• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra motor :: Re: Slabší výkon, lehké škubání motoru, vynechávání válce
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jirkaa
Odeslal: Thursday 01 December 2011 - 19:03:03
Ahojte kluci,

mám problém s tigrou 1.6, 16V. Motor mi přestal jet na 4 válce, jel jen na 2. Měl jsem vadné kabely od svíček. Nyní mi jede vůz na 4 válce s novými svíčkami, ale vynechává mi za jízdy některý z válce (válců) jak za chladna tak za tepla. Začne to cukat v nižších otáčkách okolo 2000- 2300 někdy i výše, výkon je slabší a cuká mi auto. Nevím si již s tím rady.

Nedokázal by někdo poradit čím by to mohlo být?

Děkuji

Poslední odpovědi
Jirkaa
Odeslal: Saturday 10 December 2011 - 22:16:56

Děkuji moc za radu, byla to opravdu vadná cívka jak mi psal Gumidek83.

Jsem rád, že jsem závadu vyřešil, díky moc
Jiřik
Odeslal: Monday 05 December 2011 - 19:49:15

Lesáku, máš opět pravdu
Jirkaa
Odeslal: Sunday 04 December 2011 - 21:06:55

Ahojte,
dneska jsem vyměnil palivový filtr a odpojil výfuk před katem a dělá to pořád.
Zkusil jsem také odpojit zcela lambdu a je to stejný. Mám domluvenou na zkoušku výměnu cívky, doufám, že to již bude ono nebo já nevím.

Co si myslíte o EGR ventilu? Mohl by to dělat třeba on? Nebo co ještě zkusit??

Díky
lesak
Odeslal: Saturday 03 December 2011 - 21:30:51

Jiříku máš pravdu ale psal že tlaky má 15,5 a 16,5 což by ušlo takže ventili to nebudou.
Jiřik
Odeslal: Saturday 03 December 2011 - 17:41:19

Lesáku asi máš pravdu, ale podpálením ventilu a snížením tlaků např. na 5 atm.
u některého z válců by se to mohlo chovat podobně.
Jirkaa
Odeslal: Friday 02 December 2011 - 20:32:28

Ahoj,
chtěl bych se tě zeptat zda netušíš jaké hodnoty odporů bych měl naměřit na cívkce?Mám tigru 1.6 Nebo mám porovnat hodnoty odporů mezi 1,2,3,4 a měly by být stejné?

Díky za radu


lesak napsal ...

já bych to taky viděl na vadnou cívku docela často vadné kabely jdou do zkratu nebo neodvedou napětí a tím cívku zničí.Ty tlaky vypadají jako v pořádku.Kdyby byl podpálen ventil tak tam nebudou a válec nepojede vůbec nebo až v hodně vysokých otáčkách.

Jirkaa
Odeslal: Friday 02 December 2011 - 19:13:01

Ahojte, děkuji za radu, rád bych vyměnil a zkusil tu cívku, alevšak nemám možnost ji nikde půjčit ani ze starého vozidla. Rád bych si ji změřil, nevíte náhodou jaké hodnoty odporu bych na cívce měl naměřit? Děkuji
lesak
Odeslal: Friday 02 December 2011 - 11:34:23

já bych to taky viděl na vadnou cívku docela často vadné kabely jdou do zkratu nebo neodvedou napětí a tím cívku zničí.Ty tlaky vypadají jako v pořádku.Kdyby byl podpálen ventil tak tam nebudou a válec nepojede vůbec nebo až v hodně vysokých otáčkách.
Gumidek83
Odeslal: Friday 02 December 2011 - 08:20:44

jestly se motor i třepe tak bych zkusil zapalovaci cívku(modul) už jsem se s tim setkal

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0373 sec,0.0127 z toho dotazů.