• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor :: Re: Vysoké otáčky 2.0 16V
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Boban
Odeslal: Tuesday 12 March 2013 - 14:04:20
Zdravím, chtěl bych poladit svojí calibru. Četl jsem, že u atmosférických motorů se výkon nejlépe zvýší zvýšením max. otáček (o turbu jsem také přemýšlel, ale bojím se, že by motor nevydržel), tak jsem se chtěl zeptat, jestli zvládne seriové c20xe otáčky okolo 8500rpm, kdyžtak co musím upravit, aby to zvládnul. Pak mě ještě napadlo, jestli bude lepší nechat zapalování m2.5, u kterého si můžu hrát s předstihem nebo radši pořídit m2.8 (popravdě bych radši zůstal u m2.5). Dokážete mi tu někdo poradit?
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Wednesday 13 March 2013 - 19:21:59

Pokud chceš zachovat Calibru, nejsnazší řešení budou ostré vačky a jít do sekvenčního LPG ode mně, kdy zachováš výkon, ale budeš točit pořád aspoň pět tisíc, protože Ti nebude líto nákladů _;
nebo opravdu do toho turba, LET motor se dá sehnat do 20 tis. no a pak taky do plynu !!(a)
charkateristika atmosféráku, který má víc než 80kW na litr je o ničem- řve to,
do 6 tisíc to vůbec nejede a žere to jak tank.
Colommbo
Odeslal: Wednesday 13 March 2013 - 18:40:51

To tedy nebude. Však to není myšleno jako návod, nýbrž jen inspirace, co všecko a jak se nechá udělat...
Jiřik
Odeslal: Wednesday 13 March 2013 - 15:46:19

Krásně popsaná úprava! Jen si myslím, že si tím někdo taky pěkně vydělal,
ostré vačky a throttle bodies (klíčové komponenty pro zvýšení výkonu)
stojí tak dohromady 35 tis. no, takto upravený motor na běžné ježdění moc nebude ?:!:
Colommbo
Odeslal: Tuesday 12 March 2013 - 15:46:16

Tutok je nějaká inspirace, můžeš začít šetřit korunky... Odkaz
Stepo
Odeslal: Tuesday 12 March 2013 - 15:35:48

Nejsem buhvijaky expert, ale zvyseni otacek znamena snizovat hmotnost.
Takze kovane pisty ( nejlepe i ojnice ), ubrat na vaze setrvaku, vymenit pruziny ventilu ( aby se stihly vratit a abys nepretocil motor ), dost mozna jina vacka kvuli plneni a vyplachu.
Myslim Te to vyjde o dost draz nez dat tam jiny motor s turbem :/

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0459 sec,0.0165 z toho dotazů.