Témata příspěvků | |
Revi | Dobry den, chtel bych se zeptat jaka je moznost zvyseni vykonu na atmosferickych motorech 2.5 a 3.0 zda mate nejaky tip treba co odpojit / zaslepit atd. Popripade jaky nazor mate na chipovani techto motoru / Mantzel boxy... Dekuji Revi |
Poslední odpovědi | |
Martin | Brenky napsal ... chip dle mě nemá smysl...nárust výkonu není úměrný ceně. zaslepit EGR, čidlo teploty nasávaného vzduchu dát někam do "chladu" a Mantzel box určitě doporučuji. Znatelně se změní průběh výkonu už od spoda. Legionář jej kdysi měl a říkal že nárust cca 11koní. Já ho mám taky a spokojenost. Samozřejmě to nebyly origo Mantzel, byla to domácí výroba, ale rozměry přesně podle origo. K boxu dej otevřený filtr, tepelně jej odděl od motoru, přívod chladného vzduchu z nárazníku. Toto jsou věci, které si uděláš víceméně sám za pár korun. Pokud chceš utratit více peněz, tak to jde...kompresor, klika, vačky, písty, výfukové potrubí, ECU,.....ale dostaneš se s cenou hrubo přes 100tis kč...a to se asi neoplatí. Samozřejmě musím upozornit, před jakýmkoliv zvyšováním výkonu apod je potřeba mít v pořádku podvozek a hlavně kvalitní brzdy a vše k tomu výkunu přizpůsobit! Zdar nemas náhodou ještě ten mantzel box na omegu nebo plánek na výrobu? |
Jerry | Ahoj Colommbičku pravdu řčíš |
Colommbo | Já ti teda nevim, Maruš, ale patlat se s domácí výrobou mantzelboxu a ještě si zasírat motor otevřeným filtrem s mlhavou vidinou nějakých pofiderních deseti koníků, který stejně nepoznáš (placeboefekt)...? Omega nikdy asfalt trhat nebude, pálení gum je pro puberťáky, auto je stylově určeno pro pohodové plutí krajinou v případě V6 s projevem i výkonem zcela dostatečným... P.S. S rozměry mantzelboxu by mohl pomoci i Láďa (ciba.) Potíž je ale v tom, že už sem nechodí... |
Anonymní | Brenky napsal ... chip dle mě nemá smysl...nárust výkonu není úměrný ceně. zaslepit EGR, čidlo teploty nasávaného vzduchu dát někam do "chladu" a Mantzel box určitě doporučuji. Znatelně se změní průběh výkonu už od spoda. Legionář jej kdysi měl a říkal že nárust cca 11koní. Já ho mám taky a spokojenost. Samozřejmě to nebyly origo Mantzel, byla to domácí výroba, ale rozměry přesně podle origo. K boxu dej otevřený filtr, tepelně jej odděl od motoru, přívod chladného vzduchu z nárazníku. Toto jsou věci, které si uděláš víceméně sám za pár korun. Pokud chceš utratit více peněz, tak to jde...kompresor, klika, vačky, písty, výfukové potrubí, ECU,.....ale dostaneš se s cenou hrubo přes 100tis kč...a to se asi neoplatí. Samozřejmě musím upozornit, před jakýmkoliv zvyšováním výkonu apod je potřeba mít v pořádku podvozek a hlavně kvalitní brzdy a vše k tomu výkunu přizpůsobit! Čáu,prosím tě nemohl by jsi se se mnou podělit o rozměry Matzel boxu?Hledal jsem box na netu a nic u nás není.Jedině přímo na mantzel.de a ten je za bambilion.Předem dík za odpověď Bob |
Anonymní | čáu klucí,nemá tu náhodou někdo na prodej mantzel power box ? |
ciba | V tomhle pripade je nejlepsi cesta opravdu kompresor... a kdyz ne tak tam hodit mantzel box, vacky z i500, lehci setrvak a vymenit svody a vyfuk a dolatit k tomu jednotku a ciste teoreticky kdyz se ti povede zvednes vykon o 30-35koni , ale zalezi v jakem stavu mas motor..(nicmene ten vykon se stejne nejvice zvedne ve vyssich otackach) |
Stepo | Ja se nopak nedivim vubec, nikomu z nas uz neni 10 a moc dobre vime z ceho a jaka data bere ECU pro nastaveni smesi. Navic inzerent by mel dostat par facek za tu cestinu, co tam predvadi. |
ZZ | Se divím, že tu nepadl návrh na toto bezvadné suprové zařízení: Odkaz |
Jiřik | AT je naprd..?:!: |