• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Re: Automat mv6
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
igison
Odeslal: Tuesday 08 February 2011 - 08:26:28
Tento týden budu měnit automatickou převodovku chci se zeptat jestli by měl někdo zajem o tu starou něco se na ní porouchalo bylo mi řečeno že nějaký tlakový ventil, ale sehnal jsem jinou takže stara jde ven. Nechal bych za symbolickou cenu jinak odvezu do šrotu tak dejte kdyžtak vědět. A nějak se domluvime
Poslední odpovědi
Martas
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 18:52:24

Jo a navic zminovany web je pro uplne vsechny provedeni ktery se mozna ani nedelaly, kdyz se podivate do EPC tak ke kazdymu motoru jsou vetsinou k dispozici tak 3 manualni (nemyslim tim ze dve jsou provedeni WR a CR) a jedna automaticka prevodovka ... podle tohohle webu i treba 7.
Martas
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 18:48:49

Jestli ono to nebude tim, ze prevodovka pro Vectru Omegu nemusi (ani obvykle neni) byt stejna ... treba oblibenych prevodovek F20 existuje hned nekolik verzi .. to ze jsou v ruznych modelech prevodovky oznaceny stejne neznamena ze stejny sou.
wisastar
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 18:41:26

Colommbo napsal ...

Odkud jsou ty údaje, wiso...? Data o tomto motoru u O a V souhlasí, ale jaká je tam kde konkrétně převodovka, není podle mého až zas tak důležitý...! shy



Odkaz
Colommbo
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 18:32:31

Odkud jsou ty údaje, wiso...? Data o tomto motoru u O a V souhlasí, ale jaká je tam kde konkrétně převodovka, není podle mého až zas tak důležitý...! shy
wisastar
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 18:23:47

Pak tohle teda nesedi... U ty vectry.

Y26SE
Typ: V6
Ovládání: DOHC
Počet ventilů: 24
Vrtání (mm): 83,2
Zdvih (mm): 79,6
Objem (cm ³): 2597
Výkon (kW při ot -1 ): 132/6000, 125/5800 (Vectra
Točivý moment (Nm při ot -1 ): 240/3400, 250/3600 (Vectra
Kompresní poměr: 10,0: 1
Motor Management: Motronic ME 3.1.1
oktanový požadavek: 95/98/91, bití regulované
ovládání: Načasování
Výfukový systém: ne EGR, regulované katalyzátoru
funkce: elektronický plynový pedál, tempomat
použití: Omega B (R25, AR25), Vectra B (F23SR, AF22)
Colommbo
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 16:24:11

Ach so, už tomu chápu... _; Maximálního točivého momentu, kterej je ještě kostrukčně schopna přenést... Dík!
wisastar
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 16:12:25

AR25
1. 2,856
2. 1,62
3. 1,00
4. 0,723
R. 2,00

AR35
1. 2,4
2. 1,48
3. 1,00
4. 0,723
R. 2,00

Hmotnost 77,3 Kg vcetne naplne 8,4 litru oleje ETL 7045 E
Martas
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 16:10:19

Colommbo napsal ...

A to myslím, že ne, kde by Omega vzala 350Nm...?


Maximalniho krouticiho momentu !!!

2,6 ma 240Nm - takze prevodovka do 250 Nm
3,2 ma 290Nm - takze prevodovka do 350 Nm
Colommbo
Odeslal: Monday 30 April 2012 - 16:04:38

A to myslím, že ne, kde by Omega vzala 350Nm...?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0411 sec,0.0101 z toho dotazů.