |
KopA | Jen mě tak napadlo po těch všech výměnách zkoušel jsi měřit tlak na vstřikovací liště? Já jen jestli není špatnej regulátor (nevím jestli jsi ho taky měnil a i tak může být zrovna teď špatnej) a neudržuje v liště náhodou větší tlak to by se pak to čerpadlo dřelo a dělalo randál. |