Témata příspěvků | |
misan26 | Cau panove rozhodl jsem se ze si udelam radost a poridim si auto ktere budu chtit dat do kupy upravit a prestavit. A ted bych se chtel zeptat jake mate zkusenosti s calibrama ve 4x4 jestli dost casto odcahzi 4WD nebo to slape jak hodinky.. jake jsou nejvetsi sni problemy a takove detaily.. A dal bych se chtel eptat jestli byste rozvazovali nad calibrou 4WD a nebo celicu 4WD co byste brali jeslti mate nekdo zkusenosti s celicou nebo s kalibrou rad si poctu vas nazor dik |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | Zřejmě jsi správně odhadl mé finanční možnosti |
KopA | Počítám že za 14 000 Kč bez benzínu Jirko nepojedeš nikam = nemusíš řešit |
Jiřik | No díky, a kam pro to pojedu? |
misan26 | Neco pro jirika Odkaz |
Jiřik | Nějaký škubnutí, jestli je znatelnější, nebo ne- to je jen detail. Jde o to, aby motor nějak brutálně neškubal a nerozsvěcela se check kontrolka. Dále jde o to, aby měl rozumnou spotřebu a výkon stejný, jako na benzín. A taky hodně brzo přepínal i se studenym motorem. Ideální by bylo mít takový LPG systém, aby benzín nebyl vůbec potřeba !!(a) Mě hadičky vůbec nevaděj, navíc se dá sekvence udělat tak, že krom reduktoru není nic vidět (vstřiky LPG jsou navrtaný zespoda)- viz auta dotažený z Itálie až budu dělat jinej motor, budu to dávat už vždycky zespoda (holt se odmontuje, vyčistí a vybrousí komplet sání) |
vrgadaa | Mne vzdycky na sekvenci rozcilovala ta zmet hadicek kabelaze a vseho okolo totalne zaskladavajici motor. Kdezto slauch do sani mi prijde genialni napad, jak z komplikovaneho vstrikovani udelat opet jednoduche karburatorove auto. A pokud ma STAG, tak karburator s rizenim bohatosti smesi od lambdy:-). Nicmene nevim, jest-li to nejde vyresit jeste lepe. U sekvence dochazi k neznatelnemu prechodu mezi benzinem a plynem. Kdezto tady je to skokem a tudiz se skubnutim vetsinou v nejmene vhodnem okamziku. Nechal jsem proto stahnout plynare teplotni pojistku a prepinam si to sam rucne az se odlepi rucka teplomeru v okamziku, kdy mam zarazenou rychlost a neakceleruji. ... Nicmene, protoze i tento system mi parkrat trisknul, nedoporucil bych ho do novych motoru s plyastovym sanim. Jo a taky se nekdy stane, ze po prepnuti do LPG to vubec nejede (asi zablbne nejaky cidlo) a je nutne vypnout motor a znovu nastartovat. To sice udela jen parkrat do roka, ale zrovna vcera, kdyz s tim jela dcerka na delsi samostatnou jizdu:-(. |
Jiřik | To řízený nasávaný je asi fakt ideální varianta a nejen do jednoduchých motorů, jak píšeš ?:!: Myslím, že je to velmi vhodné do všech atmosfér. Nehrozí například spojitý vstřik ve vysokých otáčkách limitující je pouze průměr toho ventilu, takže do výkonnějších motorů to bude dobré i s reduktorem zdvojit (jestli to pak půjde napojit na jednu lambdu) |
Martas | vrgadaa napsal ... nechapu vetu s legioonarem, nevim jak to tam skocilo? Protoze jsi misto rozsype jak L e g o napsal l e g i _; |
vrgadaa | nechapu vetu s legioonarem, nevim jak to tam skocilo? |