• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Ascona :: ASCONA :: Re: motor točil pořád plný a nešel vypnout
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Martin
Odeslal: Monday 12 March 2012 - 08:07:39
Dobrý den,
Vlastní Opel vivaro 1.9 jel jsem po dálnici a najednou motor začal točit plný a plynový pedál přestal reagovat. Okamžitě jsem zastavil vytáhnul jsem klíč a motor pořád točil plný plýn. z výfuk dým z motoru dým a po chvilce to udělalo ránu a přestal jet. před čtrnácti dny co se to stalo jsem měnil turbo. Má to nějakou spojitost prosím o radu. Díky
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Thursday 15 March 2012 - 09:05:31

Spis se bude teda jednat o prekroceni plniciho tlaku, pak asi i teploty spalovani. Ale efekt teda bude zrejme stejny. Pist se kazdopadne propali nejlip tim, ze poradne nezavira vstrik (nebo nerozprauje u starsich)...
lesak
Odeslal: Thursday 15 March 2012 - 08:37:14

Jak to že se nedá hovořit o chudé směsi u ropáka.Někteří takzvaný tuneři rozštelujou tlaky na turbu takže tam jde moc vzduchu (jednoduše poštelujou tu tyčku co reguluje tlak)ale už neudělají nic s dávkou paliva a je chudá směs raz dva.
JardaB
Odeslal: Wednesday 14 March 2012 - 20:42:14

Jestli to byl dyzl, tak se tezko da mluvit o chude smesi... U benzinu zas snad nehrozi horeni oleje.
lesak
Odeslal: Wednesday 14 March 2012 - 18:45:29

Už jsem přesně toto řešil u jednoho zákazníka.Nechal si odborně....seštelovat turbo na větší výkon a turbo tak přeplnovalo že byla moc chudá směs a propálilo to písty,nedal si říct turbo přendal na jiný motor a stalo se to samé.Najel s tím jen 5 tisíc.Přesně co říkáš najednou mu vylítly otáčky-zřejmě jak se udělala malá dírka v pístu pak už to šlo rychle.Podle mě je problém v špatně seštelovaném turbu.
JardaB
Odeslal: Wednesday 14 March 2012 - 16:27:28

Jestli nebyl olej jen v intercooleru a jak se dalo nove turbo, mohlo to poradne profouknout a natlacit do motoru, turbo samo o sobe nemuselo byt vadne. Ale to by mel servis vedet, ze pri vymene turba se IC cisti... A neni to common rail? Pak by jeste prichazelo do uvahy selhani vstriku, ale to max. u jednoho valce.
wisastar
Odeslal: Wednesday 14 March 2012 - 16:20:25

Kdyby se propalil pist tak by nebyla komprese k zapaleni oleje... Co to mele za kraviny?? Jenom te zkousi aby nemusel platit opravu.... nenech se. On moc dobre vi ze za to muze on!
Martin
Odeslal: Wednesday 14 March 2012 - 11:41:39

Ano je to ten samý servis,odpoledne tam jdu. Jsem domluvený i se znalcem co se tím zabívá tak ho vezmu sebou.
ondra
Odeslal: Wednesday 14 March 2012 - 10:59:01

Propálené písty jsou důsledek, nikoliv příčina. Jen tě zkouší... .
JardaB
Odeslal: Wednesday 14 March 2012 - 10:35:23

To by chtelo fotky, ale nedovedu si predstavit, ze by s propalenymi pisty jel motor na olej... A to je ten samy servis, co menil turbo?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0543 sec,0.0192 z toho dotazů.