Témata příspěvků | |
Valach | Zdravím pánové, byl jsem s omegou na diagnostice, protože mi mezi cca 1300 - 1800 ot. hrozně cuká a při startování to je někdy jako by jela na 2 válce - 300 ot. a hrozně se klepe a dělá kravál. Diagnostika ukázala vadný EGR a chybu snímače otáček při startu. Servisák mě seznámil s tím, že EGR stojí 5 000,- a snímač otáček 1 800,- a jsou tam 3. Nechce se mi ale měnit všechny 3 snímače. Nevíte, který by to mohl byt? Aspoň teda jestli klikovka.. Jo a nemáte někdo nějaký obrázek, na kterém by bylo umístění těch snímačů? EGR jsem našel. Četl jsem o zaslepení, ale stejně by to házelo chybu, tak to asi budu muset vyměnit. Nebo nemá někdo nějaký nápad na levnější opravu?? Díky za rady.... |
Poslední odpovědi | |
omega | ahoj prosim mohl by my nekdo poslat podrobny navod na vyblikavani chyb na opel omega mv6 B prosim na email : Email moc dekuju |
Valach | Díky moc kluci, zitra se tam podívám, jestli to najdu a zkusím to prověřit. Pak dám echo. Díky za pomoc.... |
McJOHN | tohle by ti mohlo být k užitku. Je tam vše potřebné uzitecna_data.pdf -čidla přeměřit ohmetrem dle tabulek v přiloženém souboru |
JardaB | Snimac kliky je vedle olej. filtru, konektor ma za motorem nahore, mohl by to delat. Zkus ho nejdriv vyndat z motoru a ocistit. Snimac vacky je nahore vepredu na strane ridice, ten muzes zkusit odpojit a sledovat, jestli se to zlepsi - melo by to jet se svitici kontrolkou ale skoro normalne. Co myslel tretim spinacem, to netusim. A pod EGR vystrihni normalne kus hlinikoveho plechu. |
JardaB | Jaky motor? Kriticky byva snimac kliky, na vacce neni az tak nezbytny a jede to i bez nej a o tretim nevim - ale zalezi jaky motor to je, mam zkusenosti s V6 a tam jde EGR zaslepit v pohode, na druhou stranu mi jeste nikdy nedelal problemy. Na starsi auto bych tyhle provozne nekriticke dily shanel na vrakaci, 5 litru je sakra moc, za to je cely nastrojeny motor (nebo i cela Omega ) |
Valach | Jo zapomněl jsem, motor X25XE, manuální převodovka.. |