• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér :: Re: Klimatizace- vyparnik
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Pedro
Odeslal: Tuesday 14 June 2011 - 21:41:22
Potrebuji vedet kde se nachazi vyparnik -ne chladič klimatizace. jedna se o Opel Omega 2.5-V6 sedan r.v. 1996 Kdyz totiz vypnu klimatizaci tak po chvili je citit v kabine vlhko. Pri mam vycistit vyparnik a nestaci jen prostrikat penou na klimu vzduch a ventylator. je to vse pravda a kde teda najdu vyparnik dik za radu
Poslední odpovědi
Pedro- Ivan
Odeslal: Thursday 16 June 2011 - 20:33:13

asi jo aspon to fungovalo. podivam se. a to cisteni musim si lehnout pod auto a nahmatat ty hadice nad tou prevodovkou a dat dam spray a striknou tam? chci to udelat v sobotu tak nech vim co a jak mam delat. v knizce jak na to tam neni ani jedna informace !!!! dik za odpoved
wisastar
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 21:59:30

JardaB napsal ...

No jde o to, jak se pouziva asi... Ja ho pouzil behem 3 let tak 2x (na psa, aby uhnul u garaze, prd platne ) Kdyz tak klakony mam k dispozici


na ty jak sem ti prodal fungovali oba dva vid? co bys za ne chtel? kdystak Email
wisastar
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 21:58:05

Pedro- Ivan napsal ...

jak to mam presne udelat? Kam mam ten spray nastrikat ze spodu auta? Koupil jsem to auto od kamose a mam ho ta 2-3roky a on nepouzival klimu tak ze to cistim ale ted jsem se rozhod to vycistit poradne !!!! Tak mi napis co mam konkretne udelat. A jeste jedna vec me sere. Kdyz v pareku (kdyz je venku kolem 28) tak klima moc nefuka studena!!!! Cistil jsem uz i chladic klimatizace,dal jsem dotlakovat klimu na požadovany tlak a nic moc. jo studenej fouka kdyz je auto ve sklepe kde je tak kolem 18-20 stupnu. tak fouka super studenej.


a bezi ti oba dva vetraky na chladici klimy?

ja to narval zespoda nad prevodovkou odtokovyma hadickama....
Pedro- Ivan
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 21:51:57

jak to mam presne udelat? Kam mam ten spray nastrikat ze spodu auta? Koupil jsem to auto od kamose a mam ho ta 2-3roky a on nepouzival klimu tak ze to cistim ale ted jsem se rozhod to vycistit poradne !!!! Tak mi napis co mam konkretne udelat. A jeste jedna vec me sere. Kdyz v pareku (kdyz je venku kolem 28) tak klima moc nefuka studena!!!! Cistil jsem uz i chladic klimatizace,dal jsem dotlakovat klimu na požadovany tlak a nic moc. jo studenej fouka kdyz je auto ve sklepe kde je tak kolem 18-20 stupnu. tak fouka super studenej.
JardaB
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 21:15:13

No jde o to, jak se pouziva asi... Ja ho pouzil behem 3 let tak 2x (na psa, aby uhnul u garaze, prd platne ) Kdyz tak klakony mam k dispozici
ciba
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 21:11:49

u me troubi vsechno u taty nefunguje hlubokej a u nove omegy taky hlubokej ty klaksony celkem odchazej..
wisastar
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 15:54:10

tak sem vzal ten sprej a hadickou sem to napral do tech odtokovych hadicek nad prevodovkou... nechal pusobit cca pul hodky a proplachnul trochu vodou.... tak sem zvedavy jak to dopadne

nevite nekdo co odchazi na origo klaksonech na omegach? ne a ne ho rozchodit
JardaB
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 15:20:33

wisastar napsal ...

JardaB napsal ...

Tak i kdyz to nesmrdi, tak to mlzi, s tim se nic nenadela... Ja teda po odstaveni nikdy nemel problem, kdyz klimu rano vypnu driv nez startuju, tak tam uz asi zadna vlhkost neni (asi to pomalu stece a vykape) ale hned po vypnuti se to vyparuje. Ideal je asi nevypinat, Omega ma kompresor s regulaci tak kdyz to nechladi, tak to moc navic nezere a udrzuje to teplotu vyparniku na par stupnich nad 0.


jeste mi prosimte vysvetli co ten kompresor reguluje?



Tlak na sani, skoro stejny je na vyparniku a tim padem teplotu vyparniku spolu s expanznim ventilem. Tusim ze tam udrzuje pretlak cca 2 -2.5 baru, bez ohledu na otacky a miru chlazeni (v podstate kdyz se nechladi - zavrene klapky na vyparnik, tak se vyparnik vychladi na tech par stupnu, tim padem zavre exp. ventil, klesne tlak chladiva na vyparniku a kompresor zmensi zdvihovy objem na nejake minimum) Systemy bez moznosti regulace na kompresoru periodicky spinaji spojku, novejsi systemy maji el. ventil pro regulaci kompresoru a nekdy nemaji ani mechanickou spojku - snizi zdvihovy objem na 0.
kejml
Odeslal: Wednesday 15 June 2011 - 14:44:21

jednak jsem nemluvil vůbec o spreji, ale měl jsem namysli ozonový vyvýječ (ozon ničí ty brebery co na výparníku rostou) vetšinou co jsem tak zjistil to bývá, že ruční klimatizace mají pevný zdvihový objem a spíná vypíná spojka kompresoru, u automatických bývá proměnlivý zdvihový objem k omezení spínání spojky kompresoru a uspoře paliva v době kdy máš nacvakáno 24 na klimě a venku je 18, nebo když už je v autě vychlazeno a jen se udržuje teplota. Dle testu ADAC v průměru nárůst spotřeby manual klima 2,55 l/100km, automatika 0,7l/100km. Jsou to hodnoty dlouhodobé. Pro příklad tam uváděli ford ka 1.4 jizda s klimou o 4 litry větší spotřeba

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0454 sec,0.0156 z toho dotazů.