• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Re: Výměna motoru z Tigi do Astry
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
F3RA
Odeslal: Sunday 03 February 2013 - 18:11:15
Čau lidi,
rodiče měli čas vyměnit rozvoďák a ten se rozškubl a udělalo to své, a řádně!
Sehnal jsem od kamaráda motor, má stejné označení X14EX, jen se chci zeptat, pač je z Tigi, jesi tam nebudem problém s klimou, servem a chlazením. Myslim nějaké úpravy. Už si nepamatuju jak sem to v Tigi měl. Jak to vypadalo, ale říkají mi tigráci že by to mělo jít bez nějakého zásahu přehodit, že je to stejné.
Astra je 1.4 16V 66kW ´98
Tigi je 1.4 16V 66kW ´97
oba typy motorů jsou X14XE

V motorce když jsem dával novější motor tak jsem musel dělat nějaké úpravy, ale totok je o něco jiné.

Díky za každů radu.
Popřípadě jesi víte o motoru za kerý dáte ruku do ohně...
Tento co mám mít je 15tis. po rozvodech, nedávno olej, přetěsněný atd. Borec si dává do Tigi C20LET
Poslední odpovědi
lesak
Odeslal: Tuesday 19 February 2013 - 18:55:02

Legende-původně měl můj motor 1,9 Tdi 77kw a mám namontováno hybridní turbo (fáze 2-ještě mají v nabídce další dvě výkonové varianty) (o víc než 1 bar větší plnící tlak)pak vstřikovací trysky Fratelli Bosio sprint plus a jiné čidla plnícího tlaku,následně byla odladěna na brzdě mapa řízení motoru přesně pro můj motor.Následně jsem musel vyměnit převodovku za 6ti kvalt kvůli průměru spojky která mě skoro shořela než jsem dojel domů (původně průměr 190cm nově 240cm a obložení sport).Celkově mám fázi úpravy dvě a celkem snese můj motor fází 5 ale od fáze 3 už se úprava pohybuje od 90 tis kč.
F3RA
Odeslal: Tuesday 19 February 2013 - 14:33:52

Takže vše je přehozeno, namontováno...
Neměl by někdo schéma jak a kam napojit hadičky na podtlaky?
Jiřik
Odeslal: Friday 08 February 2013 - 19:24:00

To je spotřeba, která zahanbuje i plyňáky co se týče výkon/cena na km !!

Já teď vyvíjím systém vstřiku kapalné fáze LPG přímo benzínovými vstřikovači,
tak mi držte palce a kdyby někdo měl navíc starý vstřiky Bosch např. z 18XE/20XEV/20XE/25XE atd. tak mi je můžete v rámci podpory výzkumu poslat
za poštovné a balné na adresu na mých stránkách: Odkaz
díky moc a až budu něco mít, napíšu sem !_;
Legend
Odeslal: Friday 08 February 2013 - 09:50:17

lesak: jakej máš v golfu typ motoru, 2.0 TDi 103kW (původně) ?
lesak
Odeslal: Thursday 07 February 2013 - 22:18:55

No jak může jezdit když ve vectře jsem měl 240 Ps a v Golfu mám 230 Ps a 450Nm(zatím).Jezdí velmi pěkně a jako bonus že jezdím kolem 4 L na 100km.
Jiřik
Odeslal: Wednesday 06 February 2013 - 19:14:46

Čau Lesáku, jak jezdí ten Golf v porovnání s VeA 3.0?
lesak
Odeslal: Monday 04 February 2013 - 12:57:34

Ano vše je stejné motory půjdou normálně vyměnit,jsou naprosto totožné.
sd456fgjhkh6gfd5
Odeslal: Sunday 03 February 2013 - 19:21:02

Vše je stejné. Držáky motoru a příslušenství (klima) si přemontuj z poškozenéh o na navoější motor. Žádné nepřijemné překvepní ve smyslu je potřeba vyrobit drzák, upravit nebo tak na tebe opravdu nečeká.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1269 sec,0.0780 z toho dotazů.