• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Re: Sahara
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
V6
Odeslal: Wednesday 14 December 2011 - 22:11:23
Dobrej, zjistil jsem že mi chlazení teď v zimě spíná až když to je na 100°C přitom v létě to nestačí dojít ani na 96°C... Je to 2,5i AT
Poslední odpovědi
Stepo
Odeslal: Monday 02 January 2012 - 11:23:14

Ja mel u MV6 preruseny napajeci drat u rele druheho stupne chlazeni.
Pohledej tady na foru, je tu navod, jak otestovat vsechny stupne chlazeni primo z testovaci svorkovnice v releovem boxu v prostoru motoru.
Dochlazovani je reseno jen relatkem a tepelnym spinacem na chladici, zadna jina elektronika tam neni.
Ten tepelny spinac v chladici se skutecne sepne ? Mels jej venku, ohraty a zmeril to ?
Proklemovani konektoru overi jen relatka, motor a draty, pokud to opravdu funguje, mas asi vadny spinac na chladici ( dole u vypustniho ventilu kapaliny ).
Ten je 3-pinovy, 2-stupnovy a cele to spina.
Brenky
Odeslal: Thursday 29 December 2011 - 14:17:09

V jaké závislosti spínají ventilátory? Jaké podmínky musí být splněny aby sepl?
Jde mi o to, že moje MV6 ´96 nechladí a snažím se přijít na to proč.
Ventilátor OK. Relátka OK. Pojistky OK. Teplotní spínače na chladiči OK (odpojil jsem je a zkoušel vyklemovat v konektoru). V čem může být problém? Řídí to nějak řídící jednotka? Napadá mě ještě, že třeba musí čidlo v bloku mít určitou teplotu, pak musí sepnout spínač na chladiči a pak až se rozjede ventilátor? Dík moc.
Případně, kdyby byl někdo ochotný z okolí Ostravy mi to dát dokupy, dejte vědět.
JOB
Odeslal: Thursday 15 December 2011 - 21:52:16

Co člověk to názor koukám

Nevím jestli bych řešil rozdíl 4 stupňů při spínání ventilátoru, nevím podle čeho tu teplotu sleduješ ale budík na přístrojovce je pouze orientační ukazatel.
Stepo
Odeslal: Thursday 15 December 2011 - 16:56:00

No ja to pochopil tak, ze ted se mu spina vetrak chladice pri 100 stupnich, v lete mu to drzi 96 bez zapnuti ventilatoru.
To mi prijde vcelku normalni.
Pokud ma v lete zaplou klimu, vetraky klimachladice mu protahuji luft i pres chladic vody, takze teplota nema moc duvod lezt pres tech 96 ani v kolonach.
Neznam presne mezni hodnoty cidla sahary chladice, ale ta 2 stupnova by mela mit spinani kolem te 100vky, ne ? U 110 az druhy stupen, predpokladam.

Zacal bych testem ventilatoru a kontrolou spinaciho cidla na chladici vody.
mates
Odeslal: Thursday 15 December 2011 - 16:53:51

Termostat? On píše že mu spíná vrtule až při 100°C...nemůže to být nějaký čidlo který tu vrtuli ovládá, nebo relé prvního stupně? Nevím, jen dělám chytrýho...
V6
Odeslal: Thursday 15 December 2011 - 14:40:26

A safra to jsem tušil... A u V6 je to výměna jak... __; Nevíte kdo by mi to vyměnil rozumě? Praha a okolí? Díky!
lesak
Odeslal: Thursday 15 December 2011 - 08:24:04

Vyděl bych to na vadný termostat není to oprvní co s příchodem studeného počasí odešel (letos jsem jich už mněnil asi 15 samo že v různých autech zákazníků).možná že je to tím že je najednou výc namáhaný než když je teplo,v létě prostě jen otevře ale teď pořád přivírá aby udržel teplotu.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0593 sec,0.0180 z toho dotazů.