Témata příspěvků | |
martin | zdarec,neví tak náhodou proč mi začne blikat sportovní režim při zařazení určitýho režimu podotýkám že je to automat a neděla to vždy při klasickym rozjezdu na D ale třeba hlavně při podřazení(jedu s kopca).pří klasickým D kdyč zmáčknu S tak se rosvítí a funguje tak jak má a normálně ho i vypnu.ale při tom blikání je tam prostě zařazenej vyšší stupen a musím vypnout motor a znovu nastartovat aby to zas nabehlo tak jak má a tet mudruj |
Poslední odpovědi | |
jaroslav | Zdravím, mě když to dělalo, tak jsem vyměnil olej v automatu vč. filtru,( musíš sundat vanu),ale nepomohlo to. Nakonec to byl svazek kabelů vedoucí od řídící jednotky aut.převodovky do automatu. Vede to tunýlkem, kde jsou zároveň svody od výfuku a podle mě je tam velká teplota a ten kabel se dost ohřívá.Nový kabel jsem uložil do azbestové tkaniny a pořádně připevnil. Jinak uvnitř je mimo klasických vodičů ještě jeden,něco jako stíněný a ten to dělal. |
Host | Legend napsal ... Někdy rozebrat jde, někdy ne, je to podle typu auta. Jestli ho máš snýtovaný, tak bych ho přímo vyhodil a jestli jde rozebrat, tak se podívat dovnitř, ale spíš očekávám, že ani opravit nepůjde, budou vydřené kontakty a ty když zčásti chybí, tak už volič nemůže fungovat. a mohl by jsi mi poslat fotku toho měniče jestli bude stejnej??jediný číslo co jsem vyčetl je CS208 |
Legend | Někdy rozebrat jde, někdy ne, je to podle typu auta. Jestli ho máš snýtovaný, tak bych ho přímo vyhodil a jestli jde rozebrat, tak se podívat dovnitř, ale spíš očekávám, že ani opravit nepůjde, budou vydřené kontakty a ty když zčásti chybí, tak už volič nemůže fungovat. |
martin | Legend napsal ... Je to tak, tento problém může způsobovat Volič - díl 14. Kdyžtak mám i jeden navíc z Vectry B 2.5V6, kdyby náhodou byl stejný, koupil jsem ho omylem a zbyl mi. Je přístupný tak nějak celkem dobře, v porovnání s jinými díly na Sintře V6, motorový prostor je opravdu plný:) Zdarec,prosím tě nevíš jestli se dá ten volič rozebrat?kdybych ho chtěl vytáhnout naco si mám dát bacha mám tam mít nějakou určitou rychlost?no prostě nějakou malou jakoukoliv radu. |
Legend | Je to tak, tento problém může způsobovat Volič - díl 14. Kdyžtak mám i jeden navíc z Vectry B 2.5V6, kdyby náhodou byl stejný, koupil jsem ho omylem a zbyl mi. Je přístupný tak nějak celkem dobře, v porovnání s jinými díly na Sintře V6, motorový prostor je opravdu plný:) |
martin | oka.o víkendu se na to mrknu a uvidíme.tak zatím dík za rady |
mates | Tady máš obrázek... Odkaz a jestli se nepletu, tak je to ta věc s označením 14 a naznačení umístění na převodovce. |
mates | Výměnou oleje i s filtrama nikdy nic nepokazíš. Kde je ten volič přesně nevím, bude někde na převodovce...šaltrpáka je vlastně jen takovej přepínač kontaktů... Snad Legend by ti popsal, kde to přesně je... |
martin | máme ju od listopadu o kolo oleje nevím nic jak bude počasí planuju vyměnu těchto všech sraček.a zatím teda na to mrknu jestli není problem v tom co si popsal.dá se k tomu AT voliči dostat?zatím dík |
mates | Znamená to chybu automatické převodovky, dělalo mi to taky na VecA. Občas se to rozblikalo, automat neřadil, ale manuálně to šlo. Po vypnutí a nastartování byl klid...na nějakou dobu. Jak je na tom olej v AT? Byl někdy měněn? Kolik ho tam je? Tímhle bych asi začal... Pak by to mohl být volič AT, je to přidělaný na převodovce a můžou být zaoxidovaný kontakty...párkrát mi pomohlo při vyp. motoru kvedlat voličem AT po celé jeho délce, aby se to vošoupalo... To je asi tak to nejjednodužší, co by s tím mohlo být... |